اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه وین

از فرودگاه وین اتریش تا مرکز شهر:
شهر وین به عنوان بزرگ ترین شهر و پایتخت کشور اتریش سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است. دانشگاه های مطرح و معتبر، بناهای تاریخی، موزه ها و طبیعت زیبای این شهر باعث شده گردشگران بسیاری از سرتاسر دنیا بلیت هواپیمایشان را به مقصد فرودگاه وین خریداری کنند.

فرودگاه بین المللی وین در فاصله حدودا 16 کیلومتری شرق شهر وین قرار دارد و بزرگ ترین فرودگاه این کشور نیز به شمار می رود.

فرودگاه بین المللی وین در شوخات، در 18 کیلومتری جنوب شرقی وین قرار دارد. این فرودگاه قطب اصلی فعالیت های آستریا ایر به شمار می رود و قابلیت پذیرش هواپیماهای پهن پیکر مثل ایرباس ای 380 و بوئینگ 747 را دارد. اگر قصد سفر به وین را دارید و بلیت هواپیمایتان به مقصد فرودگاه وین است گزینه های متعددی برای رسیدن به مرکز شهر دارید. البته اگر با استفاده از تو وین به این شهر سفر کرده اید نیازی نیست نگران حمل و نقل فرودگاه وین باشید.

شما با استفاده از اتوبوس، قطار یا تاکسی می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. وین نیز همانند سایر شهرهای اروپای سیستم حمل و نقل زمینی بسیار مدرن و منظمی دارد و در حدود 30 دقیقه می توانید به راحتی از فرودگاه وین به مرکز شهر برسید.

سه نوع قطار مسافران را از فرودگاه به مرکز شهر می رسانند و صندلی ها راحت و جاداری دارند. اتوبوس ها نیز کاملا راحت هستند و فضای بزرگی برای قرار دادن چمدان دارند. اتوبوس و قطار از جمله بهترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه وین هستند و با هزینه ای مناسب و زمانی کوتاه مسافران را از فرودگاه به شهر می رسانند.

تنها ایرادی که این دو گزینه دارند این است که در طول شب یا فعالیت نمی کنند یا به ندرت حرکت می کنند. به همین دلیل برای خانواده ها و افرادی که چمدان های زیادی به همراه دارند تاکسی انتخاب بهتری است. در ادامه هریک از این گزینه ها را جداگانه بررسی می کنیم.

اتوبوس:
اتوبوس فرودگاه ارزان ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه وین برای رسیدن به مرکز شهر است. با استفاده از اتوبوس اکسپرس ایرپورت لاینز (Airport Lines) می توانید به راحتی خود را به مرکز شهر وین برسانید. این اتوبوس ها در شب فعالیت نمی کنند و مسیر فرودگاه تا مرکز شهر را در مدت زمان حدودا 40 دقیقه طی می کنند.

اتوبوس برای افرادی که به تنهایی سفر می کنند یا کسانی که طرفدار ماجراجویی در شهر هستند و سبک سفر می کنند پیشنهاد می شود. ساعات کاری اتوبوس ها از 6 صبح تا 30 دقیقه بامداد است و هر 30 دقیقه یکبار حرکت می کنند.

مقصد انتهایی اتوبوس ها در ایستگاه Schwedenplatz در مرکز شهر وین است. به محض اینکه از ساختمان ترمینال خارج شوید ایستگاه اتوبوس ها را مشاهده خواهید کرد. بلیت اتوبوس را می توانید از شخص راننده خریداری کنید.

قطار:
چندین قطار شهری از فرودگاه وین به سمت مرکز شهر حرکت می کنند. این قطارها عبارتند از: قطار فرودگاه-شهر (City Airport Train CAT)، قطار اینترسیتی اکسپرس (the Intercity Express) و قطار S-Bahn S7.

هر یک از این قطارها زمانبندی حرکت و قیمت بلیت متفاوتی دارند، اما به طور میانگین قیمت بلیت ها از 5 یورو شروع می شود و در مدت زمان 30 دقیقه نیز می توان به شهر رسید (به جز قطار CAT که در 15 دقیقه مسافران را به مرکز شهر می رساند!). وقتی از سالن پروازهای ورودی خارج شدید به سمت راست بپیچید تا به ایستگاه قطار در طبقه پایین ترمینال برسید. در این ایستگاه تابلوی راهنمایی وجود دارد که زمانبندی حرکت انواع قطارها را نمایش می دهد.

قطار اکسپرس (CAT) مسافران را از فرودگاه وین سوار می کند و در مدت زمان حدودا 15 دقیقه به ایستگاه وین میت (Wien Mitte station) در مرکز شهر می رساند. در مسیر برگشت به فرودگاه، مسافرانی که بلیت هواپیمایشان را از ایرلاین های عضو اتحاد استار الاینس (Star Alliance)، مثل لوفت هانزا و آسترین ایرلاینز تهیه کرده اند می توانند قبل از سوار شدن به قطار در همان ایستگاه کار چک-این خود را انجام دهند. بلیط قطار CAT مخصوص همین قطار است و برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دیگر لازم است بلیت جداگانه تهیه شود.

تاکسی:
اگر همراه با کودکانتان سفر می کنید، با شهر هیچگونه آشنایی ندارید و چمدان های زیادی همراهتان است بهترین گزینه حمل و نقل فرودگاه وین برای شما تاکسی خواهد بود. درست است که تاکسی هزینه بالاتری دارد اما رفاه و راحتی به مراتب بیشتری نیز در اختیار مسافران قرار می دهد و شما را درب هتل و مقصد پیاده می کند.

فاصله فرودگاه وین تا مرکز شهر زیاد نیست و با استفاده از تاکسی در مدت زمان 20 دقیقه می توانید به مرکز شهر وین برسید. شرکت های مختلف در سالن پروازهای ورودی قرار دارند و انواع تاکسی و لیموزین را به مسافران ارائه می کنند.

کرایه اتومبیل:
یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه وین کرایه اتومبیل است که برای برخی افراد می تواند مناسب باشد. کرایه اتومبیل آزادی عمل و استقلال بیشتری به شما می دهد و برای افرادی که به صورت گروهی سفر می کنند مناسب تر است.

در فرودگاه وین شرکت های مختلفی وجود دارند که خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می کنند. شرکت های معتبر و بین المللی مثل اویس (Avis)، باجت (Budget)، یوروپکار (Europcar) و هرتز (Hertz) در فرودگاه حضور دارند و به ارائه خدمات به مسافران می پردازند. با مقایسه سرویس ها و قیمت ها می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>