اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تولید پوشاک

اگر بخواهیم دقیق تر شویم باید بگوییم تولید براساس تقاضا تمامی مشکلات اعم از اتمام موجودی انبار، اتمام موجودی و تولید خارج از سایزهای مناسب، رنگ، طول سجاف، طول آستین و غیره را حل می کند. تولید براساس تقاضا در صورت نیاز هر آنچه که مشتریان، برندها و خرده فروشان به آن نیاز دارند را در اختیارشان قرار می دهد.

تولید براساس تقاضا علاوه بر اینکه راهکاری برای حل مشکلات مرتبط با موجودی محسوب می شود، خود اثری فوری و مثبت در کاهش سهم صنعت پوشاک در تولید آلایندگی دارد. گفته می شود که صنعت پوشاک دومین صنعت آلوده کننده در سطح جهان است. این امر تا حدی ناشی از تولید لباس براساس یک مدل پیش بینی غیر علمی و ارسال سفارشات از آن سر دنیا می باشد.

این لباس ها سپس انبار شده و یا روانه مراکز پخش و فروشگاه های خرده فروشی می شوند. وقتی لباسی به فروش نمی رود یا از مد می افتد راهی محل های دفن زباله می گردد. تولید براساس تقاضا روشی بسیار کارآمدتر و تر و تمیزتری است که به هر مرحله از روند تولید، ارزش افزوده می دهد.

مدل تجاری تولید OnPoint

مدل تجاری تولید OnPoint (OPM) یک متخصص در امر خرید فعالانه پوشاک سفارشی به صورت عمده است. سیستم OPM، راهکارهای تولید و توزیع پیشرفته در صنعت پوشاک را از نظر فنی توسعه داده است. مدل کارخانه OPM تقریباً تمام جنبه های روند تولید از زمان ورود سفارش تا تحویل مستقیم سفارشات به مشتری را به صورت خودکار درآورده و آنها را با هم ادغام می کند. اجزای یکپارچه ای که توسط یک نرم افزار پیچیده هدایت می شوند به سیستم OnPoint امکان می دهند تا میلیون ها شناسه کالای SKU منحصر به فرد را بر اساس تقاضا تولید کند، نتیجتاً هزینه های فهرست موجودی کاهش پیدا کرده و کل زنجیره تامین ساده می شود.

صنعت پوشاک براساس سیستم تولید درون خطی هنری فورد (Henry Ford) که در سال 1913 انقلابی در کارخانه ها به وجود آورد، کار می کنند و از آن زمان تاکنون به همان صورت اجرا شده و دست نخورده مانده است. سیستم تولید OnPoint بهترین روش های تولید درون خطی را به کار می گیرد و بعد جدیدی از اتوماسیون، یکپارچه سازی رایانه ها و عنصر جدید منحصر به فردی از تولید سفارشی براساس تقاضا را به آن اضافه می کند.

تیم OnPoint به پشتوانه رشد ناگهانی روند تولید براساس تقاضا در عرصه جهانی و روند سفارشی سازی انبوه در صنایع دیگر یک سیستم تقریباً سه بعدی را به منظور جایگزینی با سیستم خطی موازی فورد که انعطاف پذیری کمی دارد، طراحی کرده است. مدل کارخانه OnPoint تقریباً تمام مراحل کار از زمان ورود سفارش تا تحویل کالا را به صورت خودکار درآورده و یکپارچه می کند؛ اما مهارت های ظریف دوزندگان را همچنان حفظ می نماید. کارخانه های جدید، لباس هایی با کیفیت را در مقادیر مختلف به روشی سریع و به صرفه تولید می کنند.

زنجیره تامین در تجارت پوشاک تا حد ممکن گسترده شده است. سیستم تولید OnPoint فرصت را غنیمت شمرده و با متخصصانی که دارای ذهنی خلاق هستند و از نظر فنی نیز سرآمد می باشند همکاری کرده تا بتواند راه حلی برای این چالش ها ارائه دهد.

