اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه گورتکس


پارچه گورتکس چه کاربردی دارد؟

گورتکس در اصل برای ساخت لباس های بیرونی و ورزشی کاربرد دارد، اما این پارچه معمولا در تولید اکسسوری ها مانند کفش و دستکش نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گورتکس معمولا کمتر در کاربردهای صنعتی و پزشکی به کار برده می شود.

پوشاک

گورتکس در طیف وسیعی از انواع مختلف لباس های بیرونی جای گرفته است. از این پارچه در اصل به صورت انحصاری در بارانی ها و ژاکت های زمستانی استفاده می شود، اما استفاده از این ماده در حال حاضر برای تولید شلوار و ژاکت های سبک وزن دوچرخه سواری نیز رایج است.

اکسسوری ها

اولین بوتی های گورتکس در سال 1982 توسعه داده شد و شرکت W.L. Gore نخستین دستکش های خودش را در سال 2003 معرفی نمود. از سال 1982 میلادی تاکنون، کفش های گورتکس به شدت ارتقاء پیدا کرده اند. گورتکس در تولید کوله پشتی، کلاه و دیگر اکسسوری های بیرون نیز به کار می رود.

صنعت

گورتکس در طول دهه 1980 در لباس های فضایی به کار برده شد. این ماده در طیف وسیعی از کاربردهای پزشکی مثل بخیه و پیوندهای عروقی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. تخلخل گورتکس به بافت های بدن اجازه می دهد تا از طریق آن رشد کنند که این عامل آن را برای کاشت دستگاه گردش خون ایده آل کرده است. از گورتکس برای آب بندی باتری و محافظت از اسناد باستانی نیز استفاده می شود.

پارچه گورتکس در چه مناطقی از جهان تولید می گردد؟

واحدهای تولیدی شرکت W.L. Gore and Associates در کشورهای مختلفی فعالیت می کنند. این شرکت در مورد تولید بیشترین حجم پارچه گورتکس در واحدهای تولیدی مختلف، اطلاعاتی فاش نکرده است. ایالات متحده، آلمان، بریتانیا، ژاپن و چین جزء کشورهایی هستند که شرکت W.L. Gore در آنجا فعالیت می کند.

قیمت پارچه گورتکس به چه صورت است؟

گورتکس یکی از گران قیمت ترین پارچه های مصنوعی است. تنها محل به دست آوردن این منسوج از طریق شرکت W.L. Gore است که این شرکت هزینه نسبتا بالایی را طلب می کند. وقتی پارچه گورتکس به دست می آید، بایستی لباس کامل شده دوباره به شرکت W.L. Gore برای تأیید ارسال گردد که این کار مستلزم هزینه اضافی است. با این حال بسیاری از تولید کنندگان اعتقاد دارند که لوگوی گورتکس ارزش هزینه کردن را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>