اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه ملبورن

مسیر فرودگاه ملبورن استرالیا به مرکز شهر:
فرودگاه ملبورن که به نام فرودگاه تلمارین (Tullamarine Airport) نیز شناخته می شود در 19 کیلومتری شمال غربی شهر ملبورن استرالیا قرار دارد.

مسافرانی که به این شهر زیبا سفر می کنند از راه های مختلف و متوعی می توانند خود را به هتل و مرکز شهر ملبورن برسانند. در این مطلب قصد داریم گزینه های حمل و نقل فرودگاه ملبورن را به شما معرفی کنیم.

قطار:
قطار و تراموا خط مستقیم از فرودگاه به مرکز شهر ملبورن ندارند. اما اگر تصمیم گرفتید با استفاده از قطار به مقصد برسید می توانید با استفاده از اتوبوس شماره 901 به ایستگاه Broadmeadows بروید و از آنجا سوار قطار Craigieburn line train بشوید که شما را به مرکز شهر ملبورن می برد.

این سفر حدود یک ساعت طول می کشد. به خاطر داشته باشید که پس از نیمه شب هیچ سرویسی بین فرودگاه ملبورن و ایستگاه Broadmeadows وجود نخواهد داشت.

اتوبوس اسکای باس:
سرویس اتوبوس ویژه فرودگاه که اسکای باس (Skybus) نام دارد یکی از بهترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه ملبورن است.

این اتوبوس ها به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته فعال هستند و مسافران را در مسیر فرودگاه و ایستگاه Southern Cross در مرکز شهر منتقل می کنند.

اسکای باس اتوبوس هایی تمیز و راحت دارد که به صورت اکسپرس به سمت مرکز شهر حرکت می کنند. در فرودگاه ملبورن از دو نقطه می توانید سوار این اتوبوس ها شوید: کنار ترمینال ویرجین استرالیا یا ترمینال پروازهای داخلی جست استار/کانتاس.

برای سوار شدن به این اتوبوس ها نیازی به رزرو نیست و به محض رسیدن به فرودگاه می توانید سوار اتوبوس شوید.

بلیت اتوبوس اسکای باس را می توانید از باجه بلیت در ترمینال شماره 1 و 3 تهیه کنید یا بلیت الکترونیکی را از شخص راننده خریداری کنید. بلیت ها تا سه ماه دارای اعتبار هستند و می توانید از آن ها استفاده کنید.

با استفاده از اتوبوس می توانید در مدت زمان 20 دقیقه به مرکز شهر ملبورن برسید. البته در ساعات اوج ترافیک این مدت زمان ممکن است به نیم ساعت نیز افزایش پیدا کند. اتوبوس اسکای باس در تمام طول شبانه روز (به جز 1 بامداد تا 4 بامداد) هر ده دقیقه یکبار حرکت می کند.

در ساعات 1 بامداد تا 4 صبح این اتوبوس ها هر نیم ساعت یکبار حرکت می کنند. اسکای باس مینی بوس هایی نیز به مقاصد برخی هتل های مشهور و معتبر ملبورندارد. بنابراین اگر هتلتان نیز در بین این هتل ها قرار دارد می توانید از این مینی بوس ها استفاده کنید.

تاکسی:
تاکسی های فرودگاه در مقابل هر ترمینال قرار دارند و مسافران را به نقاط مختلف شهر ملبورن می رسانند. تاکسی سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ملبورن به حساب می آید و به راحتی می توانید خودتان را به هتل برسانید.

ایستگاه تاکسی ها در مقابل ترمینال شماره 1 و بین ترمینال شماره 3 و 2 قرار دارد. اگر برای اولین بار به ملبورن سفر می کنید و با شهر آشنایی ندارید، چمدان های زیاد و سنگینی همراهتان است یا نگران گم شدن در شهر هستید تاکسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

تاکسی اگرچه در مقایسه با سایر گزینه های حمل و نقل فرودگاه ملبورن گران تر است، اما رفاه و راحتی بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهد.

البته این امکان برای شما وجود دارد که از قبل و به صورت آنلاین تاکسی خود را رزرو کنید. با استفاده از رزرو آنلاین تاکسی می توانید مطمئن باشید که هنگام ورود به فرودگاه ملبورن، راننده منتظر شماست و شما را در بخش دریافت چمدان ملاقات می کند. راننده شما را در حمل چمدان ها کمک می کند و شما را به سمت اتومبیل راهنمایی می کند.

کرایه اتومبیل:
اگر دوست دارید در مدت اقامت در ملبورن استقلال و آزادی عمل بیشتری داشته باشید می توانید اتومبیل کرایه کنید.

در فرودگاه ملبورن شرکت های مختلفی به ارائه خدمات کرایه اتومبیل مشغول هستند و قیمت ها و خدمات مختلفی را به مسافران ارائه می کنند. مسیر فرودگاه تا مرکز شهر بسیار مستقیم و سرراست است و در طول مسیر نیز تابلوهای راهنمای زیادی وجود دارند.

بنابراین به راحتی می توانید مسیر خود را پیدا کنید. فقط به یاد داشته باشید که اکثر هتل ها بابت پارک اتومبیل هزینه جداگانه ای از شما دریافت می کنند. شرکت های معتبر و بین المللی مثل اویس (Avis)، هرتز (Hertz)، باجت (Budget)، یوروپکار (Europcar)، تریفتی (Thrifty) و ردسپات (Redspot) در فرودگاه ملبورن دفتر دارند و خدمات کرایه اتومبیل را به شما ارائه می کنند. در صورتی که ترافیک زیاد نباشد در مدت زمان 25 دقیقه می توانید به مرکز شهر ملبورن برسید.

لیموزین:
اگر دوست دارید لاکچری سفر کنید می توانید با لیموزین به هتل بروید. کرایه لیموزین در فرودگاه ملبورن بسیار گران است، اما به هرحال سفر لوکس و مجلل هزینه های خاص خود را نیز دارد.

قیمت لیموزین ها بسته به نوع و مدل آن ها متفاوت است و چیزی بین 80 تا 150 دلار برایتان تمام خواهد شد. سرویس لیموزین سلطنتی همراه با راننده ای مجرب و با پرستیژ شما را از فرودگاه ملبورن سوار می کند و درب هتل پیاده می کند.

هیلکوپتر:
اگر سفر با لیموزین نیاز شما به تجمل و رفاه را راضی نمی کند گزینه بهتری نیز در اختیار شما قرار دارد. حمل و نقل هوایی با هلیکوپتر نیز یکی از عجیب ترین و هیجان انگیزترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه ملبورن است! هلی اکسپرس (Heli-Express) سرویس حمل و نقل با هلیکوپتر را به مسافران فرودگاه ارائه می کند.

با استفاده از هلیکوپتر در مدت 4 دقیقه می توانید به فرودگاه مخصوص هلیکوپتر در نزدیکی رودخانه یارا (Yarra River) برسید. اگر علاقه مند شدید که در سفر به ملبورن از این سرویس خاص و ویژه استفاده کنید باید بدانید که این سرویس ها فقط در طول روز فعالند و ظرفیت جابه جایی 2 تا 6 مسافر را در هر پرواز دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>