اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه ژوهانسبورگ

از فرودگاه ژوهانسبورگ تا مرکز شهر:
فرودگاه اولیور تامبو (OR Tambo Airport) که سابقا فرودگاه بین المللی ژوهانسبورگ نامیده می شد در فاصله 21 کیلومتری از مرکز شهر ژوهانسبورگ قرار دارد.

تورهای نوروزی متعددی به مقصد این شهر آفریقایی برگزار می شود و ایرانی های بسیاری ترجیح می دهند ایام نوروز را به آفریقای جنوبی سفر کنند.

اگر شما هم بلیت هواپیمای ژوهانسبورگ را رزرو کرده اید یا قصد دارید در آینده به این شهر سفر کنید به احتمال بسیار زیاد بلیتتان به مقصد فرودگاه اولیور تامبو ژوهانسبورگ خواهد بود. اگر با استفاده از تور آفریقای جنوبی به این کشور سفر می کنید نیازی نیست نگران حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ باشید، چون معمولا این خدمات از سوی مجریان تور ارائه می شود.

اما اگر به صورت شخصی به ژوهانسبورگ سفر می کنید لازم است از قبل اطلاعاتی در مورد گزینه های حمل و نقل فرودگاه داشته باشید.

فرودگاه اولیور تامبو ژوهانسبورگ:
فرودگاه اولیور تامبو در نزدیکی شهر ژوهانسبورگ قرار دارد و اصلی ترین فرودگاه بین المللی در کشور آفریقای جنوبی است. این فرودگاه شاهراه اصلی ورود گردشگران به این کشور شگفت انگیز است و سالانه بیش از 20 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده می کنند.

فرودگاه ژوهانسبورگ پررفت و آمدترین فرودگاه قاره آفریقا به شمار می رود و 21 کیلومتر با شهر ژوهانسبورگ فاصله دارد.

شرکت هواپیمایی آفریقایی جنوبی از این فرودگاه به عنوان قطب اصلی فعالیت هایش استفاده می کند و بیش از 50 ایرلاین در فرودگاه ژوهانسبورگ فعال هستند. گزینه های حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ متنوع است و با اتوبوس، مینی بوس، قطار و تاکسی می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید.

سرویس شاتل هتل:
اکثر هتل های بزرگ در شهر ژوهانسبورگ، سرویس شاتل ویژه خود را دارند و مسافران هتل را از فرودگاه به هتل منتقل می کنند. بنابراین اگر هتلی که رزرو کرده اید چنین سرویسی ارائه می کند بهترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ خواهد بود.

با هماهنگی با مسئولین پذیرش هتل می توانید صندلی اتوبوس را از قبل رزرو کنید. در این صورت مطمئن خواهید بود که هنگام رسیدن به فرودگاه، اتوبوس منتظر شما خواهد بود. اگر از قبل رزرو نکرده اید نیز نگران نباشید، به محض رسیدن به فرودگاه نیز می توانید با پذیرش هتل تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را برای حمل و نقل انجام دهید.

سرویس مینی بوس:
یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ سرویس مینی بوس فرودگاه است. این مینی بوس ها در مسیرهای مختلف حرکت می کنند و مسافران را به مرکز شهر و نقاط مختلف ژوهانسبورگ می رسانند.

این مینی بوس ها در مقایسه با تاکسی بسیار ارزان تر هستند و در مسیرهای مختلف حرکت می کنند. در باجه های داخل فرودگاه در سالن پروازهای ورودی می توانید یکی از این سرویس ها را رزرو کنید. دقت داشته باشید که سرویس های غیر رسمی زیادی نیز در فرودگاه وجود دارد، اما کیفیت خدمات و سرویس دهی آن ها قابل اطمینان نیست. پس بهتر است از سرویس های رسمی فرودگاه برای رفتن به هتل و مرکز شهر استفاده کنید.

کرایه اتومبیل:
کرایه اتومبیل نیز یکی دیگر از انتخاب های شما در بین گزینه های حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ است. اکثر آژانس های کرایه اتومبیل بین المللی در فرودگاه اولیور تامبو حضور دارند و خدمات و سرویس های متنوعی را به مسافران ارائه می کنند.

شما می توانید با مقایسه خدمات و سرویس ها و البته قیمت، بهترین و مناسب ترین شرکت را انتخاب کنید. باجه های کرایه اتومبیل در سالن عمومی پروازهای ورودی داخلی وجود دارد.

قطار:
چند سالی است که شبکه ریلی جدیدی از فرودگاه به سمت ساندتون (Sandton) ساخته شده است. این قطار پرسرعت که گاترین (Gautrain) نام دارد مسافران را به ساندتون می رساند و از آنجا می توان با قطار دیگری به مرکز شهر ژوهانسبورگ سفر کرد.

سفر با قطار حدود 25 دقیقه طول می کشد. ایستگاه قطار در ساختمان اصلی فرودگاه قرار دارد و با دنبال کردن تابلوهای راهنما به راحتی می توانید به ایستگاه برسید. با مراجعه به سایت قطار گاترین می توانید زمانبندی حرکت قطارها و سایر اطلاعات لازم را مشاهده کنید.

تاکسی:
تاکسی های فرودگاه با چراغ زرد رنگ روی سقفشان کاملا مشخص هستند و همگی با تاکسیمتر کار می کنند. تاکسی گران ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ است، اما مسلما رفاه و راحتی بیشتری برای شما فراهم می کند و شما را دقیقا درب هتل یا مقصد پیاده می کند.

اگر برای اولین بار به ژوهانسبورگ سفر می کنید و با شهر آشنایی ندارید شاید بهترین گزینه حمل و نقل فرودگاه ژوهانسبورگ استفاده از تاکسی باشد. اگرچه بسیاری از افراد محلی به دلیل قیمت بالا از تاکسی استفاده نمی کنند، اما برای توریست ها و گردشگران خارجی گزینه مطمئن و سریعی محسوب می شود.

وقتی داخل ساختمان فرودگاه قرار دارید ممکن است افرادی به شما پیشنهاد سوار شدن بدهند. مراقب باشید، چون این تاکسی های غیرمجاز ممکن است کرایه ای به مراتب بیشتر از تاکسی های فرودگاه از شما دریافت کنند. پس بهتر است توجهی نکنید و مستقیما به سمت ایستگاه تاکسی ها در بیرون سالن پروازهای ورودی بروید.

با استفاده از تاکسی در مدت زمان 30 الی 45 دقیقه می توانید به مرکز شهر ژوهانسبورگ برسید. قبل از سوار شدن مطمئن شوید که راننده آدرس هتل یا مقصدتان را به خوبی بلد است و اصرار کنید که حتما از تاکسیمتر استفاده کند.

در فرودگاه ژوهانسبورگ تاکسی های مینی بوسی نیز وجود دارد که ظرفیت جابه جایی 12 مسافر را دارد. بنابراین اگر به صورت گروهی سفر می کنید این مینی بوس ها گزینه ای به صرفه برای شما خواهند بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>