اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه هنگ کنگ

تفریحات فرودگاه هنگ کنگ:
فرودگاه بین المللی هنگ کنگ یکی از بهترین فرودگاه های دنیاست و در چند سال اخیر همیشه جزء چند فرودگاه برتر دنیا رده بندی شده است.

کسب این عناوین بی دلیل نبوده و در این فرودگاه امکانات رفاهی و تسهیلات بسیار مناسبی در اختیار مسافران قرار می گیرد. دیدنی های فرودگاه هنگ کنگ آنقدر زیاد است که به یک جاذبه گردشگری جذاب تبدیل شده است و مسافران برای بازدید از تمام آن ها وقت کم می آورند.

خلبانی:
اگر هنوز هم شک دارید که چرا فرودگاه هنگ کنگ یکی از بهترین فرودگاه های دنیاست مرکز اکتشافات هوانوردی (Aviation Discovery Centre) دلیل کاملا قانع کننده ای خواهد بود.

در ترمینال شماره 2 فرودگاه می توانید به این موزه شگفت انگیز بروید و با استفاده از صفحه نمایش های تعاملی و کنش گرا (interactive) با تاریخچه فرودگاه هنگ کنگ و همینطور شگفتی های صنعت هواپیمایی آشنا شوید. در این بخش قسمت های مختلفی وجود دارد که مطمئنا برای بازدید کنندگان سرگرم کننده خواهد بود.

اما یکی از جذاب ترین سرگرمی های این موزه شبیه سازی کابین پرواز هواپیماهای مسافربری است که به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا حس خلبان بودن و هدایت هواپیما را تجربه کنند.

بازی گلف:
بله، در فرودگاه هنگ کنگ زمین گلف هم وجود دارد و کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای گلف نیز به مسافران کرایه داده می شود. زمین گلف اسکای سیتی ناین ایگلز (SkyCity Nine Eagles Golf Course) که در فاصله کمی از ترمینال شماره 2 فرودگاه قرار دارد فرصتی بی نظیر برای طرفداران این بازی است. این زمین گلف که از زمین گلف فلوریدا الهام گرفته است طراحی بسیار جالبی دارد و به سبک جزیره ای ساخته شده است.

برکه ها و دریاچه های مختلف بین تپه ها فضایی چالش برانگیز و مفرح برای دوستداران گلف فراهم کرده است. اگر گلف بلد نیستید هم می توانید از همین جا شروع کنید و آموزش های اولیه را یاد بگیرید. همان طور که گفتیم زمین گلف در فاصله کمی از فرودگاه قرار دارد و سرویس حمل و نقل ویژه ای برای جابه جایی مسافران مابین فرودگاه و این زمین گلف وجود دارد.

تماشای فیلم در سینمای 4 بعدی:
وقتی حرف از امکانات فرودگاه می زنیم کسی انتظار یک سینما، آن هم از نوع 4 بعدی اش را ندارد! اما فرودگاه هنگ کنگ تمام سرگرمی های ممکن را برای مسافران خود فراهم کرده است و سینمای 4 بعدی نیز یکی از بهترین دیدنی های فرودگاه هنگ کنگ به شمار می رود.

سینمای 4 بعدی یا صفحه نمایش آی مکس (UA IMAX cinema) فرودگاه هنگ کنگ صفحه نمایشی بسیار بزرگ به ابعاد 19* 13 متر دارد! در این سینما فیلم های معمول 35 میلی متری، فیلم های سه بعدی و همین طور، «فیلم های 4 بعدی» نمایش داده می شود.

تماشای فیلم 4 بعدی قطعا تجربه ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. به ویژه اگر همراه با کودکانتان به هنگ کنگ سفر کرده اید از این سینما غافل نشوید. فیلم های 4 بعدی با افکت های ویژه مثل آبشار، مه، حباب، نور و اسپری کردن آب حسی واقعی و لذتبخش از فیلم را به مسافران ارائه می دهد. سینمای 4 بعدی فرودگاه هنگ کنگ در ترمینال شماره 2، طبقه 6 قرار دارد.

آثار هنری مخفی را کشف کنید:
تا به حال آثار هنری ای را دیده اید که با خطای دید تصویری غیر واقعی و توهم برانگیز را به بیننده القاء می کند؟ در فرودگاه هنگ کنگ نیز چنین آثار هنری ای وجود دارد و این آثار طوری با محیط اطراف استتار شده اند که باید آن ها را کشف کنید.

در ترمینال شماره 1 فرودگاه هشت اثر هنری وجود دارد که با استفاده از خطای دید و توهم بینایی مفاهیم سنتی هنگ کنگ مثل رقص شیران، بازار ماهی فروشان و اپرای چینی را به نمایش می گذارند. این آثار هنری جالب از جمله بهترین دیدنی های فرودگاه هنگ کنگ به شمار می روند و کشف و شکار هر هشت اثر تجربه ای سرگرم کننده و جذاب برای مسافران خواهد بود.

قنادی سنتی چینی:
اگر در لحظه آخر تصمیم گرفته اید سوغاتی خریداری کنید یا آنکه دلتان هوس یک تکه شیرینی تازه و خوش عطر و بو کرده به قنادی چینی کی وا (Kee Wah Bakery) بروید. در این قنادی می توانید یکی از مشهورترین کیک های چینی به نام کیک همسر (wife cake) را امتحان کنید! این شیرینی سنتی چینی از هندوانه، آرد بادام، کنجد و 5 ادویه معطر تهیه می شود.

علاوه بر این، تارت تخم مرغ، کیک آناناس و سایر شیرینی های خوش طعم نیز در این قنادی پخت می شود. کلیه شیرینی ها به صورت کادو پیچ شده و در بسته بندی های شکیل ارائه می شود و می تواند سوغاتی بسیار مناسب و جذابی برای عزیزانتان باشد. قنادی کی وا در طبقه هفتم ترمینال شماره 1 قرار دارد.

صرف چای به سبک چینی:
اگر شما هم از طرفداران چای هستید حتما سری به چایخانه مینگ تونگ (Ming Tong Tea Shop) در فرودگاه هنگ کنگ بزنید. همان طور که می دانید چینی ها رسم و رسوم خاصی برای دم کردن و سرو چای دارند و این کار را با آداب خاصی انجام می دهند.

در این چایخانه و فروشگاه انواع مختلف چای ترکیبی مثل چای قرمز و چای های کمیاب و گرانقیمت مثل چای پوئر (Pu Erh) و چای اولانگ (Oolong) به مسافران ارائه می شود.

علاوه بر چای های گیاهی و میوه ای، انواع تجهیزات و ابزارآلات تهیه چای مثل قوری و فنجان نیز عرضه می شود. با بازدید و خرید از این چایخانه و همینطور، با امتحان طعم مختلف چای از مناطق متفاوت می توانید اهمیت چای در فرهنگ چین را از نزدیک لمس کنید. هر سلیقه و ذائقه ای که داشته باشید حتما یک چای دلخواه در این چایخانه پیدا می کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>