اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تولید لباس ورزشی


نکاتی عالی جهت ساخت لباس های ورزشی سفارشی

بازار پوشاک ورزشی در دهه گذشته رشد چشمگیری به خود دیده است. آمارهای اخیر نشان می دهند که این حوزه در سال های آینده، هم در بخش پوشاک ورزشی با کیفیت (های اند) و هم ارزان به رشد خود ادامه خواهد داد. این گرایش نه تنها لباس هایی برای کار کردن ارائه می دهد، بلکه مدل پوشاک کژوال را نیز برای اهالی طرفدار مد فراهم خواهد نمود. چه به دنبال راه اندازی یک خط تولید لباس فیتنس باشید و چه دنبال طرح های سفارشی برای تیم ورزشی تان بگردید، باز هم پیدا کردن تولید کننده لباس ورزشی مناسب از موارد اساسی محسوب می شود.

کارخانجات پوشاک می توانند به شما در این مورد کم و بیش کمک کرده و محدودیت های بودجه ای کسب و کارهای کوچک را درک کنند. با توجه به این مورد، گزینه های زیادی برای ایجاد خطوط تولید لباس سفارشی با تولید کنندگانی که کمترین مقادیر حداقل سفارش را ارائه می دهند، وجود دارد. این موضوع شما را قادر می سازد تا بر روی ارائه محصول ویژه ای که برای بازار هدف متناسب است، متمرکز شوید. اگر آماده راه اندازی و ساخت اولین خط تولید لباس ورزشی خودتان هستید، مسائلی را که پیش از تولید نیاز است تا در مورد آنها بیندیشید را بررسی نمایید.

گزینه های تولید لباس ورزشی سفارشی

برندها درست مثل تولید لباس فشن، می توانند بسته تولید کامل (FPP) یا تولید برش، ساخت، آراستن (CMT) را انتخاب نمایند. هر کدام از این روش ها، مزایای خاص خودشان را برای برندهای لباس ورزشی دارند، اما اگر تازه به این صنعت وارد شده اید، در ادامه اندکی بیشتر با این گزینه ها آشنا شوید:

بسته تولید کامل (FPP): اگر به دنبال یک کارخانه پوشاک هستید تا در همه چیز، یعنی از طراحی گرفته تا تولید نهایی به شما کمک نماید، این گزینه یک راهکار عالی و بی نقص است. این نوع تولید از دیگر گزینه های تولید، هزینه بیشتری دارد، اما می تواند به رونق گرفتن برندهای جدید کمک کند.

برش، ساخت، آراستن (CMT): برای برندهایی که ویژگی های فنی، طرح ها و پارچه آماده برای تولید دارند، این گزینه مناسب تر است. با استفاده از این روش تولید، کارخانه تنها محصول نهایی را تولید کرده و کنترل خلاقانه دست خودتان باقی می ماند.

انواع پارچه عملکردی

اگر لباس های ورزشی پرفورمنس یا عملکردی طراحی می کنید و پارچه هایی با ویژگی های فنی متنوع نیاز دارید، به برخی از گزینه هایی که در این بخش شرح داده می شود، توجه کنید.

  • نایلون: این پارچه مصنوعی محبوب، پارچه ای مشبک (با قابلیت انتقال هوا) است، سریع خشک می شود و روی پوست بدن نرم است.
  • پلی استر: این پارچه برای لباس های ورزشی فضای باز عالی بوده و یک مانع دوام و سبکی در مقابل عناصر خارجی فراهم می کند.
  • پلی پروپیلن (Polypropylene): برای کامل نمودن خاصیت ضد آب لباس های ورزشی، این پارچه مصنوعی بهترین گزینه است.

اسپندکس (لاکرا): اگر به دنبال یک پارچه منعطف و مشبک هستید، اسپندکس بهترین گزینه شماست. این پارچه مزایای دیگری از جمله قابلیت جذب رطوبت و خشک شدن سریع نیز دارد.
برای برندهایی که به دنبال پارچه های سازگار با محیط زیست هستند، گزینه های زیر به عنوان بهترین پارچه تولید لباس ورزشی به حساب می آیند:

بامبو: پارچه ساخته شده از گیاه بامبو، ویژگی های طبیعی فراوانی از جمله محافظت در برابر اشعه UV، تنظیم دما و دفع بو را داراست، و روی پوست نیز بسیار نرم است.

تنسل (TENCEL): این پارچه از خمیر چوب ساخته شده و احساس لوکس بودن به شما می دهد. این پارچه به دلیل ویژگی های مشبک بودن و جذب رطوبت، و همچنین زیست تجزیه پذیری، گزینه خوبی برای لباس های عملکردی به شمار می آید.

جزئیات طراحی

با تغییر روندها و تبدیل شدن ورزش به بخشی از سبک زندگی مدرن، بسیاری از مصرف کنندگان به ورزش های بدنی و استفاده از لباس های فیتنس روی آورده اند، بنابراین بخش لوکس و فشن این حوزه نیز در تصمیم گیری افراد برای خرید پوشاک، اهمیت بیشتری یافته است. برای موفق شدن در بازار مد، بایستی به جزئیات توجه داشته باشید.

