اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه نئوشل


پارچه نئوشل چگونه تولید می شود؟

پارچه نئوشل با استفاده از یک فرآیند اختصاصی که شامل الکتروریسی (electrospinning) است، ساخته می شود. سپس این ماده بین دو لایه لباس های معمولی بیرون پوش قرار می گیرد و این پارچه آماده شده در انواع محصولات مختلف گنجانده می شود. در زیر جزئیات این فرآیند اختصاصی را شرح می دهیم:

1- الکتروریسی

پارچه نئوشل با بهره گیری از فرآیند نسبتاً جدیدی به نام الکتروریسی تولید می شود. در این فرآیند پلی اورتان در یک حلال حل شده و ماده حاصله تا زمان تولید لایه نازک بر روی یک ورق پاشیده می شود. به محض اینکه لایه نازک، ضخامت کافی پیدا کرد از ورقه جدا می شود. شرکت پلارتک با مشخص کردن دقیق ضخامت لایه نازک، به درجه ضد آب بودن و قابلیت تنفس مورد نظر می رسد.

2- ترکیب با مواد دیگر

زمانیکه کار تولید غشاء نئوشل به پایان رسید، این غشاء با لایه های بیرونی و درونی پارچه های معمولی که معمولاً نایلونی هستند ترکیب می شود. لایه داخلی که معمولاً با پوست تماس پیدا می کند از یک پارچه ظریف با بافت حلقوی تشکیل می گردد که با وجود راحتی زیاد در مقابل در رفتگی مقاومت می کند.

3- تولید محصول نهایی

سپس پارچه نئوشل آماده شده برای برندهای طرف قرارداد شرکت پلارتک فرستاده می شود تا از آنها برای تولید لباس های بیرون پوش استفاده شود.

پارچه نئوشل چه کاربردی دارد؟

از پارچه نئوشل در گام نخست برای تولید کاپشن ها و ژاکت های بارانی استفاده می شود. شرکت پلارتک، پارچه نئوشل را به عنوان محافظی که به اندازه نیم تنه های ارتشی سخت و به اندازه ژاکت های زنانه نرم است، به بازار عرضه کرده است. بنابراین پارچه نئوشل هم برای لباس های راحتی قابل استفاده در هوای سرد و هم برای ژاکت های سبک بارانی مناسب است.

خاصیت کششی قابل توجه پارچه نئوشل، آن را برای لباس هایی که به دامنه حرکتی آزادانه نیاز دارند ایده آل کرده است، از این رو از غشاء نئوشل به طور فزاینده ای در ساخت کاپشن ها، شلوارهای اسکی و اسنوبرد استفاده می شود. با وجود اینکه تولید و عرضه پارچه نئوشل همچنان نسبتاً محدود است، اما گاهاً از آن در تولید کفش نیز استفاده می شود.

پارچه نئوشل در چه مناطقی از جهان تولید می گردد؟

با وجود اینکه شرکت پلارتک دارای تأسیسات تولیدی در سراسر جهان است، اما این شرکت در وهله اول محصولات بیرون پوش خود را در ایالات متحده تولید می کند. این شرکت دارای کارخانه های بزرگی در ماساچوست، نیوهمپشایر، تنسی و شانگهای چین است.

قیمت پارچه نئوشل به چه صورت است؟

نئوشل معمولاً با غشاهای ضد آب دیگر رقابت می کند. با این وجود، به دلیل ویژگی های منحصر به فرد، و با برخورداری از مزیت تکنولوژی پیشرفته و تازگی نسبی ممکن است قیمت آن تا اندازه ای بیشتر از مواد ضد آب معمولی مانند گورتکس باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>