اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه ایونت


پارچه ایونت چگونه تولید می گردد؟

هر چند که شرکت eVent Fabrics در مورد نحوه تولید محصولات شاخص خود اطلاعاتی ارائه نداده است؛ اما براساس اطلاعات موجود می توان روند تولید پارچه ایونت را به مراحل زیر تقسیم بندی کرد:

1- تولید غشای ePTFE

روند تولید پارچه ایونت با ساخت ePTFE شروع می شود. در این شیوه تولید بلوک های جامد PTFE که تا دماهای بالا گرم شده اند، تحت کشش سریع قرار می گیرند. ماده حاصله با وجود اینکه از عبور قطرات آب جلوگیری می کند، اما تا حد زیادی متخلخل است.

2- ترکیب با مواد لباس های بیرون پوش

در مرحله بعد مقادیر عمده پارچه ایونت یا برای برندهای تولید کننده لباس های ورزشی ارسال می شوند تا آنها را در محصولات خود ادغام کنند و یا اینکه خود شرکت eVent Fabrics با استفاده از امکانات تولیدی خود این پارچه را با انواع محبوب پارچه های بیرون پوش دیگر ترکیب می نماید. در هر صورت پارچه ایونت مستقیماً به داخل مواد منسوج مناسب مانند نایلون اعمال می شود.

3- عمل آوری اولیه DWR

پس از اینکه پارچه ایونت به منظور تولید لباس ورزشی تحت برش و دوخت قرار گرفت، اولین مرحله عمل آوری DWR خود را پشت سر می گذارد که باعث می شود لباس تا 5 سال قابلیت تنفس و ضد آب بودن خود را حفظ کند. برای اینکه دوام این عمل آوری بیشتر گردد باید با شستشوی مکرر، روغن ها از روی آن پاک شوند.

پارچه ایونت چه کاربردی دارد؟

پارچه ایونت در وهله اول برای تولید لباس های بیرون پوش مورد استفاده قرار می گیرد، اما از این پارچه در انواع مختلف لباس ها و اکسسوری ها نیز استفاده می شود. پارچه ایونت غالباً برای تولید پالتوهای بارانی سبک وزن به کار برده می شود؛ اما گاهی اوقات از آن برای ساخت لباس های سنگین تر مانند کاپشن، لباس کار و شلوار نیز استفاده می گردد.

شرکت eVent Fabrics انواع پارچه های تخصصی برای ساخت کفش را نیز تولید می کند. ضمناً این پارچه ها بعضی اوقات برای ساخت دستکش یا چادرهای ضد آب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. گاهاً از پارچه ایونت برای تولید گونی های خشک نیز استفاده می شود که برای خشک نگه داشتن مواد در کاربردهای دریایی به کار برده می شوند.

پارچه ایونت در چه مناطقی از جهان تولید می شود؟

شرکت eVent Fabrics در لس آنجلس مستقر است و براساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت، تولید محصولات این شرکت در ایالات متحده انجام می گیرد.

هزینه پارچه ایونت به چه صورت است؟

معمولاً قیمت پارچه ایونت متناسب با قیمت پارچه گورتکس و سایر پارچه های ضد آب مبتنی بر ePTFE است. اما برخی از انواع پارچه های ایونت ممکن است گران تر باشند، زیرا برای کاربردهای پیشرفته یا خاص طراحی شده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>