ایجاد ماهرانه هویت برند

وقتی به برندهای پوشاک ورزشی در بازار دقت می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد به لوگو یا آرم آن لباس مربوط می شود. برندسازی کارآمد در بخش ورزش و فیتنس از اهمیت بالایی برخوردار است و این همان چیزی است که باعث می شود تا مشتری بارها و بارها به شما مراجعه کند.ساخت ماهرانه هویت برند به شما کمک می کند تا پیام برندتان را به مصرف کنندگان مخابره کنید و سبب تنظیم جنبه های طراحی نرم و مستحکم خط تولید فیتنس شما می گردد.

بیشتر مصرف کنندگان نمی خواهند در باشگاه مثل یک تابلوی برند لباس به نظر برسند، پس تمرکز بر بُعد عملکردی لباس به همراه جاگذاری هوشمندانه و زیرکانه لوگو، ضامن ورود موفق لباس به بازار خواهد بود.
اگر به پوشاک فیتنس سفارشی نیاز دارید، استفاده از طرح های چاپی یا هک شده برای تکمیل برندسازی تان امکان پذیر است. بررسی کنید و ببینید که کدام گزینه برای پوشاک ورزشی تان مناسب تر است.

لباس چاپی

همه لباس های چاپی به یک سبک تولید نمی شوند و اگر به دنبال یک محصول باکیفیت هستید، توصیه می شود که درباره همه انواع چاپ روی لباس تحقیق کنید. شما به چاپی نیاز دارید که در پوشیدن های زیاد و شستشوهای مکرر خراب نشود، وگرنه باعث بدگمانی درباره برندتان خواهد شد. برخی از انواع فنون چاپ موجود عبارتند از:

چاپ سابلیمیشن: این تکنیک باداوم بوده و سرعت انتقال رنگ به پارچه در آن بالاست. با این حال، تنها در پارچه های کم وزن می تواند نتیجه مطلوبی حاصل کند.

چاپ مستقیم روی پارچه (DTG): اگر به دنبال حصول نتایج عالی در دسته های کوچک هستید، DTG گزینه ای عالی خواهد بود.چاپ سیلک این روش، محبوب ترین گزینه برای چاپ روی پارچه است. در این گزینه امکان هماهنگ کردن رنگ روی پارچه وجود دارد و نتیجه ای حرفه ای را ارائه می کند. با این حال اگر سفارش انبوهی ندارید، این روش بسیار گران قیمت است.

گلدوزی

طرح های گلدوزی نیز گزینه دیگری برای کسب و کارهای پوشاک ورزشی هستند. این روش می تواند احساس لوکس بودن به پوشاک ورزشی بدهد و برای لباس های فیتنس مانند هودی، کلاه کپ و سوییت شرت که بعد از استراحت پوشیده می شوند، بسیار مناسب است.

پوشاک ورزشی روزانه و فشن

پوشاک ورزشی روزانه باعث شده تا برندهای ورزشی بتوانند بخش فشن یا مد خودشان را با گزینه های روزانه کژوال و راحت پیوند بزنند و توسعه دهند. این بخش ویژه به خوبی شروع به کار کرده و طبق آخرین گزارش های ارائه شده توسط شرکت تحلیل صنایع جهانی، پیش بینی می شود که ارزش بخش پوشاک ورزشی و فیتنس تا سال 2024 در جهان به رقمی در حدود 231.7 میلیارد دلار برسد. هیچ گاه مانند اکنون، شرایط برای راه اندازی خط تولید پوشاک ورزشی وجود نداشته است.

در کل چیز جدیدی درباره لباس های لوکس و روزانه ورزشی وجود ندارد، اما اینکه مخاطب صحیحی را انتخاب کنید بسیار مهم است. در کنار پوشاک فیتنس، تولید هودی، سویت شرت، شلوار اسپرت (jogger) و لباس راحتی مد روز با برندسازی خودتان ساده به نظر می رسد، اما رقابت با برندهای بزرگ سخت و طاقت فرساست. بخش های هدف اندکی وجود دارند که می توانند به توسعه محصول پیشنهادی شما کمک نمایند.یکی از ابعاد چشمگیری که برندهای پوشاک ورزشی باید به دنبالش باشند، گزینه های پایدار است. همانطور که در بالا گفته شد، گزینه های سازگار با محیط زیست می توانند عنصری خاص برای برندتان باشند.

گستردگی

از نظر تاریخی و به شکل سنتی، برندهای فیتنس به عنوان پوشاک مخصوص ورزشی شناسایی شده اند. با این حال، برای تضمین یک جایگاه رقابتی در بازار به گستردگی نیاز است. مردم در همه شکل ها و سایزها به ورزش کردن علاقه مند هستند، پس داشتن یک خط تولید پوشاک ورزشی برای پوشش این موضوع می تواند ضامن موفقیت بلند مدت تجارت شما در این بخش شود.

شراکت با تولید کنندگان پوشاک فیتنس

انتخاب یک کارخانه پوشاک که صنعت ورزش و فیتنس را بشناسد، برای برندهای نوپا کمک کننده است. آنها منابع با ارزشی در بخش هایی مانند پیدا کردن تأمین کنندگان پارچه ورزشی، کمک به جنبه های طراحی و تولید پارچه های باکیفیت ارائه خواهند داد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حسین :
عالی
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>