اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زرشک

نحوه مصرف
زرشک می تواند به عنوان یک ماده دارویی علت عفونتهای مکرر بکار گرفته شود دلایل متعددی برای این ادعا وجود دارد. زرشک می تواند احساس سرحال بودن ایجاد نماید. همچنین، میزان مقاومت به آنتی بیوتیکها رو به افزایش است. به منظور رهایی از این وضعیت بسیاری از معالجین به سایر راه های درمان بیماریها روی می آورند.

دلیل دیگر این است که بدن در واکنش به انواع آنتی بیوتیکها دچار تغییرات می شود و این تغییرات همیشه خوب نیست. فلور نرمال که در بدن همه ما وجود دارد و ما را در مبارزه با عفونت کمک می کند، می تواند در اثر مصرف مکرر آنتی بیوتیکها از بین برود.

درمانگر ممکن است بیمار را یاری کند تا این " باکتری خوب " bacteria good را از طریق رهایی مقطعی از مصرف انواع آنتی بیوتیکها، دوباره در خود بازیابد. بنا به دلایل مشابه پماد زرشک را نیز می توان برای درمان ورم مفاصل یا پسوریازیس تجویز کرد، چون داروهایی که به طور مرتب برای درمان این حالات مصرف می شوند ممکن است تعادل بدن را مختل سازند.

غالباً عوارض جانبی ناشی از معالجات درمانی قوی سبب تحریک واکنشهایی در بدن می شوند که به مثابه یک بیماری کاملا جًدید می تواند جلوه کند. صرف نظر از هرگونه دلیل، وقتی درمانگر بداند که قطع مصرف دارو هیچگونه خطری برای سلامتی شما ندارد، می تواند در عوض، مصرف زرشک را تجویز کند.

زرشک همچنین می تواند به عنوان یک روش پیشگیرانه توصیه شود. هرگز نباید بیش از پنج تا هفت روز زرشک مصرف کرد. اگر معده حساس است، مصرف این ماده به مدت سه تا پنج روز احتمالاً کافی است. فرآوری و بسته بندی زرشک در زمینه های مختلف انجام می گیرد:

  1. آب زرشک به عنوان آب میوه
  2. مربای زرشک
  3. کنسانتره زرشک
  4. رب زرشک
  5. بسته بندی به روش معمولی

محصولات طرح
بسته بندی زرشکمحصولات موردنظر این طرح: مرباجات، شربت میوه و رب و کنسانتره زرشک می باشد با توجه به کدهای اداره صنایع جهت فراورده های مختلف کد های زیر تعریف شده اند:

بررسی اثرات و جایگزینی طرح
به طور کلی زرشک محصول کشاوری مربوط به یک ناحیه از کشور در جنوبی ترین نقطه خراسان رضوی تا مناطق شمالی خراسان جنوبی می باشد. لذا به طور کلی فرآوری و بسته بندی زرشک با محصولاتی از قبیل: رب حاصل از زرشک می تواند جایگزین رب انار شود. رب زرشک را می توان در غذا به عنوان طعم دهنده استفاده نمود.

مربای تولیدی نیز می تواند جایگزین انواع مرباهای دیگر نمود. مربا زرشک به صورت سنتی در خراسان جنوبی و به خصوص شهر قاین تولید می گردد. نوع بی دانه زرشک به صورت خشک از گذشته های دور به عنوان یک چاشنی و افزودنی غذایی در سفره ما ایرانیان وجود داشته و هم اکنون نیز در رنگ بخشیدن و طعم دادن به غذاهای ایرانی از آن استفاده می شود.

  1. آب زرشک: این محصول نیز جایگزین مناسبی جهت آب میوه هایی نظیر آب انار، انواع آب میوه می باشد.
  2. کنسانتره زرشک: این محصول با کاربری های مختلف از جمله پودر و مایع و کاربری در صنایع تولید مواد غذایی استفاده می گردد.


محدوده بازار هدف طرح
در حال حاضر تامین محصولات از استانهای مختلف کشور صورت می گیرد و پیش بینی می شود تا با توجه به نوع محصولات تولیدی در اکثر نقاط کشور به فروش رسند، شایان ذکر است با توجه به بازار خوب مصرف در استانهای خراسان طرح فرآوری و بسته بندی زرشک در این استانها قابلیت پذیرش بیشتری داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>