اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نساجی

صنعت نساجی را می توان یکی از فعال ترین صنایع در دوران اخیر در نظر گرفت. ما امیدواریم که در آینده به کسب سود و پیشرفت خود ادامه دهیم. اگر ایده باز کردن یک فروشگاه خرده فروشی پارچه باعث شگفت زدگی شما شده است، وقت آن است که دست به کار شوید.

حضور در صنایع پوشاک و نساجی به معنای داشتن روابط نزدیک با دنیای مد و طراحی است؛ جایی که در آن شرکت های نساجی به تأمین پارچه برای این صنایع فرعی می پردازند. باز کردن یک فروشگاه لباس خطرناک است. این صنعت می تواند به شما کمک کند تا هر ماه درآمد ثابتی با حاشیه وسیعی از سود و پیشرفت به دست آورید. از آنجا که گزینه های زیادی در کسب وکار پوشاک وجود دارد، مهم است که در زمینه خرده فروشی های لباس سرمایه گذاری کنید تا با علایق شما هماهنگ شود و نیازهای خاص مشتریان را برآورده سازد.

بنابراین اگر می خواهید در زمینه نساجی ثروت زیادی به دست آورید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چه نوع پارچه ای می خواهید بفروشید. قبل از شروع ایده مطمئن شوید که به کجا می روید. در هر تجارتی، برنامه ریزی نقش حیاتی دارد. به یک ضرب المثل معروف در این زمینه اعتقاد دارم که عنوان می کند:اندک تعمیر بهنگام از زیان های بزرگ بعدی جلوگیری خواهد کرد.

اگر برنامه ریزی مناسبی داشته باشید، شانس موفقیت شما افزایش می یابد و وقتی برند خود را ایجاد می کنید، هیچ آسیبی به شما نمی رسد. وقتی تصمیم گرفتید که نوع کسب وکار شما در زمینه نساجی چیست، باید به مراحل بعدی که به شما در زمینه موفقیت در خرده فروشی نساجی کمک خواهد کرد، بروید.

تخمین و تنظیم سرمایه

برای هر صنعتی در زمینه پوشاک یا نساجی خرده فروشی، باید سرمایه گذاری های خاصی انجام دهید که بسته به محل فروشگاه، اندازه آن، انواع محصولات و غیره ممکن است متفاوت باشد. برخی از کار آفرینان می توانند از طریق پس انداز یا کمک گرفتن از خانواده به کسب و کارهای خود کمک مالی کنند. اگر می خواهید برای وام درخواست دهید، پس نتیجتاً برای آن اقدام نمایید.

هزینه های راه اندازی کسب و کار شما باید شامل هر چیزی باشد که برای باز کردن درها به آن نیاز دارید، این افکار را باز نگه دارید و از قبل در مورد آنها برنامه ریزی کنید. بنشینید و از طوفان فکری درباره تمام هزینه هایی که می توانید تصور کنید، استفاده نمایید و سپس هزینه هر مورد را بررسی کنید، حتی درباره کاغذ توالت برای دستشویی هم غافل نشوید. در اینجا جزئیات برخی از هزینه هایی که باید به طور جدی در نظر بگیرید، آورده شده است.

1-‏اجاره
اطمینان حاصل کنید که سرمایه کافی برای پوشش دادن حداقل دو سال اجاره را دارید.

2-‏هزینه های مجوز

این بخش شامل مجوزهای بسیاری برای مواردی مانند شماره شناسایی کارفرما (‏EIN) ‏برای اهداف مالیاتی و مجوزهای دولتی و محلی، یک گواهی فروش مجدد (‏اگر شما محصولات انحصاری را به طور انحصاری نمی فروشید)‏، اظهارنامه فروشنده و گواهی حرفه ای است. این هزینه ها با توجه به کسب وکار شما و کشوری که در آن کار می کنید، ممکن است از 200 دلار تا 2000 دلار متفاوت باشند.

3-‏وسایل فروشگاه

بسته به نوع و اندازه کسب و کارتان، ممکن است به قفسه، ویترین، جعبه و مبلمان نیاز داشته باشید، بنابراین باید نیازهای خود را به دقت بررسی کنید.

