اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استین گلاس

شیشه یکی از متریال هایی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی از آن استفاده می شود. با پیدایش شیشه های رنگی، روز به روز بر محبوبیت آن ها افزوده شد و این متریال مورد توجه معماران بسیاری قرار گرفت.

از گذشته های دور تا به امروز معماران و صنعت گران حوزه هنر و معماری، با استفاده از تکنیک های گوناگون، شیشه های رنگی را در نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار دادند. یکی از تکنیک های کاربردی در طراحی دکوراسیون و المان سازی نمای داخلی و خارجی، تکنیک استین گلاس است. در دنیای مدرن امروز، بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای متفاوت کردن دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، شرکت ها، ساختمان ها و ویلاها هستند.

استین گلاس چیست؟

استین گلاس یک اثر هنری است که با کمک دست انجام می شود. در واقع این هنر دست ساخته ای است که از قرار گرفتن شیشه های رنگی در کنار یکدیگر و مجسم کردن نقوش زیبا ایجاد می شود. شیشه های رنگی توسط سیم های جدا کننده از جنس قلع، بندکشی می شوند و اشکال گوناگون را به وجود می آورند. شیشه های رنگی استین گلاس در انواع طرح ها و ضخامت های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان بیشترین شیشه مصرفی شیشه های 3 میل اکراینی است.

شیشه استین گلاس یا استیند گلاس که گاهی به آن استند گلاس نیز گفته می شود، نوعی شیشه است که از چسباندن قطعات کوچک شیشه های رنگی به یکدیگر ساخته می شود. با مونتاژ و چسباندن تکه شیشه های رنگی به یکدیگر تصاویر و اشکال مختلف به وجود می آید که با توجه به سلیقه تان می توانید آن ها را انتخاب کنید. در طول تاریخ، اصطلاح استین گلاس، منحصرا به پنجره مساجد، کلیسا، موزه و دیگر بناها اشاره دارد.

اگرچه شیشه استین گلاس به طور سنتی در پانل های تخت و به عنوان پنجره، تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد، ولی امروزه تولیدات جدیدتر آن، شامل ساختارهای سه بعدی و مجسمه سازی نیز می شود. استفاده از استین گلاس امروزه گسترش پیدا کرده است، به گونه ای که آثار هنری ایجاد شده از شیشه به وسیله فلز را هم در بر می گیرد. از مهم ترینه این آثار می توان به شیشه های تولید شده توسط لوئیس تیفانی (Louis Comfort Tiffany) اشاره کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>