اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گلخانه

محصولات گلخانه ای

گلخانه یکی از راه حل های مدرن برای مبارزه با سرما، گرما و کم آبی می باشد و در بسیاری از کشور های قطبی یا کشور های استوایی که دارای آب و هوای سرد یا گرم هستند و یا با مشکل کم آبی رو به رو هستند، احداث گلخانه می تواند بهترین گزینه برای تولید میوه و سبزیجات در این مناطق باشد.

البته سالیان زیادی است که در کشور های اروپایی و غربی فرهنگ مصرف میوه گلخانه ای جا افتاده است زیرا میوه های گلخانه ای نسبت به میوه های زمین زراعی سالم تر و طبیعی تر هستند و برای رشد آنها از هیچ گونه کود یا سم شیمیایی استفاده نمی شود. در حالی که میوه های زمین زراعی خیلی سریع آفت می گیرند و در معرض نور مستقیم آفتاب، گرما و سرمای بیش از حد دچار سرمازدگی یا گرمازدگی می شوند.

در این نوشته از eig-shop قصد داریم تا ضمن معرفی فواید گلخانه شیوه کاشت انواع محصولات گلخانه ای را نیز به شما آموزش دهیم. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

گلخانه چه مزیت هایی نسبت به زمین کشاورزی دارد؟

از جمله مزیت هایی که می توان برای گلخانه ها بر شمرد شامل موارد زیر می شود:

  1. میزان تولید محصول در واحد سطح افزایش می یابد، یعنی اگر شما در فضای آزاد می توانستید یک کیلو توت فرنگی در هر متر برداشت کنید در گلخانه می توانید 10 کیلو توت فرنگی در هر متر برداشت کنید.
  2. گرمای بیش از حد زمستان یا سرمای طاقت فرسای زمستان بر روی محصولات تأثیری نخواهد داشت، با استفاده از فن های خنک کننده و نایلون uv دار در فصل تابستان می توان محصولات را از گرمای زیاد نجات داد و در فصل زمستان نیز با استفاده از هیتر های مخصوص گلخانه می توان تولیدات خود را از سرمای زمستان نجات داد، هیتر اتوماتیک گلخانه ای آرارات نمونه ای از این محصولات هستند
  3. امکان تولید محصول در مناطق بسیار گرم یا بسیار سرد وجود دارد، همچنین با تولید میوه و صیفی جات در خارج از فصل می توان فروش خود را تضمین کرد زیرا محصولات گلخانه ای به دلیل سالم و تازه بودن همیشه مشتری دارد
  4. با استفاده از شیوه آبیاری قطره ای می توان بهترین استفاده را از منابع آبی برد و در مصرف آب نهایت صرفه جویی را نمود.
  5. امکان کشت محصول به روش هیدروپونیک (ریشه شناور در آب) در مکان هایی که خاک حاصلخیز وجود ندارد.
  6. امکان تولید محصول به صورت دائمی و چهار فصل
  7. امکان برداشت چند باره یک محصول (مثلا دو بار در سال می توان گوجه فرنگی برداشت نمود)
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>