اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای کرتین وال

نمای کرتین وال شیشه ای، مزایای فراوانی برای ساختمان دارد. این نما علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان، از هدر رفتن گرما در داخل نیز جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های این نما، می توان به عایق بودن حرارتی آن، امنیت فراوان آن و آکوستیک بودن آن اشاره کرد.

همچنین کیفیت ساخت و سرعت نصب و اجرای این نما نسبت به سایر نماها، بالا است. با استفاده از نمای کرتین وال، می توان طرح های زیبا و متنوعی ارائه کرد و همین موضوع باعث استقبال بسیاری از معماران و سازندگان شده است.نمای کرتین وال از ترکیب پروفیل های آلومینیومی و اتصالات نصب به همراه عایق بندی آب و هوا و یک متریال پوششی تشکیل شده است. این نمای شیشه ای در انواع گوناگونی تولید می شود هیچ بار مرده ای از ساختمان را به دوش نمی کشد.

در واقع می توان گفت، کرتین وال از زیباترین نماهای مدرنی است، که با توجه به اینکه شیشه و آلومینیوم در آن استفاده شده، دارای شرایط و ویژگی های مطابق با مدرنیته و خاصی است. همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، در نمای کرتین وال از شیشه استفاده می شود، اما گاهی هم استفاده از پنل های فلزی یا سنگ های طبیعی به جای شیشه امکان پذیر است و همین موضوع، به عنوان یکی از مزایای مهم کرتین وال شناخته می شود.

از دیگر مزایای کرتین وال شیشه ای می توان به نقش موثر آن در کاهش مصرف انرژی، سبکی ساختار آن و تأثیرش بر کاهش وزن مرده ساختمان، فرآهم کردن امکان استفاده بیشتر از شفافیت نور روز، داشتن امکان ترکیب آسان با سایر پوشش های نما و داشتن هزینه نگهداری و مراقبتِ بسیار کم اشاره کرد.

این نما همچنین دارای توانایی مقاومت در برابر لرزش های حاصل از باد های شدید یا زمین لرزه های مخرب است و ساختمان را از دستبرد و سرقت محافظت می کند. از دیگر مزایای نمای کرتین وال در قسمت بیرونی سازه، می توان به امکان زیبا سازی نما با انتخاب شیشه های رنگی مختلف و جذاب کردن هرچه بیشتر نما اشاره کرد.

نمای کرتین وال همچنین با توجه به رفلکس بودن ذاتی شیشه های ساده و رفلکس کامل بودن شیشه های رفلکس در طول روز، باعث محدود شدن دیدِ داخل ساختمان از قسمت بیرونی می شود.از مزایای نصب نمای کرتین وال برای قسمت داخلی ساختمان، می توان به ایجاد یک محیط ایده آل و زیبا، ایجاد فضایی آرام و دلنشین متناسب با نوع انتخاب شیشه و امکان محاسبه کردن مصرف انرژی با توجه نوع شیشه اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>