اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پرس حرارتی


آیا شما در حال خرید یک دستگاه پرس حرارتی هستید؟

قبل از انجام دادن این کار، به ویژگی ها و نکات مهمی که در این مطلب به آنها اشاره می شود، نگاهی بیندازید. تفاوت های زیادی در کیفیت و قابلیت دوام دستگاه های پرس حرارتی موجود در بازار وجود دارد. به همین خاطر است که تفاوت های قیمتی گسترده ای برای این دستگاه ها ایجاد شده است.

سرمایه گذاری بر روی دستگاهی که قادر باشد تا خواسته ها و انتظارات شما را به درستی انجام دهد از اهمیت زیادی برخوردار است. این مطلب را مطالعه فرمایید تا بفهمید که چگونه می توانید هوشمندانه ترین تصمیم را در هنگام خرید اولین دستگاه پرس حرارتی اتخاذ نمایید.نکاتی که هنگام خرید دستگاه پرس حرارتی باید در نظر داشته باشید:

1- توزیع حرارت در سراسر گیره قالب (پلاتین)

دستگاه شما باید قادر باشد تا با فراهم کردن سازگاری، دماهای متعادل را در سراسر گیره قالب ایجاد نماید. یکی از متداول ترین مشکلات با دستگاه های پرس حرارتی ارزان این است که آنها مدیریت توزیع گرمای خوبی ندارند. دستگاه های پرس حرارتی Hotronic یکی از برندهایی است که به صورت عالی و متعادل گرما را در سراسر گیره قالب تحویل می دهد. این دستگاه ها نسبت به دیگر پرس ها، سه برابر المان گرمایی بیشتر دارند، به همین دلیل است که کسانیکه پرس حرارتی را به طور جدی در نظر می گیرند، ترجیح می دهند تا از این برند استفاده نمایند.

2- دمای دقیق

دستگاه های پرس حرارتی بسیار بهتر از اتوها هستند، چون در حقیقت شما می توانید دقیقا دمای مورد نظر خودتان را کنترل و تنظیم نمایید. وقتی شما انتقال را اعمال می کنید، داشتن تنظیمات دمایی به منظور انجام موفقیت آمیز فرآیند انتقال حرارت، ضروری خواهد بود. کم بودن حرارت سبب خواهد شد تا شما بعد از چند بار شستشو مشاهده نمایید که ساختار لباس از بین رفته است.

حرارت بالا به چسبندگی و نزدیک شدن بیش از حد الیاف پیراهن منجر خواهد شد و باعث می گردد تا ظاهر لباس به صورت رنگ پریده به نظر برسد. البته یک دستگاه پرس حرارتی گران قیمت معمولا قرائت دمایی دقیق تر و قابل اعتمادتری دارد. به دنبال دستگاهی باشد که المان گرمایی cal-rod دارد.

3- فشار متعادل

شما به نوعی پرس حرارتی که تنظیمات فشار متمرکز و همزمان گیره قالب گرمایی شناور دارد، نیاز خواهید داشت. ما به شخصه، پرس حرارتی نوع پیوسته نوسانی (swing-away) را ترجیح می دهیم، چون توانایی مدیریت فشار بسیار بهتری در مقایسه با دستگاه های نوع بسته بندی صدفی دارد.

4- سهولت در باز و بسته کردن

شما دستگاهی می خواهید که با یک حرکت صاف و روان باز شود. اگر شما در طول یک روز، پیراهن های سفارشی انبوهی را تولید می کنید، باز و بسته کردن راحت دستگاه پرس بسیار مهم خواهد بود.

5- زمان و دمای دیجیتالی

دستگاه های پرس حرارتی ارزان قیمت بر روی زمان سنج های دستی یا زنگوله ای تکیه می کنند. آنها معمولا یک ترموستات عقربه ای دارند. در حالی که اگر شما فقط به صورت متناوب بتوانید گرما را چاپ کنید، بهترین عملکرد را خواهید داشت که برای این کار به پنل کنترل دما و گرمای دیجیتالی برای حجم های کاری سنگین نیاز دارید. تنظیمات دیجیتالی شگفت آور است، چون شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را وارد نمایید و از آنها دوباره بهره بگیرید.

