اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنجره آلوود

درب و پنجره آلوود از بیرون آلومینیومی و از داخل چوبی است. همین موضوع باعث زیبایی و کیفیت بالای درب و پنجره می شود. درب و پنجره آلوود در انواع رنگ های مختلف تولید می شود و به همین دلیل دست مشتری را برای انتخاب رنگ باز می گذارد.

پنجره آلوود از داخل با طرح چوبی که دارد، جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می دهد و احساس خوب نزدیکی با طبیعت را به انسان انتقال می دهد. این جنس از پنجره همچنین دارای مقاومت بالایی می باشد.پنجره های آلوود را می توانیم به صورت اختصاصی با روکش چوب سفارش دهیم. از آنجا که چوب عایق خوبی برای حرارت است، داشتن روکش چوب باعث افزایش مقاومت پنجره در برابر نور، آب، گرما و رطوبت می شود.

پنجره های آلوود دارای قابلیت بازشو تا ارتفاع 3 متر و بدون کتیبه هستند، همچنین مجهز به یراق آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشند. قطر فریم این نوع درب و پنجره ها معمولا بین 12 تا 16 سانتی متر است و قابلیت تحمل وزن تا 1000 کیلوگرم بر متر را دارا هستند. بازشوی درب و پنجره های آلوود بسیار آسان عمل می کند. این نوع پروفیل، قابلیت نصب انواع شیشه های خاص و ضدگلوله را دارد.

چرا استفاده از درب و پنجره های آلوود بهتر از سایر انواع آن است؟

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد، استفاده از درب و پنجره آلوود نسبت به سایر انواع درب و پنجره ها، بسیار مقرون به صرفه تر و بهتر است. پنجره چوب و آلومینیومی با محیط طبیعی و گرما بسیار سازگار است.این نوع پنجره به دلیل استفاده از چوب در تولید آن، عایق صوتی بسیار خوبی به حساب می آید و عایق بندی حرارتی آن نیز بسیار موثر است. در این نوع پنجره ها، هوا درون سلول ها قرار می گیرد و به این ترتیب از جابه جایی گرما بین محیط خارج و داخل از خانه جلوگیری می شود.

هدایت گرمایی درب و پنجره های آلوود بسیار پایین و در حدود w/mk 0/13 می باشد. عایق بندی آن نیز 8 برابر بیشتر از pvc، حدود 400 برابر بیشتر از فولاد و 1800 برابر بیشتر از آلومینیوم است. چوب برای جذب سروصدا و آلودگی های صوتی بسیار ایده آل است. این ماده سر و صدای موجود در محیط را جذب و آن ها را بلوکه می کند.

عملکرد چوب زمانی که با آلومینیوم ترکیب می شود، بهبود فراوانی می یابد. آلومینیوم نیز مانند چوب ویژگی های خوب بسیار زیادی دارد. آلومینیوم نیازی به نگهداری ندارد و در طراحی آن می توان از رنگ های متنوعی استفاده کرد. پنجره های آلوود به همراه شیشه های دوجداره و سه جداره قابل نصب هستند و بازشوهای آن ها به صورت تک حالت و دو حالت می باشد.

پنجره آلوود علاوه بر داشتن زیبایی بسیار زیاد نسبت به سایر انواع پنجره ها، عایق بندی، ظرافت و استحکام بیشتری دارند و نمای مدرن تری را برای داخل و خارج ساختمان شما فرآهم می کند. این نوع پنجره در مقابل رطوبت، گرما و نور مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع پنجره ها دارد.

پروفیل های آلوود با تکنولوژی پیشرفته ای تولید می شوند و بهترین نوع پنجره در دنیا به حساب می آیند. این پروفیل ها علاوه بر لوکس بودن، بهترین و با کیفیت ترین نوع پروفیل برای درب و پنجره ساختمان ها به حساب می آیند. همچنین دارای مقاومتی بالا و عمری طولانی هستند.

قیمت درب و پنجره آلوود چقدر است؟

هزینه سرمایه گذاری اولیه برای نصب پنجره آلوود یا همان چوبی-آلومینیومی بسیار بیشتر از سایر انواع پنجره های UPVC است. درب و پنجره های آلومینیومی و چوبی در ظاهر گران تر از سایر انواع درب و پنجره ها هستند، اما اگر جزییات و هزینه های جانبی پس از نصب درب و پنجره ها را در نظر بگیریم، برایمان ارزان تر در می آیند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>