اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کارخانه نساجی

صنعت نساجی که قدمت آن به آغاز انقلاب صنعتی برمی گردد و در منطقه آسیا و اقیانوسیه در حال رشد می باشد، 46 درصد از بازار جهانی را از آن خود کرده است.سهم زیاد این صنعت در بازار نتیجه حضور قوی پارچه، پوشاک و لوازم خانگی و دیگر امکانات موجود در این صنعت می باشد.

علاوه بر این، رشد پارچه های بافته شده در بخش فرعی، یعنی صنعت نساجی فنی باعث بالا رفتن نرخ رشد ترکیبی سالیانه (CAGR) در این صنعت شده و تا سال 2020 به ارزش 842.6 میلیارد دلار می رسد.

با این حال، در کنار روند رو به رشد بازار، صنعت نساجی در برابر چالش های موجود، به ویژه برای بالا نگه داشتن خواسته های مصرف کنندگان، ایجاد ارتباط دیجیتالی و کانال های تجارت الکترونیک به تلاش خود ادامه می دهد. تکنولوژی های جدید و نوآورانه به تدریج جایگزین فرآیندهای تولید سنتی می شوند.

به منظور رقابتی نگه داشتن بازار، تولید کنندگان در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری های بسیاری کرده اند تا هزینه های عملیاتی را کاهش داده، جذب و بهره وری را به حداکثر برسانند، و آلودگی و ضایعات را کاهش دهند و به تولید پایدار دست پیدا کنند.

نوآوری هایی مانند هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل پیشگویانه و دستگاه های دارای قابلیت اینترنت اشیا (IoT) به عوامل محرک برای همه افراد در صنعت نساجی تبدیل شده اند تا به رهبری چهارمین انقلات صنعتی برای توسعه کنترل خودکار در فرایندهای مختلف تولید نساجی کمک کند.

ماشین آلات اتوماتیک همچنان به طور جدی به چالش های مداوم صنعت نساجی پی می برند، اما ماشین آلات پیشرفته امروزی بدون کمپرسورهای هوا کامل نیستند. کمپرسورها با استفاده از نقش حیاتی آنها در کنترل هوا برای ماشین آلات و ابزارهای نساجی، به اندازه 60 ماشین در یک کارخانه تولید نساجی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین کمپرسورهای هوا به عنوان چهارمین ابزار مهم در کارخانجات نساجی، برای زاویه های خودکار، سوپاپ های پنوماتیک در تولید نخ ها و پارچه، پارچه بافی، ریسندگی و بافندگی استفاده می شود. به علاوه در برق رسانی به ابزارهایی که از تجهیزات تولید کارخانه و محیط آن در شرایط بهینه که باید به تمیزی و بهره وری اهمیت داد، اطمینان حاصل می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>