اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرم وگان

بعضی از چرم های وگان به شکل باور نکردنی مثل چرم واقعی به نظر می رسند. آنها حتی در هنگام لمس کردن هم زیاد قابل تشخیص نبوده و به سختی می توان گفت که چرم طبیعی نیستند. در اینجا نکاتی بیان می شود که می تواند در تشخیص چرم واقعی به شما کمک نماید.

البته این نکات بیشتر در مورد چرم وگان مبتنی بر پی وی سی یا پلی اورتان کاربرد دارد. هر کدام از مواد جدیدی که در ساخت چرم وگان مورد استفاده قرار می گیرند، خود ویژگیهای منحصر به فردی دارند که لزوماً با پی وی سی و پلی اورتان یکی نیستند. اما چون چرم های مبتنی بر پی وی سی و پلی اورتان بیشتر متداول هستند، بنابراین در اینجا آنها مورد بررسی قرار می گیرند.

ظاهر

به دلیل اینکه چرم واقعی، طبیعی است، لذا اغلب الگوهای روی سطح آن تنوع کمی دارند. چرم های بدلی به وسیله ماشین آلات ساخته می شوند، بنابراین می توانند بسیار صاف و یکدست تولید گردند. حتی اگر بر روی سطح این چرم ها، الگوهای نقش و نگار کار شود، این طرح ها معمولاً یکجور و تکراری هستند.

بو
بعضی اوقات، چرم وگان بوی پلاستیک یا مواد شیمیایی می دهد. این مسئله به دلیل پلاستیک ها و مواد شیمیایی به کار رفته برای ساخت آنها به وجود می آید.

لمس کردن

چرم وگان در هنگام لمس کردن ممکن است حالتی لاستیکی، پلاستیکی یا مصنوعی داشته باشد. چرم واقعی، طبیعی تر است و الیاف آن حس می شود، در حالی که چرم بدلی بعضی اوقات بسیار صاف و نرم است.

لایه بندی

اگر امکان برش یک تکه چرم وجود داشته باشد، دیدن ترکیبات داخل آن می تواند بسیار کمک کننده باشد. اگر از چند لایه تشکیل شده باشد به احتمال زیاد چرم وگان است.

بررسی لبه ها در هنگام برش

لبه های یک تکه چرم برش خورده را بررسی کنید. لبه های چرم طبیعی معمولاً «پرزدار» هستند و برخی از الیاف طبیعی آن معمولاً از لبه های چرم بیرون می زنند. چرم وگان معمولاً دارای لبه ای صاف، یکدست و تمیز است. دلیل این امر این است که مواد اولیه چرمی مصنوعی معمولاً بسیار تمیز و یکنواخت برش می خورند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>