4-‏موجودی اولیه

شما باید در روز افتتاحیه، انبار کامل و پر از محصولی داشته باشید که حداقل برای چهار ماه کافی باشد. اگر قیمت دقیق را نمی دانید، از یک هزینه اضافی تخمین زده شده برای بازگشت به قیمت هایی که احتمالاً از سوی توزیع کننده ها مشاهده خواهید کرد، استفاده نمایید. به عنوان مثال، اگر بدانید پارچه کشبافی که می خواهید بفروشید، معمولا 20 دلار قیمت دارد، می توانید فرض کنید که با حاشیه سود 25 درصدی، می توانید از تولید کننده به قیمت 15 دلار بخرید.

5-‏تجهیزات و تکنولوژی

عناصر کلیدی مانند پایانه های فروش (‏POS)‏، کامپیوترها، دسترسی به اینترنت، تلویزیون، اپلیکیشن های پرداخت موبایل و دیگر هزینه های مربوط IT، ارزان نیستند. سیستم های POS حدود 2000 دلار هزینه دارند و هزینه هر ایستگاه کاری 550 دلار است. قیمت هر تلویزیون می تواند بین 300 تا 500 دلار باشد، در حالی که دسترسی به اینترنت می تواند 100 دلار یا بیشتر در ماه هزینه داشته باشد.

6-‏میزبانی وب

اگر یک وب سایت می خواهید، به سازنده وب سایت و میزبان وب جهت آنلاین نگه داشتن آن نیاز دارید. شرکت ها و میزبان های آزاد وجود دارند، اما قابلیت های آن ها محدود است و ممکن است برند شما را به صورت ضعیف منعکس کنند. در عوض انتظار می رود که حداقل 30 تا 200 دلار در ماه برای یک وب سایت هزینه کنید.

7-‏بیمه کسب وکار

همه چیز را در مورد بیمه دارایی و کسب و کار، از جمله مسئولیت برای جبران خسارت کارمندان و هرگونه پوشش مورد نیاز برای کارمندان یا خود شما را در نظر بگیرید.

8-‏تبلیغات

شما می توانید بدون هیچ هزینه ای تبلیغ کنید، از جمله کار بر روی بستر شبکه های اجتماعی که می شناسید، یا می توانید یک آژانس تبلیغاتی استخدام کنید که بین 1000 تا 10000 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

9-‏علائم

انواع پوسترهایی که انتخاب می کنید، قیمت را تعیین خواهند کرد؛ اما انتظار می رود بین 500 تا 1000 دلار در هر دو نوع برند داخلی و خارجی هزینه کنید.

10-دکور داخلی و زیبایی شناسی

ممکن است مجبور شوید دیوارها را رنگ کنید، قفسه ها را نصب نمایید، یک پیشخوان اضافه کنید، کف را تعویض کنید و تغییرات دیگری ایجاد نمایید. در حالی که برخی از مقدمات را می توان به طور مستقل انجام داد، اما پروژه های بزرگ ممکن است به یک پیمانکار عمومی با نرخ 50 تا 100 دلار در ساعت، به علاوه هزینه مواد مورد نیاز جهت انجام آن احتیاج داشته باشند.

11-‏خدمات حرفه ای

کار کردن با یک وکیل برای ادغام کسب و کارتان و یا یک حسابدار برای آماده سازی صورت وضعیت و پرداخت مالیات بین 1000 تا 10000 دلار یا بیشتر می تواند برایتان هزینه داشته باشد.

12-‏هزینه های عملیاتی

شما باید هزینه های عملیاتی را تا زمانی که کسب وکارتان به نقطه سربه سر خود برسد، پوشش دهید. به یاد داشته باشید که کسب وکار شما ممکن است در چند ماه اول سودآور نباشد و این فرآیند نیز ممکن است سال ها طول بکشد.

شما باید چراغ ها را روشن نگه دارید، به کارکنان پول دهید و تمام هزینه ها را تا زمانی که به نقطه اوج برسید، پوشش دهید. این حالت زمانی ایجاد می شود که سود ماهیانه (‏نه فروش، بلکه سود)‏ می تواند هزینه های ماهانه فروشگاه شما را پوشش دهد.

بازار محصولات نساجی

شما باید شروع به تماس با تولید کنندگان و تامین کنندگان کنید تا نوع پارچه ای که می خواهید خریداری نمایید را مشخص کنید. برای انجام این کار، شما باید دانش خوبی از مراکز اصلی نساجی جهان، اندازه بازار جهانی منسوجات، آژانس های طراحی مد و غیره داشته باشید و با قیمتی مناسب آن را برای فروشگاه خود تهیه کنید.