6- سهولت در تغییر موقعیت پوشاک

آیا شما به آسانی می توانید پوشاک خودتان را بر روی دستگاه پرس حرارتی قرار دهید؟ آیا تنظیم دقیق محل قرارگیری پوشاک آسان خواهد بود؟ به عنوان مثال، اگر شما دستگاه پرس حرارتی فرم صدف (clam-shell) را خریداری کرده باشید، در زمان تلاش برای تغییر موقعیت پوشاک و انتقال دقیق آن به مکان درست، احتمالا سریعتر از پا در خواهید آمد.

تعیین مکان دقیق با استفاده از دستگاه پرس حرارتی نوع پیوسته نوسانی یا نوسان دار بسیار راحت تر است. اگر شما تصمیم گرفته اید تا دستگاه پرس حرارتی فرم صدف را خریداری کنید (به دلیل محدودیت فضا در خانه)، ممکن است ترجیح دهید تا پرس های حرارتی فرم صدف شرکت Hotronix را انتخاب نمایید، چون این دستگاه ها در محدود دمایی 65 درجه توانایی عملکرد را دارند.

7- اندازه

فضای کاری شما به چه شکلی است؟ چه نوع فضایی برای پرس حرارتی شما موجود است؟ اگر شما محدودیت فضا دارید، ممکن است ترجیح دهید تا در مورد طرح فرم صدف تحقیق کنید، چون آنها به فضای کاری کمتری نیاز دارند. مدل های فرم صدف به حداقل 2 فوت از فضای سنگ کابینت آشپزخانه احتیاج دارند.

شما به داشتن اتاقی اضافی برای پرس نیز نیاز خواهید داشت تا بتوانید پوشاکتان را پهن کنید، آنها را انتقال دهید یا بر روی وسایل کامل شده بگذارید. مدل های پیوسته نوسانی به حداقل 3 فوت فضا نیاز دارند، پس اگر شما به فضاهای بیشتری دسترسی دارید، آنها می توانند گزینه بهتری برای خرید شما باشند.

8- سازگاری با حجم کاری شما

به دنبال نوعی پرس حرارتی باشید که گیره های قالب ضخیمی دارد، چون بهتر از گیره های قالب نازک می تواند گرما را حفظ نماید. اگر فقط از دستگاه برای کارهای متناوب و گاه به گاه استفاده می کنید، ممکن است یکی از انواع دستگاه های پرس حرارتی ارزان قیمت بتواند برای شما مطلوب باشد، اما برای کسانیکه حجم بالایی از تولید دارند، ما توصیه می کنیم که بر روی پرس حرارتی Hotronix یا Stahls سرمایه گذاری کنید، چون این دستگاه ها می توانند استفاده روزمره را مدیریت کنند.

9- ضمانتنامه

مطمئن شوید که به مدت ضمانتنامه ای که همراه با دستگاه پرس حرارتی است، نگاه کرده اید و از آن اطلاع دارید. ما ترجیح می دهیم تا دستگاهی را خریداری کنیم که گیره های قلاب گرمای آن، ضمانتنامه مادام العمر دارند.

10- خدمات پس از فروش

چه نوع از خدمات پس از فرشی برای برند دستگاه پرس حرارتی که شما قصد خرید آن را دارید، وجود دارد؟ اگر مشکلی برای دستگاه پرس ایجاد شود، می خواهید بدانید که آیا یک نماینده خدماتی واجد شرایط برای کمک به شما وجود خواهد داشت. اگر آنها وب سایت دارند، آن را مشاهده نمایید و اگر می توانید از طریق پیدا کردن شماره تلفن یا به وسیله دکمه چت آنلاین سایت از آنها درخواست کمک کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>