اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی
 
گفتگو آنلاین
 
دانلود زینگ
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ آشنایی با زینگ فروشگاه خدمات اطلاعاتی همکاری با ما بیمه شخص ثالث تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

گفتگو آنلاین

دانلود زینگ

جستجو
بیمه شخص ثالث از دم قسط
مشاوره و اجرا صادرات واردات ترخیص

تولید کنندگان لباس

مد می تواند یک کسب و کار جذاب باشد و دیدن آثار شما که توسط عموم مردم پوشیده می شوند یک موفقیت بزرگ برای ایجاد خلاقیت است. فرآیند منتقل کردن ایده ها به خط تولید در طول تاریخ کاری طولانی و پیچیده بوده است، اما با ابزارهای جدید و نوآورانه نیز پیدا کردن تولید کننده مناسب لباس برای برند اصلا آسان نیست. قبل از عرضه کردن محصول به بازار، باید در مورد مسائل مختلفی فکر کنید؛ اما برای اطمینان از این که شروع خوبی به دست می آورید، از این فرآیند استفاده نمایید تا در این صنعت سودآور موفق شوید.

آمارها نشان می دهد که بازار لباس انگلستان در دهه گذشته در حال رشد بوده است و به نظر می رسد که با افزایش نفوذ رسانه های اجتماعی، این رقم به این زودی ها دچار کاهش نشود. هر چند که شواهد نشان می دهد که فروشگاه های لباس فاخر در حال ناپدید شدن هستند، اما مردم هنوز هم دوست دارند در فروشگاه های واقعی خرید کنند تا به کیفیت و مهارتی که برای آن پول می پردازند، پی ببرند.

البته خرید آنلاین به خاطر راحتی و قیمت یک روش محبوب و اغلب برتر در حوزه خرید است. با رشد ثابت صنعت پوشاک، بخش تولید بریتانیا ثابت مانده است و شاهد افزایش شرکت های جدید در مقایسه با سال های گذشته بوده است. این رشد همچنین به تولید کنندگان پوشاکی که وارد بازارهای جدیدی مانند لباس های سایز بالا شده اند، نسبت داده شده است.

ما برای کمک به برندها و کسب و کارهای جدید، یک سری نکات و منابع مفید را در این مطلب عنوان خواهیم کرد. در این راهنما، نگاهی به فرآیند شروع یک برند مد می اندازیم که از مسائل مختلفی مثل ایجاد یک برنامه برند و کار با تولید کنندگان لباس برای احیا نمودن ایده هایتان تشکیل شده است.

قبل از راه اندازی برند لباس به آماده سازی چه مسائلی نیاز دارید؟

ایجاد برنامه برند

چه شما فارغ التحصیل دانشگاه باشید که اولین مجموعه تان را تولید می کنید و چه یک کسب و کار مشهور باشید که به دنبال گسترش به حوزه های جدید است؛ فرقی نمی کند، چون در هر صورت شروع یک برند جدید مد یک سرمایه گذاری هیجان انگیز برای شما محسوب می شود. یکی از اولین چیزهایی که قبل از شروع کار جدید باید به آن فکر کنید، مشخص کردن اهداف و برنامه برند تان است تا بتوانید شروع به کار نمایید. برخی از بهترین ایده ها هرگز به مرحله تولید نمی رسند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر چیزی را قبل از شروع فرآیند تولید، در نظر می گیرید.

این کار به شما کمک خواهد کرد تا این مرحله را ساده و آسان نمایید. تعیین برنامه برای کسب و کار و برند، اولین مرحله در تبدیل کردن رویاهایتان به واقعیت است، بنابراین پرسیدن سوالات مهم به شما اطمینان می دهد تا اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را برای کسب وکار جدیدتان تعیین نمایید. در ادامه به برخی از حوزه های مورد توجه در هنگام تهیه برنامه برند اشاره می شود.

مشخص کردن دلایل ایجاد یک برند لباس

صنعت مد یک صنعت رقابتی است، اما با توجه به وجود طیف وسیعی از منابع در دسترس، برای افرادی که اشتیاق و انگیزه برای تولید لباس های منحصر به فرد دارند، قابل دستیابی است. در مورد چرایی راه اندازی یک خط تولید لباس جدید فکر کنید، چون این کار می تواند به شما در شناسایی مخاطبین هدف و همچنین تعریف جایگاه خود در این صنعت کمک کند.

