اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه کول مکس


پارچه کول مکس چه کاربردی دارد؟

پارچه کول مکس یکی از منسوجات محبوب برای تولید لباس های مختلف است؛ اما این نوع منحصر به فرد از پارچه پلی استر در دسته بندی های لوازم خانگی و کالاهای ورزشی نیز جایگاه ویژه ای دارد:

لوازم خانگی

برخی از تولید کنندگان منسوجات از پارچه کول مکس برای ساخت ملحفه استفاده می کنند. این ملحفه ها برای اقلیم های گرم طراحی می گردند، و با جذب رطوبت موجب خشک و خنک نگه داشتن شدن بدن می شوند. اکثر اوقات، ست ملحفه کول مکس با روبالشی های کول مکس ارائه می گردد.

پوشاک

متداول ترین مورد استفاده از پارچه کول مکس در ساخت پوشاک، استفاده از آن برای تولید جوراب است. این الیاف پلی استر منحصر به فرد، عرق پای شخص را جذب می کنند و احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط با رطوبت پا مثل پای ورزشکاران را کاهش می دهند.

پارچه کول مکس در زمینه ساخت تی شرت ها و تی شرت های یقه دار (تی شرت پولو) نیز محبوبیت زیادی دارد؛ در برخی موارد تولید کنندگان لباس های جین، این الیاف را با پنبه ترکیب کرده و بدین وسیله یک پارچه جین ضد رطوبت می سازند. گاهاً از این پارچه به دلیل قابلیت تنفس بالایش برای ساخت لباس زیر زنانه هم استفاده می شود و با وجود اینکه این پارچه کشش چندانی ندارد ولی در بسیاری از لباس های راحتی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

کالاهای ورزشی

پارچه کول مکس به دلیل عدم نگهداری گرما و قابلیت تنفس بالا، پارچه ای محبوب برای ساخت نشیمنگاه صندلی دوچرخه های حرفه ای است. البته استفاده از این پارچه برای ساخت بالشتک زین های اسب نیز رایج است، هر چند که شاید از نظر تعداد واحدهای فروخته شده زیاد به چشم نیاید.

آسترهای کیسه خواب که ضمن عایق نگه داشتن کیسه های خواب باعث راحتی آنها هم می شوند، معمولاً از طریق پارچه کول مکس ساخته می شوند؛ زیرا این پارچه ها رطوبت را از بدن شخص دور می کنند. علاوه بر اینها، پارچه کول مکس پارچه مناسبی برای ساخت دستکش های دوچرخه سواری و انواع دیگر دستکش های ورزشی نیز به حساب می آید.

پارچه کول مکس در چه مناطقی از جهان تولید می گردد؟

شرکت اینویستا تنها تامین کننده پارچه کول مکس در جهان است. این شرکت دارای امکانات تولیدی در سراسر جهان می باشد. به نظر می رسد قسمت اعظم پارچه کول مکس تولیدی این شرکت در کارخانه این شرکت مستقر در لاپورت (La Porte) تگزاس تولید می شود؛ ضمناً اخیراً شرکت اینویستا توافق کرده که در یک مرکز تولیدی عظیم در شانگهای چین سرمایه گذاری کند. دفتر مرکزی شرکت اینویستا در ویچیتا (Wichita) کانزاس قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>