اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه ارگاندی


پارچه ارگاندی چه کاربردی دارد؟

ارگاندی یک ماده محبوب برای تولید پوشاک زنانه و لباس های مخصوص جشن برای دختران باقی مانده است. علاوه بر تولید لباس نخستین مراسم عشای ربانی، این پارچه جهت تولید لباس های گل دار دخترانه و دیگر انواع لباس دخترانه استفاده شده برای رویدادهای مهم نیز کاربرد دارد. ارگاندی برای ساخت پوشاک مخصوص زنان بالغ مثل شکل های متنوع لباس های عصرگاهی نیز استفاده می شود، و طراحان گاهی اوقات این پارچه را در لباس های عروس نیز به کار می گیرند.

ارگاندی به صورت سنتی معمولا برای تولید یقه و سردست پیراهن های مردانه مورد استفاده قرار می گیرد، اما این شکل های رسمی لباس در حال حاضر از مد خارج شده اند. هنوز پیدا کردن ژاکت های مردانه و دیگر پوشاک رسمی تولید شده با ارگاندی رایج است. این ماده برای پرده ها ایده آل است، و گاهی اوقات برای تهیه رومبلی های تزئینی نیز به کار می رود.

یکی از رایج ترین کاربردهای ارگاندی، آستر درونی لباس تولیدی با دیگر پارچه هاست. ارگاندی به دلیل سفتی قابل ملاحظه ای که دارد، به بعضی از پارچه ها که خیلی نرم یا بی شکل هستند این ساختار را قرض می دهد. استفاده کردن از ارگاندی به عنوان آستر، تمایل آن را به جمع شدگی و کوچک شدن نیز از بین می برد، و باعث می گردد تا این پارچه نازک و سفت در صورت استفاده شدن به عنوان لایه خارجی پوشاک نامناسب باشد.

پارچه ارگاندی در چه مناطقی از جهان تولید می شود؟

از آنجاییکه ارگاندی یک پارچه مخصوص است، لذا مقادیر قابل توجهی از این منسوج هنوز در کشورهای نزدیک محل پیدایش آن مثل فرانسه، سوئیس و آلمان تولید می گردد. با این حال چین بزرگ ترین تولید کننده پوشاک نهایی است، و هند نیز بخش اعظمی از الیاف پنبه ای را تولید می نماید. این دو کشور بخش زیادی از منسوجات پنبه ای موجود در بازار از جمله ارگاندی را تولید می کنند.

قیمت پارچه ارگاندی به چه صورت است؟

ارگاندی یکی از گران ترین پارچه های پنبه ای جهان است، چون از ظرافت بالایی برخوردار بوده و با پوشاک لوکس و سطح بالا نیز مرتبط است. با این حال قیمت این پارچه به اندازه ارگانزا ابریشمی بالا نیست، و از نظر قیمتی با ارگاندی مصنوعی قابل رقابت است. پارچه ارگاندی با توجه به ایجاد تزئینات، قلاب دوزی و مواردی از این دست، قیمتش بالاتر می رود.

گواهینامه های موجود برای پارچه ارگاندی

پارچه ارگاندی تولید شده در ایالات متحده و اتحادیه اروپا شاید واجد شرایط دریافت گواهینامه ارگانیک USDA یا کمیسیون اروپا باشد. استاندارد جهانی منسوجات ارگانیک (GOTS)، تولیدات پنبه ای سراسر جهان که به صورت ارگانیک تولید گردیده اند را تأیید می کند، و OEKO TEX نیز گواهینامه ارگانیک قابل اعتماد و بین المللی را ارائه می دهد. علاوه بر این، ارگاندی تولید شده با استفاده از پنبه پیمای رشد یافته در ایالات متحده ممکن است گواهینامه سوپیما را بتواند دریافت کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>