توزیع جغرافیایی تولید در صنایع نساجی، پوشاک و کفش (‏TCF)‏ در 25 سال گذشته به شدت تغییر کرده است که منجر به از دست رفتن مشاغل در اروپا و آمریکای شمالی و پیشرفت قابل توجه در آسیا و دیگر بخش های در حال توسعه جهان شده است.

در حال حاضر بیش از 60 درصد از صادرات تولید پوشاک جهان در کشورهای در حال توسعه انجام می شود. امروزه آسیا با تولید بیش از 32 درصد از صادرات جهانی پوشاک، بزرگ ترین تامین کننده جهان است.
من در این مطلب، چند تحقیق بازاریابی در زمینه پارچه انجام داده ام و برخی از بازارهای مهم را برای خرید محصولات نساجی توضیح می دهم.

1)‏چین، غول بزرگ در صنعت نساجی

چین بزرگ ترین تولیدکننده و صادرکننده منسوجات در جهان است. با رشد سریع صنعت نساجی چین در دو دهه گذشته، این صنعت به یکی از ارکان اصلی اقتصاد این کشور تبدیل شده است. پوشاک، الیاف نساجی و منسوجات از مهم ترین محصولات صادراتی چین هستند. در سال 2017، ارزش صادرات منسوجات چین به حدود 110 میلیارد دلار آمریکا رسید که معادل 37.2 % از سهم بازار جهانی است.

2)‏اتحادیه اروپا، دومین بازار بزرگ

اتحادیه اروپا با 23 درصد از سهم بازار جهانی و ارزش بازاری 69 میلیارد دلاری، دومین منطقه بزرگ صادرات منسوجات در جهان است. ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه کشورهای پیشرو در صنعت پوشاک در اتحادیه اروپا هستند. 170 هزار شرکت نساجی و پوشاک در اتحادیه اروپا وجود دارد که تقریبا 70 درصد آن ها مربوط به لباس و 30 درصد شرکت های نساجی هستند، در حالی که شرکت های الیاف مصنوعی کم تر از یک درصد این بازار را به خود اختصاص می دهند.

3)‏هند، سومین بازار بزرگ نساجی

هند نیز یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید منسوجات در جهان است و ارزش بازار 17 میلیارد دلاری در سال 2017 را دارا بوده است. این کشور همچنین یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پنبه است. در سال ها 2017 / 2018، تولید پنبه در هند به 6.21 میلیون تن رسید، که آن را به تولید کننده اصلی پنبه تبدیل کرد. طرح کسب وکار خرده فروشی نساجی در هند نیز یک تجارت بزرگ است.

4)‏آژانس های طراحی مد

اگر به دنبال محصولات نساجی مدرن و شیک هستید، به طور جدی به آژانس های مد فکر کنید. مانند شرکت الکساندر مک کوئین که یک آژانس مد در بریتانیا است و به عنوان خانه مد لوکس بریتانیا شناخته می شود. شرکت آرمانی نیز یک خانه مد معروف ایتالیایی به ویژه برای محصولات چرمی لوکس است.

کرییبیلی یک آژانس طراحی مد دیگر به ویژه برای محصولات دخترانه است که باعث شده است تا هر دختری حس خوبی در اتاقش داشته باشد. شرکت رالف لارن یک شرکت هلدینگ آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک قرار دارد. این شرکت از طریق شرکت های تابعه خود به طراحی و فروش پوشاک به مردان، زنان و کودکان اقدام می کند.
5)‏ماریمک کو

ماریمک کو که یک شرکت طراحی و تولید پارچه فنلاندی است، در سال 1951 تأسیس شده است که به دلیل سبک ها و رنگ های اصلی، معروف شده است. این شرکت، پوشاک با کیفیت بالا، منسوجات، تزئینات داخلی، کیف ها و دیگر لوازم جانبی را طراحی و تولید می کند. همچنین می توانید برای یافتن محصول نساجی خود حضوراً به آنجا مراجعه کنید.

