اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت پوشاک

مهم نیست که در چه کسب و کاری فعالیت می کنید، مهم این است که بدانید هر کسب و کاری در عصر رقابتی امروز برای سرپا ماندن باید با بازاریابی دیجیتال همراه شود. در واقع یک کسب و کار همیشه به راهکارهای بازاریابی دیجیتال متناسب با صنایع مربوطه نیاز دارد.

این بدان معنی است که هر کسب و کاری قادر نیست از انواع استراتژی های بازاریابی دیجیتال بهره مند شود. شما به استراتژی هایی نیاز دارید که براساس بازار هدفتان بهترین عملکرد را داشته باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال صحبت کنیم و نکاتی را ذکر نماییم که به شما در کسب موفقیت در کسب و کارتان کمک می کنند.

5 نکته درباره بازاریابی دیجیتال در زمینه تجارت پوشاک

  • با تبلیغات شبکه های اجتماعی مجدداً بازدیدکنندگان را هدف قرار دهید.
  • برای جلب توجه مشتریان از روش اهداء جایزه یا اشانتیون استفاده کنید.
  • از وجود اینفلوئنسرها در بازاریابی بهره ببرید.
  • کاری کنید که مشتریان تان احساس خاص بودن کنند.
  • از بازاریابی ایمیلی استفاده نمایید.

1- با تبلیغات شبکه های اجتماعی مجدداً بازدیدکنندگان را هدف قرار دهید

باید بپذیرید که بسیاری از بازدیدکنندگان بلافاصله بعد از بازدید از وب سایت شما و یا بررسی پست هایتان در شبکه های اجتماعی اقدام به خرید نخواهند کرد. اما احتمال خرید این افراد از شما بیشتر از کسانی است که علاقه ای به برندتان نشان نداده اند. شما می توانید با هدف گیری مجدد دوباره به آن افراد دسترسی پیدا کنید و برند خود را مجدداً به آنها یادآوری نمایید.

برای دستیابی به این مهم شما باید با کمک شبکه های اجتماعی مخاطبان خود را سفارشی کنید و به منظور گسترش دامنه تبلیغات مخاطبان شبیه Lookalike، آنها را هدف قرار دهید.برای اینکه با هدف گذاری مجدد یا ریتارگتینگ آشنا شوید، می توانید تصور کنید که شخصی از وب سایتشما بازدید کرده اما خرید نکرده است؛ حال شما بعد از یک هفته دوباره همان فرد را هدف قرار می دهید و با ارائه تخفیف یا هر پیشنهاد دیگری توجه او را جلب می نمایید.

2- برای جلب توجه مشتریان از روش اهداء جایزه یا اشانتیون استفاده کنید

هر چه بیشتر اطلاع رسانی کنید، افراد بیشتری با برند لباس شما و چیزهای دیگری کهمی فروشید، آشنا می شوند. یکی از بهترین راه ها برای افزایش آگاهی مردم نسبت به برندتان، اهداء جایزه یا اشانتیون در اینستاگرام است.

اگر در فروشگاه خود یک کالای شاخص دارید، به همراه آن کالا اشانتیونی نیز به کاربران اهدا کنید. برای این کار یک پست تبلیغاتی درباره اشانتیون یا جایزه ای که قرار است اهدا نمایید درست کنید؛ از افراد بخواهید که صفحه شما را دنبال کنند و در مورد اینکه چرا می خواهند این جایزه را ببرند نظر بدهند و حداقل سه نفر را که فکر می کنید می خواهند مشارکت کنند، نشان نمایید.

استفاده از این روش به صورت منظم باعث می شود تا آگاهی و شناخت دیگران از برند شما به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند. اما توجه داشته باشید که این روش نیز خود به یک استراتژی دقیق و حساب شده نیازمند است.

3- از وجود اینفلوئنسرها در بازاریابی بهره ببرید

اینفلوئنسرها افرادی هستند که تعداد قابل توجهی فالوئر مجازی در پلتفرم های شبکه های اجتماعی دارند و می توانند بر تصمیمات خرید فالوئرهای خود تأثیر بگذارند.اساساً آنها افرادی هستند که توانسته اند اعتماد گروهی خاص از افراد را جلب نمایند. حال اگر بتوانید آنها را متقاعد کنید که محصول شما ارزش امتحان کردن را دارد، ممکن است آنها این مسئله را با فالوئرهای خود در میان بگذارند و آنها نیز ترغیب شوند که محصولات شما را بخرند.

براساس یک نظرسنجی، 89% بازاریابان اعتقاد دارند که نرخ ROI (بازگشت سرمایه) ناشی از بازاریابی اینفلوئنسرها بیشتر از سایر روش های بازاریابی است. به هر حال این تکنیک نیز مانند هر روش بازاریابی دیگری به یک رویکرد استراتژیک نیاز دارد.

4- کاری کنید که مشتریان تان احساس خاص بودن کنند

آیا هرگز سعی کرده اید تا به مشتریان خود بگویید که چقدر خاص هستند؟ اگر تا حالا این کار را نکرده اید باید به صورت جدی به آن فکر کنید. باید بدانید که جذب یک مشتری جدید 5 برابر پر هزینه تر از حفظ مشتری موجود است، به همین دلیل تمرکز بر مشتریان فعلی بسیار مهم تر از یافتن مشتریان جدید است.
ممکن است شما محصولات عالی و خدمات فوق العاده به مشتریان خود ارائه بدهید؛ اما برای موفق شدن باید بیشتر از اینها جلو بروید. با ارسال کارت تبریک در مناسبت های خاص و یا ارائه تخفیف یا موارد مشابه، به مشتریان خود حس خاص بودن را القا نمایید.

5- از بازاریابی ایمیلی استفاده نمایید

اگر بازاریابی ایمیلی به شکلی صحیح انجام شود می تواند برگ برنده ای برای تجارت پوشاک باشد. بازاریابی ایمیلی شبیه اولین استراتژی است که در بالا درباره آن بحث کردیم. شما می توانید از طریق بازاریابی ایمیلی با افرادی که علاقه مند به خرید از شما هستند و فقط منتظر محرکی از جانب شما هستند، ارتباط برقرار کنید.

شما می توانید از طریق بازاریابی ایمیلی افرادیکه در هنگام پرداخت وجه خرید به هر دلیل از خرید امتناع کرده اند را دوباره هدف قرار دهید و به آنها تخفیف بدهید. تخفیف به عنوان عاملی محرک عمل می کند و آنها را ترغیب می کند تا کالای شما را در سبد خرید خود قرار دهند. توجه داشته باشید که باید کاملاً به جا از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید؛ استفاده بیش از حد از آن موجبات ناراحتی مشتریان را فراهم می کند.

نتیجه گیری

سعی کردیم به صورت خلاصه بهترین نکته های بازاریابی در زمینه تجارت پوشاک را به شما ارائه دهیم. اما دانستن این نکات و عمل به آنها تنها زمانی به شما کمک می کنند که تمرکز شما بر ارائه محصولات با کیفیت به مشتریان و راضی نگه داشتن آنها باشد. اگر فکر می کنید توانسته اید مشتریان خود را راضی نگه دارید، پس از این نکات برای رشد برند خود و پایه گذاری یک تجارت معتبر پوشاک استفاده نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>