مشخص کردن بازار هدف

بسیاری از کسب و کارها شکست می خورند، چون مخاطب مورد نظرشان را شناسایی نمی کنند. برای کسب و کارهای کوچک تر در حوزه مد، این مساله از اهمیت بیشتری برخوردار است، چون آنها ممکن است جایگاه مستحکمی در این صنعت نداشته باشند و به هدف قرار دادن مشتریان خاص برای احیا نمودن ایده هایشان تکیه خواهند کرد.

داشتن اهداف بلند ویا کوتاه مدت

یکی از دلایل اصلی ورود مردم به صنعت مد این است که آنها می توانند پتانسیلی برای شکوفایی طرح هایشان مشاهده نمایند. این روح کارآفرینی به ایجاد چشم اندازی برای آینده کمک می کند و به صاحبان خلاق کسب و کار این امکان را می دهد تا برای آینده دست به برنامه ریزی بزنند. ایجاد یک چشم انداز معمولا شامل برنامه های بزرگ است، اما آنها در واقع می توانند کوچک هم باشند. در تولید لباس، طراحی و تولید کالاهای کوچک اغلب می تواند منجر به تولید مجموعه های انحصاری و مطلوب شود، بنابراین تعریف چشم انداز بلند مدت شما باید متناسب با برند و مخاطبان هدفتان باشد.

تنظیم یک جدول زمانی

زمان در هر بخشی مهم است و زمانیکه شما محصولی را به بازار عرضه می کنید، اگر جدول زمانی داشته باشید و نقاط عطف را در جای خود قرار دهید، مطمئن خواهید شد که تولید در مسیر اصلی خود باقی می ماند. ایجاد تقویم برای تولید لباس می تواند کار دشواری باشد و عوامل متعددی وجود دارند که هنگام تنظیم تاریخ برای اهداف کلیتان باید در نظر گرفته شوند.

اگر بتوانید یک جدول زمانی ارائه دهید، باعث خواهید شد تا تولید کنندگان لباس به درک بهتری از اهداف شما برسند. همچنین مهم است که واقع بین باشید. هر چند که برخی از تولید کنندگان قادر خواهند بود تا تغییرات مثبت را سریعا ایجاد نمایند، اما این مسئله می تواند منجر به بروز خطا در این فرآیند شود که به نوبه خود شما را بیش از حد انتظار از اهدافتان دور خواهد کرد.

در فرآیند برنامه ریزی و تولید باید زمان کافی برای هدایت و اصلاح خطاها وجود داشته باشد. تعامل نزدیک با تولید کننده لباس به شما این امکان را می دهد تا درباره زمان های اعمال تغییر مثبت مذاکره کنید و فاکتورهایی که ممکن است هنگام تولید لباس با آنها روبه رو شوید را در نظر بگیرید. شما همیشه باید زمان کافی و نه خیلی کم به خودتان دهید، چون این کار میزان خطاها یا عوامل تخفیف دهنده خارجی که می توانند بر تولید تأثیر بگذارند را کاهش می دهد.

در نظر گرفتن بودجه مناسب

فرقی نمی کند که در حال ایجاد یک مجموعه کوچک لباس هستید و یا می خواهید یک زنجیره خرده فروشی جدید را شروع کنید، چون در هر صورت ایجاد یک بودجه واقعی برای برند شما ضروری است. مراحل مختلفی در فرآیند تولید لباس وجود دارد و محاسبه هزینه هر مرحله به شما این اطمینان را می دهد که جریان وجوه نقدی می تواند با برنامه هایتان هماهنگ باشد.

یک راه خوب برای پیگیری همه چیز، ایجاد یک راهنمای "هزینه یابی" است که هزینه های مربوط به هر موردی که می خواهید بفروشید را نشان دهد. این دستورالعمل همچنین به تنظیم قیمت نهایی محصولات کمک می کند و به شما ایده ای از نوع سودی که می توانید انتظار داشته باشید را می دهد.بودجه بندی برای هزینه های تولید لباس نیز به شما این شانس را می دهد تا درباره تأمین کنندگان برای نقطه قیمت خودتان تحقیق کنید. با مقایسه هزینه ها می توانید نکات مثبت و منفی هر تولید کننده را قبل از انجام کار ببینید.

یک عامل مهم دیگر که هنگام برنامه ریزی بودجه تولید لباس باید در نظر بگیرید، این است که تأمین کننده در کجا مستقر است. گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، مثل تولید کنندگان داخلی و خارجی، اما این مسئله می تواند به شما در تعیین هزینه های حمل و نقل، لجستیک، راحتی و تخصیص زمان برای ارتباطات کمک کند. واقع گرایانه بودن و اطمینان از این که احتمالات را در جای خود قرار داده اید، به شما ایده روشن تری از الزامات تان به منظور برنامه ریزی و تولید یک مجموعه سودآور می دهد.

