اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نساجی

وقتی متعهد به انجام پایداری در کسب و کارتان شدید، باید چه کاری انجام دهید؟ ممکن است وظایف پیش روی شما ترسناک به نظر برسند، اما مجموعه ابزارهایی وجود دارند که در تمام مراحل خلق استراتژی و تبدیل کردن آن به یک فعالیت، شما را همراهی خواهند کرد.

پایداری فقط تامین منابع و تولید محصولات نیست. تصمیماتی که در هر کسب و کاری گرفته می شود، می تواند تأثیرات عمده و طولانی مدتی بر پایداری داشته باشد. فرقی نمی کند که این تصمیمات در مورد ساختار شرکت، طراحی و توسعه محصول، عملکردها، فروش و یا در مورد تامین منابع و تولید گرفته شده باشد، چون در هر صورت با در نظر گرفتن پایداری می توان به تمامی این اهداف و موارد دیگر دست پیدا کرد.

بنابراین کسب و کار شما چه از همان ابتدا اهداف پایداری داشته باشد و چه به دنبال ایجاد تغییرات اجتماعی و زیست محیطی پایدار باشد، باید اتخاذ یک رویکرد استراتژیک را مد نظر قرار دهد. برای دستیابی به یک نقشه راه در راستای موفقیت در عرصه پایداری باید دقیقاً مثل سایر ابعاد برنامه ریزی کسب و کار یک چشم انداز را به وضوح تعریف کنید و استراتژی ها، چارچوب ها و سیاست های مربوطه را که نقش پایه های متعادل کننده کسب و کارتان را ایفا می کنند، باید به درستی تدوین نمایید.

هر چند ممکن است این مسیر سخت و دشوار به نظر برسد، اما باید مشخص کنید که می خواهید از کجا کار را شروع نمایید، چه چیزهایی را باید در اولویت قرار دهید، چه چیزهایی قابل دستیابی هستند و هزینه اجرای آنها چقدر است.

مجموعه ابزارهای نقشه راه پایداری از طریق اولویت بندی، تعیین اهداف قابل دستیابی و ساخت ابزارهایی عملی به کسب و کارها کمک می کنند تا یک استراتژی پایداری مستحکم داشته باشند. دستیابی به این موارد طی چهار مرحله زیر و با استفاده از ابزارها و چارچوب های مرتبط امکان پذیر است:

مرحله اول: تعریف چشم انداز پایداری

  • این دستورالعمل به شما کمک می کند تا چشم انداز پایداری خود را به واسطه تعریف ارزش های خود به صورت روشن و مفصل بیان کنید.

مرحله دوم: شناسایی اهداف پایداری

  • این دستورالعمل به شما کمک می کند تا براساس چشم انداز پایداری، حوزه هایی را که می توانید در آنها عمل کنید را شناسایی و اولویت بندی نمایید.

مرحله سوم: تدوین اهداف پایداری

  • بعد از اینکه اهداف خود را تعیین کردید، این دستورالعمل به شما نشان می دهد که چگونه آنها را به چارچوبی با اهداف قابل ارزیابی تبدیل کنید.

مرحله چهارم: خلق سیاست های پایداری

  • سرانجام شما آماده اید تا اهداف خود را با هدف های مشخص شده در زمینه پایداری تطبیق دهید، و از آنها برای توسعه سیاست ها و رویه های مربوطه استفاده نمایید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>