اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید جین

تکنولوژی بخش عمده ای از صنعت مد است و بر نحوه چگونگی طراحی و تولید جین تأثیر می گذارد. بیشتر افرادی که تمایل به تولید و طراحی جین دارند می توانند از تکنیک نرم افزار های طراحی برنامه ریزی برای پایداری و حتی از چگونگی استفاده از مواد بازیافتی بهره ببرند. در ادامه اطلاعاتی در مورد این که چطور می توانید فرآیند طراحی را با استفاده از تکنولوژی آغاز کنید به شرکتتان کمک کنید که تجارت سبز داشته باشید و یک جین مدرن را تولید کنید به شما ارائه می دهیم.

جین باید با مسئولیت پذیری تولید شود

جین باید به روش مسئولانه تولید شود اما اگر نرم افزاری نداشته باشید که به شما کمک کند این امر می تواند مشکل ساز باشد. شما می توانید جهت اطمینان از تولید پارچه های مناسب از تکنولوژی استفاده کنید و پارچه جین را بدون استفاده از رنگ و جوهر اضافی با کارآمد ترین روش بافته و رنگرزی کنید.

شما باید در هر مرحله از فرآیند صرفه جویی کنید و می توانید با استفاده از نرم افزار این کارها را انجام دهید. علاوه بر این در صورت دسترسی به نرم افزار اطلاعات دقیقی در مورد اینکه در صورت تغییر ممکن است چه میزان صرفه جویی کنید و چه زمانی می توانید خط تولید خود را تغییر دهید به شما خواهد داد.

تولید جین از قابل بازیافت

شما با استفاده از نرم افزار می توانید یاد بگیرید چطور از مواد بازیافتی استفاده کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که بدانید به چه اندازه پارچه جین قابل بازیافت برای ساخت طرح های جدید نیاز است چقدر هزینه دارد تا رنگ جین بازیافت شده خود را تغییر دهد و این که چقدر مواد بازیافتی ارزان تر به جای یک گروه جدید از جین برای شما وجود دارند.

علاوه بر این شما باید از نرم افزار خود برای محاسبه میزان هزینه هر طرح جدید در مقایسه با استفاده از مواد جدید استفاده کنید. شما می توانید یک تغییر پایدار در کسب و کار خود با استفاده از نرم افزار ایجاد کنید.

دوخت جین با دستگاه های پیشرفته

زمانی که با دستگاه کار می کنید باید بدانید که کدام دستگاه برای هر بخش بهترین کارایی را دارد چه نخ هایی از آن استفاده می کند و ساخت هر پوشاک جدید چقدر طول می کشد.اگر از نرم افزار استفاده می کنید می توانید چک کنید که چقدر نخ نیاز است و همچنین متوسط زمان برای تولید لباس و درک این که چقدر هزینه برای تکمیل آن لباس نیاز است.

زمانی که این ارقام را برای زمان و قیمت محصول خود به دست آوردید می توانید تعیین کنید که چقدر سرمایه برای تولید لباس لازم دارید.تصمیم گیری در مورد اینکه هر گروه باید چقدر بزرگ باشد آسان است و شما می توانید زمان مورد نیاز برای آماده سازی هر گروه را محاسبه کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید می توانید به خریداران خود زمان تحویل کالاهای آن ها را مشخص کنید.

تغییرات مناسب در خط تولید جین

شما می توانید از تکنولوژی برای تغییر طرح های مناسب استفاده کنید. ممکن است بخواهید یک شلوار جین جذب را تولید کنید که کاملا جذب بدن باشد. زمانی که این کار را انجام می دهید باید اندازه گیری ها را برای هر سایز به دست آورید.

شما می توانید این اندازه گیری ها را با استفاده از نرم افزار فهرست کنید و می توانید تولید را به صورت بهینه انجام دهید. ایجاد چارت اندازه برای خریداران تان و علاوه بر این شما می توانید هر طرحی را تولید کنید حتی برش های گوناگون بر اساس مد روز یا کلاسیک.

کت (ژاکت) جین

وقتی شما کت ها را درست می کنید به قطعات و کوک های بیشتری نیاز دارید تا بخش های لباس را با هم نگه دارید. شما باید از نرم افزار خود برای مشخص کردن این که چقدر پارچه برای ایجاد آستر پالتو لازم است استفاده کنید چقدر نیاز به دکمه دارید تا روی لبه آستین دوخته شود و برای دوخت یقه آن چقدر پارچه اضافی مورد نیاز می باشد.

این کت ها ذاتاً پیچیده تر از شلوار جین هستند اما آن ها می توانند با استفاده از نرم افزار برای صرفه جویی در هزینه ها طراحی شوند.شما می توانید مواد بازیافتی را برای این طرح ها اعمال کنید و شما این شانس را دارید که تصمیم بگیرید چقدر هزینه برای استفاده از مواد بازیافتی در پارچه های جین سنتی مورد نیاز خواهد بود.

پرداخت های تامین کننده و فروشنده

بین شما و تامین کنندگان و فروشندگان هر روز برای محصولاتی که ارائه می دهند پرداخت هایی صورت می گیرد. شما می توانید همه این پرداخت ها و سفارشات را در سیستم خود قرار دهید از آن قیمت ها استفاده کنید تا تعیین کنید که هر کدام از طراحی ها چقدر هزینه دارد و هنگامی که فروشنده به شما تخفیف می دهد یا قیمت هر حمل و نقل جدید را بالا می برد قیمت ها را تنظیم کنید.

نرم افزار همه این محاسبات را برای شما انجام می دهد و شما می توانید پروتکل طراحی خود را بر اساس این اعداد تغییر دهید. اگر نیاز دارید که یک فروشنده جدید پیدا کنید می توانید این کار را انجام دهید و اگر می خواهید از مواد بازیافتی استفاده کنید باز هم می توانید این کار را انجام دهید.

طراحان زمان بیشتری برای خلاقیت دارند

طراحان زمان بیشتری برای خلاق بودن دارند وقتی که می توانند با استفاده از نرم افزار کار خود را انجام دهند. شما می توانید تولید هر یک از لباس های جدید را با استفاده از نرم افزار راه اندازی کنید و همچنین می توانید مدارکی را به کارکنان خود ارسال کنید تا آن ها بدانند چطور با سفارش و تولید کار روبرو شوند.
شما وقت ندارید که تجارت خود را با دست انجام دهید و زمانی که نمی توانید هر بخش از فرآیند تولید را روی کامپیوتر تان ببینید پول خود را از دست خواهید داد.

نتیجه گیری

شما می توانید با استفاده از تکنولوژی های نرم افزاری توصیف شده در بالا چندین لباس جین تولید کنید. همچنین قادر خواهید بود تعدادی رنگ پارچه و نخ های مورد استفاده در خط مد جدید خود را خریداری نمایید.
علاوه بر این شما می توانید مواد بازیافتی که باعث کاهش قیمت کالا های جدید ساخته شده می شود را مورد استفاده قرار دهید. نرم افزاری که شما عملیات های خود را توسط آن انجام می دهید به شما کمک خواهد کرد تا خلاق باقی بمانید و به تجارت تان اجازه می دهد تا پول بیشتری را در این راه کسب کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>