اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارچه گورتکس

فرآیند تولید گورتکس شامل چهار گام عمده است:

1- تولید PTFE

ابتدا PTFE در شکل میله ها، بلوک ها یا دیگر شکل های جامد بزرگ تولید می گردد. برای تشکیل حالت پلیمری تترافلوئورواتیلن (TFE)، فرآیند با تشکیل TFE توسط ترکیب فلوئوریت، اسید هیدروفلوئوریک و کلروفرم آغاز می گردد. این سه ماده با قرار گرفتن در معرض گرما با هم ترکیب می شوند و TFE حاصل در دمای اتاق به شکل گازی در می آید.

تترافلوئورواتیلن به عنوان یک مایع در شرایط سرد فشرده شده ذخیره می گردد، و در معرض آمونیوم پرسولفات یا دیگر مواد آغازگر قرار می گیرد و با استفاده از پلیمریزاسیون یا پراکندگی سوسپانسیون با آب ترکیب می شود. این فرآیند، PTFE را نتیجه می دهد که در حالت پودری یا گلوله ای به وجود می آید و سپس با استفاده از گرما در قالبی جامد شکل می گیرد.

2- کشیدن

بلوک های حاصل PTFE سپس دوباره در معرض گرما قرار می گیرند و به سرعت در شکلی از فیلامنت نازک کشیده می شوند. در بیشتر حالت ها، ePTFE حاصل در درون شیت های بزرگ شکل می گیرد که پس از سرد شدن می توان آنها را به شکل های مختلف برش داد.

3- پیوند دادن با پلی اورتان

گورتکس یک لایه ePTFE با یک زیر لایه پلی اورتان (PU) دارد. این دو ماه پس از اینکه PTFE به ePTFE کشیده شد با هم متصل می گردند.

4- اضافه نمودن به لباس و دیگر وسایل

گورتکس در بیشتر حالت ها در زیر بالایی ترین لایه یک لباس دوخته می شود. در نتیجه آب می تواند از طریق بالاترین لایه تراوش کند، اما وقتی به گورتکس می رسد حرکتش متوقف می شود. در کفش ها و دستکش ها، گورتکس عمدتا در شکلی از بوتی اضافه می گردد، اما اخیرا شرکت W.L. Gore، GORE-TEX Invisible Fit را ساخته که به صورت مستقیم با لایه خارجی یک کفش ترکیب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>