مزایای مدل تجاری تولید براساس تقاضا سیستم OnPoint

تمرکز مدل تولید براساس تقاضا، دادن ارزش افزوده به تجربه مشتری و حفظ فروش است، زیرا شما به موجودی انبار متکی نیستید و می توانید دقیقاً چیزی که مشتری می خواهد را به او تحویل دهید. مزایای این مدل عبارتند از:

  • امکان تولید در هر فاصله زمانی
  • امکان ساخت هر سایزی از لباس
  • امکان ایجاد هرگونه تغییری در سفارشات
  • امکان تولید حتی در صورت اتمام موجودی انبار
  • ارسال مستقیم سفارشات برای مشتری
  • تولید کالا در داخل کشور

این بدان معنی است که شما هیچ وجهی برای موجودی انبار که ممکن است فروش نرود نمی پردازید. به عبارت دیگر، درگیر انبار کالاهایی نمی شوید که از مد افتاده و منسوخ شده اند و این یعنی نیازی نیست که در زمینه انبارداری سرمایه گذاری کنید. با بهره گیری از این مدل، روند کارتان آنچنان انعطاف پذیر خواهد شد که به راحتی می توانید طرح ها را اصلاح کنید، نمونه کارهای اولیه را افزایش دهید و نیازهای مشتریان را به راحتی تامین نمایید. این مدل در عین داشتن ریسک کمتر، ارزش بیشتری ارائه می دهد. علاوه بر تمام این مزایا، شما دقیقاً به لباسی می رسید که در ذهن خود تصور می کردید.

اصلاح روند کنترل موجودی، کاهش هزینه های اضافی

  • سفارش براساس تقاضا، نیاز شما را به انبارداری بسیار کاهش می دهد و یا حتی حذف می کند. دیگر لازم نیست سرمایه خود را با موجودی ناخواسته گره بزنید و یا پول خود را صرف هزینه حمل و نقل کنید.

سودآوری به ازای فروش هر تکه لباس

  • چه به یک لباس خاص نیاز داشته باشید و چه به صدها تکه، نرخ ها به گونه ای تنظیم شده اند که به ازای فروش هر تکه لباس قطعاً سود خواهید کرد و با افزایش حجم فروش، سودآوری شما نیز افزایش می یابد.

تغییر سریع موقعیت سفارشات

  • معمولاً سفارشات ظرف مدت زمان 72 ساعت سریعاً به آدرس مشتری ارسال می شوند.

اجرای کامل خدمات

  • اگر شما به سیستم OnPoint اجازه دهید که به عنوان دفتر اجرایی شما فعالیت کند می توانید هزینه های اضافی را کاهش دهید. در واقع سیستم OnPoint به شریک نامرئی شما در دریافت سفارشات تبدیل می گردد.

به حداقل رساندن نرخ عودت کالا

  • استفاده از مدل تولید براساس تقاضا عملاً نرخ عودت کالا را به صفر می رساند. این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود؛ زیرا فقط در صورت نیاز آنچه که نیاز دارید را تهیه می کنید.

سازگار با محیط زیست

  • مدل تجاری تولید براساس تقاضا، مزایای زیست محیطی بیشتری نسبت به روش سنتی برون سپاری تولید در خارج از کشور دارد. در تولید فست فشن، قسمت اعظم لباس ها هرگز فروخته نمی شوند و معمولاً پس از چندین بار دست به دست شدن و حمل و نقل از بین می روند. نتیجه این روند تولید ضایعات پارچه، هدر رفت انرژی، انتشار گازهای گلخانه ای و سرازیر شدن کالاها به سمت محل های دفن زباله است.

ساخت آمریکا

  • شرکت OnPoint Manufacturing در فلورانس ایالات آلاباما واقع شده است و 100% محصولاتی که تولید می کند، ساخت آمریکاست. با بهره گیری از سیستم OnPoint این شرکت، محصولات خود را در ایالات متحده تولید می کنید و با زمان تحویل سریع تر عملاً به بازار خود نزدیک تر می شوید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>