اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موسیر

بازار مصرف موسیر
خوشبختانه در طی سال های اخیر به دلیل بالا رفتن آگاهی مردم، مصرف موسیر روند رو به رشدی به خود گرفته است. به همین دلیل خریداران زیادی هستند که می خواهند موسیرهای تولیدی شما را به صورت عمده خریداری کنند، بیشتر مصرف موسیر در ایران به صورت خشک است. از این رو عطاری ها و فروشگاه هایی که موسیر را به صورت خشک و پودر آن به فروش می رسانند، خریدار محصولات شما خواهند بود، می توانید برای اینکه سود بیشتری به دست آورید، خودتان موسیرها را بسته بندی کرده و به صورت اینترنتی و حضوری به فروش برسانید. دامنه استفاده از موسیر بسیار گسترده است و نباید نگران بازار فروش موسیر باشید.

صادرات موسیر به کشورهای خارجی
در این کسب و کار باید بخش ویژه ای را به صادرات اختصاص دهید. صادرات موسیر ایران در وضعیت مناسبی است. هر چند در سال های اخیر به خاطر انواع مختلفی از بحران ها، کمی این رقم کاهش پیدا کرده، اما 50 درصد از موسیر مصرفی کشورهای همسایه را ایران تولید و صادر می کند، کشورهایی چون عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عمان و برخی از کشورهای اروپایی خواهان موسیرهای تولید شده در ایران هستند.

اینکه بتوانید در امر صادرات موفق عمل کنید به خودتان بستگی دارد. اگر بهترین موسیرها را تولید کنید و به بسته بندی آن دقت داشته باشید، حتی اگر قیمت تمام شده محصولات شما بالا باشد، خریداران مناسب همیشه وجود دارند.

نکته: «با توجه به اینکه موسیر در دسته مواد غذایی قرار می گیرد، باید برای صادرات آن مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته باشید. همچنین برای بسته بندی آن هم باید مجوز بسته بندی دریافت کنید»


سخن پایانی…
از آنجایی که هر هکتار از کاشت موسیر می تواند در حدود 500 میلیون تومان سودآوری داشته باشد، توصیه می کنیم که تردید خود را برای راه اندازی مزرعه کشت موسیرکنار بگذارید، افزایش دانش در زمینه پرورش موسیر، استفاده از بذر و پیازچه های سالم و با کیفیت، نظارت دقیق بر محصولات کاشته شده، رعایت بهداشت و ارائه بهترین روش مدیریتی می تواند زمینه های خلق ثروت از کاشت موسیر را برای شما فراهم کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ادریس یوسفی:
کاشت موسیر اگرچە با زحمت فراوان توام میباشد ولی انقدر باارزش است کە من نمیتوانم منصرف از کاشتنش بشم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>