ایستگاه فرود (Landing)

ایستگاه فرود جایی است که مشتری محصولات نساجی خود را خواهد خرید. این نوع ایستگاه می تواند یک فروشگاه لوازم آرایشی یا یک مغازه یا دفتر کار در یک فروشگاه بزرگ باشد. مهم نیست که چه نوع ایستگاه فرودی را برای کسب و کارتان انتخاب می کنید، شما باید دانش آن را داشته باشید تا محصول خود را به نمایش بگذارید.

1-‏سایت تجارت الکترونیک

خروجی نساجی

سطح آستانه، که با نام "منطقه تراکم زدایی" نیز شناخته می شود، اولین فضایی است که مشتریان بالقوه هنگام ورود به فروشگاه شما وارد آن می شوند. در این مرحله، خریداران قضاوت انتقادی نیز در مورد شایستگی یا هزینه فروشگاه شما می کنند و در مورد چگونگی تناسب نور، لوازم ثابت، صفحه نمایش و رنگ در فروشگاه شما نظر می دهند. از آنجا که مشتریان از فروشگاه شما عبور می کنند، پس احتمالا هر گونه محصول، سیگنال یا رسانه که در آنجا قرار دارد را از دست می دهند.

یک واقعیت شناخته شده در جامعه خرده فروشی این است که 90% از مصرف کنندگان در آمریکای شمالی از ورود خود به فروشگاه بی اطلاع هستند و اولین دیواری که آن ها اغلب می بینند "دیوار انرژی" نام دارد که به عنوان اولین اثر رسانه ای از کالاها عمل می کند. بنابراین دقت کنید که توجه ویژه ای به آنچه می خواهید نشان دهید و از نحوه نشان دادن آن آگاه باشید.

کار بعدی شما این است که مطمئن شوید که در حین انجام این کار، مشتریان به بازدید در فروشگاه شما ادامه می دهند تا بیش ترین میزان محصولات را مشاهده کنند. این کار نه تنها شانس شما را برای فروش افزایش می دهد، بلکه ممکن است یک راه عالی برای کنترل استراتژیک جریان و جریان ترافیکی عابر پیاده در فروشگاه تان نیز باشد.

شما ممکن است با چیزی به نام "اثر قلم موی پشتی" آشنا باشید که توسط متخصص رفتار مصرف کننده، پاکو آندرهیل تنظیم شده است. او متوجه شد که یک مشتری معمولی، به خصوص زنان، از دنبال کردن اجناس در گالری، زمانی که مشتری دیگری در حال زیر و رو کردن و انتخاب آنها است، اجتناب خواهد کرد. این نظریه همیشه درست است، حتی اگر مشتری به یک محصول خاص خیلی علاقه مند باشد.

یک راه آسان برای اجتناب از این مشکل این است که اطمینان حاصل کنید که کوریدور، کف و صفحات نمایش شما به مشتریان اجازه می دهند تا به هنگام مرور محصولات خود فضای شخصی کافی داشته باشند.اگر مشتریان وارد سمت راست فروشگاه شوند و آن ها را برای رفتن به یک دایره کامل عبوری راهنمایی کنید، متوجه می شوید که سمت چپ احتمالاً بهترین مکان برای پیشخوان شما است. با این حال، این تصمیم همچنین به اندازه فروشگاه و طراحی آن بستگی دارد که به این معنی است که شما باید از بهترین قضاوتی که در طبیعی ترین نقطه برای بیرون آوردن پیشخوان دارید، استفاده نمایید.

پیشرفت

بازاریابی جزء ستون فقرات هر کسب و کاری است. در عصر جدید، ابزارهای مدرنی وجود دارند که برای بازاریابی محصول به کار می روند. شما باید این کار را امتحان کنید تا فروش خود را افزایش دهید. تعداد کمی از آن ها در زیر مورد بحث قرار می گیرند:

1)‏بازاریابی در رسانه های اجتماعی

زمانی که جامعه اینترنتی به سرعت در حال رشد است، اگر حضور آنلاین خود را ایجاد کنید، منجر به خدماتی در شرکت شما خواهد شد. یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه مردم شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود ببینند، اینستاگرام است. همچنین به طور مداوم در مورد پارچه و سبک های مد وبلاگ نویسی می کند. همچنین ممکن است بخواهید از رسانه های ارتباط جمعی مانند فیس بوک، توئیتر، لینکدین و غیره برای مشخص کردن کسب وکار نساجی خود استفاده نمایید.

