اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه ایونت

پارچه ایونت برای اولین بار در سال 1999 رونمایی شد. شرکت eVent Fabrics خاصتاً برای تولید غشای ایونت تأسیس گردیده است. با وجود اینکه چندین فرم از پارچه ایونت در طول این سال ها توسط این شرکت تولید شده، اما این شرکت دامنه فعالیت خود را به گروه های دیگر محصولی گسترش نداده است.

پارچه ایونت بلافاصله به دلیل قابلیت تنفس بالا و ویژگی های ضد آب خود، به رقیب اصلی پارچه گورتکس تبدیل شد. با این حال شرکت W.L. Gore علاقه ای به رقابت ندارد و براساس برخی از شواهد، این مخترع پارچه گورتکس برای محدود کردن توزیع پارچه ایونت دست به اقدامات تهاجمی زد.

به دلیل ویژگی های نامطلوب دمدمی مزاجانه این پارچه ضد آب فاقد پلی اورتان و رقابت آن با شرکت W.L. Gore، دسترسی بالقوه به پارچه ایونت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. این پارچه از محبوبیت کمتری نسبت به پارچه گورتکس که پیشگام صنعت پارچه های تنفس پذیر است و سایر رقبای بزرگ این صنعت مانند پارچه های اوت درای و نئوشل که به ترتیب تحت حمایت شرکت های تولید کننده لباس های بیرون پوش Columbia Sportswear و پلارتک (Polartec) هستند، برخوردار است.

پارچه ایونت در عصر حاضر

پارچه ایونت توانسته طی این سال ها صرف نظر از محبوبیت نسبتاً پایین خود افتخارات زیادی کسب کند و برخی از علاقه مندان طبیعت گردی به قابلیت تنفس بالای این پارچه و ویژگی ضد آب رقابتی آن اعتراف می کنند. در نتیجه شرکت eVent Fabrics همچنان توانسته مرتباً محصولات منسوج جدیدی را روانه بازار کند. این شرکت قراردادهای انحصاری با انواع برندهای معتبر منعقد کرده و لباس هایی حرفه ای را برای کاربردهای نظامی و صنعتی تولید می کند.

با نگاهی به وضعیت فعلی بازار این شرکت به نظر می رسد که نسبت به قبل حضور پارچه ایونت در بازار کمرنگ تر شده است، اما هیچ نشانه ای از بی ثباتی مالی در این شرکت به چشم نمی خورد و این شرکت همچنان به طور منظم نوآوری های جدیدی را به بازار عرضه می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>