توسعه محصول و تولید پوشاک

بعد از این که شما با موفقیت طرح برندتان را ایجاد کردید و بودجه کافی را برای حرکت به سمت مرحله تولید اختصاص دادید، چگونگی استفاده از منابع مورد نیازتان را یاد بگیرید، چون این کار به شما اطمینان می دهد تا با بهترین تولیدکنندگان لباس برای ایده های تجاری خودتان کار می کنید.

در گذشته، شروع کار در صنعت پوشاک، کار دشواری برای افراد خارج در صنعت مد بود، اما امروزه با ارائه نوآوری ها و ابزارهای جدید، پیدا کردن تولید کنندگان لباس مرتبط در سراسر جهان به صورت آسان و ساده انجام می گیرد. در ادامه به برخی از مهم ترین عوامل در هنگام توسعه خط تولید لباس اشاره می شود.

پیدا کردن تولید کنندگان مناسب لباس

مدت هاست که روزهای انحصاری بودن مد به سر آمده و این روزها تولید کنندگان پوشاک با تعداد زیادی از سازمان های کوچک و بزرگ جهت تولید لباس های با کیفیت برای بازارهای داخلی و خارجی مشغول تجارت و کار هستند. تحقیق برای اطمینان از این که شما بهترین قیمت را برای نیازهای خود به دست می آورید، ضروری است.

این بینش همچنین مشخص می کند که تولید کننده چه کاری می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد و آیا می تواند ایده های شما را برآورده کند. استفاده از بعضی از پلتفرم ها به شما امکان دسترسی به صدها تامین کننده را می دهد که می توانند نیازهای فردی شما را برآورده کنند.

انواع تولید کننده لباس

در هنگام انتخاب یک تولید کننده لباس باید به این مسئله توجه داشته باشید که آنها چه خدماتی ارائه می دهند. دو حوزه اصلی وجود دارد که در هنگام تولید باید مد نظر قرار گیرند. یکی از این حوزه ها به نیاز شما به یک کارخانه برای تولید مستقیم مشخصات و مجموعه اطلاعات فنی (tech pack) خودتان مربوط می شود، اما حوزه دیگر نیاز شما به یک سرویس تمام عیار از ایجاد الگو گرفته تا محصول نهایی را بررسی می کند.

تولید لباس CMT

برای برندهای مدی که در طراحی خود به اعتماد به نفس دست پیدا کرده اند و یک مجموعه اطلاعات فنی جامع را جهت استفاده تأمین کننده ایجاد نموده اند، انتخاب یک تولید کننده CMT (برش، ساختن و آراستن)، انتخابی ایده آل به شمار می آید. این نوع روش به شما این امکان را می دهد تا روی فرآیند طراحی و بسته بندی، کنترل کاملی داشته باشید و برای برندهای کمتر شناخته شده که رابطه مثبتی با تامین کننده برقرار کرده اند، خوب عمل می کند.

تولید لباس FPP

بسته تولید کامل ‏برای کسب و کارهای جدیدی که تجربه کمتری در صنعت مد دارند، عالی است. این روش خدمات کاملی را ارائه می دهد که شامل همه چیز از کمک در طراحی سبک ها و الگوها گرفته تا تولید نهایی لباس است. این روش تولید نسبت به تولید CMT می تواند گرانتر باشد، اما برای اینکه کسب و کار مدتان رونق بگیرد، اغلب می تواند نقطه شروع خوبی را فراهم می کند.

ایجاد یک مجموعه اطلاعات فنی (Tech Pack)

هنگام توسعه ایده های خودتان برای برند جدید مد، یک تصویر و مفهوم اولیه خواهید داشت که اساس خط تولید لباس شما را فراهم خواهد کرد. به جای ارائه این طرح کلی به تولید کننده لباس، تولید یک مجموعه اطلاعات فنی می تواند به شناسایی تمام جزئیات کوچک مورد نیاز برای ساخت محصول نهایی کمک کند.

مجموعه اطلاعات فنی می تواند در به حداقل رساندن خطاها در فرآیند تولید کمک کننده باشد و اگر شما بتوانید اطلاعات ممکن از قبیل اندازه گیری، رنگ و نوع پارچه را نیز فراهم نمایید، کار فرآیند را هموارتر خواهید کرد. مجموعه اطلاعات فنی نه تنها اساس محکمی برای شروع تولید فراهم می کند، بلکه تضمین می دهد که همه چیز در یک صفحه مشخص در دسترس بوده و طرح شما به راحتی قابل انتقال به سازنده است.

مشاوره و اجرا صادرات واردات ترخیص
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>