مهم ترین چیز این است که شما باید به بزرگ ترین پلتفرم سئو یعنی گوگل توجه کنید.اگر قصد دارید کسب وکار آنلاین نساجی را آغاز کنید و یا می خواهید بدانید چطور کسب وکار نساجی را در خانه شروع نمایید، باید مسائل زیر را به طور جدی در نظر بگیرید:

پیمایش آسان 

تمرکز یک سایت تجارت الکترونیک باید روی محصولات موجود برای خرید باشد.روش پرداخت آسان.بسیاری از خریداران تحت تأثیر نام تجاری در تصمیمات خرید خود هستند، بنابراین نیاز به ایجاد نام تجاری قوی برای فروش آنلاین و آفلاین مهم است.بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک به دنبال نشان دادن اقلامی هستند که ممکن است برای بازدیدکنندگان جالب باشد و بدیهی است که هدف آن ها کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن چیزی است که می خرند.

فروش آنلاین متفاوت از فروش در فروشگاه فیزیکی است، زیرا خریدار نمی تواند محصول خود را قبل از تصمیم گیری برای خرید لمس کند یا ببیند (‏مگر اینکه آن را در جایی دیگر دیده باشید)‏.ارائه تصاویر با کیفیت بالا که به درستی محصول را توصیف کنند، می تواند به شما کمک کند تا بر این چالش غلبه کرده و خرید بازدیدکنندگان را آسان تر نمایید.

جستجوی سمت موثر (‏اگرچه پیمایش لازم است تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند، اما هنوز به آن ها اجازه جستجو داده می شود)‏. برخی از بازدیدکنندگان هنوز هم برای پیدا کردن یک محصول خاص، حتی با پیمایش خوب و سایت های تجارت الکترونیک بزرگ تر، به سختی محصول خود را پیدا می کنند که اغلب انجام آن نسبت به مرور در لایه های چندگانه سایت، قابل توجه تر است)‏.

آماده سازی کاتالوگ

یک کار هوشمندانه که می توانید برای کسب وکار خود انجام دهید، آماده کردن یک کاتالوگ کامل است که باید شامل تمام انواع منسوجات و لوازم خیاطی باشد. کاتالوگ باید اولین ابزار بازاریابی باشد، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که کاتالوگ، طراحی زیبا و کیفیت بالایی داشته باشد. شما همیشه باید برای به روزرسانی کاتالوگ خود وقتی که پارچه های جدید دارید، آماده باشید.

 ایجاد شبکه و رشد

یک فاکتور کلیدی دیگر که می تواند به شما کمک کند تا کسب وکار خود را به سرعت توسعه دهید، استفاده از پلتفرم های موجود است. شما می توانید به انجمن صاحبان فروشگاه های نساجی در منطقه خود بپیوندید.

تلویزیون

تلویزیون یک ابزار رسانه ای موثر است که به تبلیغ کنندگان اجازه رسیدن به مخاطبان گسترده را می دهد. اندازه بزرگ مخاطبان تلویزیون شانس فروش یک کمپین تبلیغاتی تلویزیونی را افزایش می دهد.

بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی شامل بهبود کانال های ارتباطی آنلاین، از جمله ویدیوها و ایمیل هایی است که می توانند در مدت زمان کوتاهی به هزاران نفر برسند. رسیدن به مشتریان احتمالی به این شکل هزینه کمی دارد.

‏محصولات تبلیغاتی
محصولات تبلیغاتی مانند کیف ها، چترها، خودکارها و یا لپ تاپ ها که حاوی لوگوی شرکت هستند، ابزارهای تبلیغاتی موثری هستند که منجر به ظهور یک نشان تجاری بلند مدت، تا زمانی که صاحبان از آن ها استفاده می کنند، می شوند.

مدیریت سفارش و سیستم پرداخت

یک تیم تخصصی و اختصاصی برای مدیریت سیستم پرداخت باید وجود داشته باشد. هیچ تاخیر غیرضروری در تکمیل الزام سفارش نباید وجود داشته باشد و شما باید به طور جدی در نظر بگیرید که مشتریان مختلف گزینه های پرداخت مختلفی را ترجیح می دهند. همه راه حل های ممکن باید مطابق با مقررات دولتی برای تسهیلات مشتریان ارائه شود. در اینجا چند روش رایج برای دست یابی به صاحب یک فروشگاه لباس خرده فروشی آورده شده است:

  • پرداخت با پول نقد
  • پرداخت از طریق انتقال بانکی
  • پرداخت از طریق انتقال آنلاین بانک
  • پرداخت از طریق کارت های اعتباری / دستگاه های فروش
  • پرداخت از طریق انتقال پولی با تلفن همراه
  • پرداخت از طریق چک
  • پرداخت از طریق فیش بانک

شرایط بازار در مناطق مختلف

در پایان قرن بیستم، تغییر بزرگی در سراسر جهان رخ داد. مردم شروع به تغییر کسب وکار خود در کشورهایی با کم ترین هزینه (‏نیروی کار ارزان و خدمات مصرفی)‏کردند. بنابراین رقابت بین قیمت محصولات شروع شد. با توجه به آمار جهانی صنعت نساجی، این کشورها مزایای خوبی دریافت کرده اند و با قیمت های اقتصادی بر بازار حاکم شده اند.

1) ‏شرایط بازار در آسیا

جمهوری کره، سنگاپور، هنگ کنگ و تایوان به نتایج عالی در داخل مرزهای خود دست یافتند، اما سپس شروع به کاهش تولید و سرمایه گذاری بیشتر در دیگر کشورهای ارزان تر کردند. در نتیجه تولید در فیلیپین، اندونزی، تایلند و مالزی بین سال های 1985 و 1990 به طور قابل توجهی افزایش یافت و بازار جهانی صادرات را هدایت کرد. این کشورها شروع به سرمایه گذاری یا توزیع مجدد بخشی از محصولات خود به موج سوم کشورها، یعنی کشورهایی مانند بنگلادش، پاکستان، سریلانکا و اخیراً لائوس، نپال و ویتنام کرده اند.

با این حال، چین به بزرگ ترین تولید کننده و تامین کننده پوشاک در جهان تبدیل شده است که در حال حاضر حدود 13 درصد از ذخایر جهان را بدون بهره بردن از برون سپاری از کشورهای دیگر تولید می کند. در عوض، این کشور به عنوان بخشی از سیاست دولت با هدف توسعه صنعت پوشاک و باز کردن منسوجات به روی جهان خارج رشد کرده است.

2)‏شرایط بازار در آمریکا

نفتا در قاره آمریکا، مکزیک را به تأمین کننده لباس متمایز برای صنعت نساجی در آمریکا و کانادا تبدیل کرده است؛ مکزیک خریدار اصلی پوشاک است که 24 درصد از کالاهای جهان را وارد می کند. علاوه بر این، سرمایه گذاران خارجی که توافقنامه تجارت آزاد (‏FTA)‏ را امضا کرده اند، صنعت پوشاک در مکزیک را توسعه داده اند که به همراه 8000 شرکت پوشاک، در موقعیت قویتری در برابر رقبای آمریکای لاتین خود قرار گرفته اند.

3) شرایط بازار در اروپا

در اروپای مرکزی و شرقی، بلغارستان، مجارستان، لهستان، رومانی و جمهوری چک به تدریج تامین کنندگان مهمی در بازار اروپا وارد شده اند. تمایل به ایجاد تخصص در یک مجموعه خاص از محصولات و صادرات آن به کشورهای OECD از اواسط دهه 1980 به طور پیوسته در کشورها افزایش یافته است (‏2.4 میلیون دلار در سال 1987، 5.2 میلیون دلار در سال 1991)‏.

از سال 1991، سرمایه گذاران و تجار خارجی، یوگسلاوی را ترک کردند تا فعالیت های خود را به کشورهای دیگر منتقل کنند. کرواسی، فدراسیون روسیه، اسلوونی و اوکراین به کشورهای میزبان برای جابه جایی کارخانه های پوشاک اروپایی تبدیل شده اند.

کلام پایانی

برای شروع یک فعالیت نساجی، ابتدا باید مطمئن شوید که دانش کافی، نه تنها در مورد نحوه آماده سازی کار، بلکه در مورد محصولی که می خواهید بفروشید، دارید. مثلا به مقدار کافی سرمایه برای اجرای فعالیت های تجاری بدون مشکل نیاز خواهید داشت. داشتن دانش عمیق در مورد پارچه، مانند نحوه تولید آن و یا روش تولید کیفیت بهتر نسبت به رقبا، به شما کمک خواهد کرد تا از نردبان موفقیت بالا بروید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>