اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرم وگان

اگر چرم وگان به درستی به کار برده شود، به کرات تمیز گردد و به درستی ذخیره و انبار شود؛ می تواند بسیار زیبا به نظر بیاید و تا چند سال عملکرد خوبی داشته باشد. چرم های وگان جدیدتر که از چیزهایی مثل انگور یا چوب ساخته می شوند باید براساس توصیه های تولید کننده مورد مراقبت قرار گیرند. به دلیل اینکه بیشتر چرم های وگان از پلاستیک پلی اورتان یا پی وی سی ساخته می شوند، لذا در این بخش بر روی مراقبت و نگهداری از آنها بیشتر بحث می گردد.

نحوه تمیز کردن چرم وگان

چرم وگان را می توان براساس نوع پرداخت سطحی آن به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز کرد. مطمئن شوید پارچه ای که برای تمیز کردن چرم استفاده می کنید، فاقد کرک و پرز باشد، زیرا این کرک و پرزها می توانند به سطح چرم منتقل شوند.یک پارچه میکروالیاف برای این کار گزینه مناسبی محسوب می شود. بهتر است ابتدا پارچه را در یک قسمت کوچک از چرم آزمایش کنید تا مطمئن شوید که این پارچه هیچ رنگی را به سطح (کاناپه، نیمکت، کیف، کیف پول و غیره) منتقل نمی کند.

در صورت نیاز به تمیز کردن بیشتر، از یک برس بسیار نرم برای زدودن گرد و خاک و چرک استفاده نمایید. برس را اندکی مرطوب کنید و بعد به آرامی بر روی سطح چرم بکشید، مراقب باشید که برس را خیلی روی سطح فشار ندهید. بیشتر کار تمیزکاری را موهای برس انجام می دهند. بعد از این مرحله می توانید با کمک یک پارچه مرطوب، هرگونه آلودگی یا گرد و خاک باقی مانده را کاملاً پاک کنید. قبل از اینکه چرم را ذخیره یا مورد استفاده قرار دهید، اجازه دهید تا کاملاً خشک شود.

اگر لکه به وجود آمده روی سطح چرم به راحتی پاک نگردد و سخت تر از چرک یا گرد و خاک معمولی باشد، احتمالاً نیاز دارید که از روش های دیگری برای تمیز کردن آن استفاده کنید. ابتدا نوع لکه را بررسی نمایید، دانستن منشا لکه و نوع آن می تواند به پیدا کردن بهترین روش برای تمیز کردن آن کمک شایانی کند. اگر لکه یک چیز معمولی باشد، ممکن است بتوان آن را با کمک پاک کننده های ملایم، پاک نمود.

اما اگر لکه ای سخت و بزرگ باشد، بهتر است از مواد پاک کننده مخصوص چرم وگان برای پاک کردن آن استفاده کنید. این مواد ضمن محافظت از پرداخت سطحی چرم، لکه های سطحی را نیز به خوبی پاک می کنند، زیرا برای این کار ساخته شده اند.

برای استفاده از این پاک کننده ها، مثل تمام پاک کننده های دیگر آن را بر روی نقطه کوچکی از چرم آزمایش کنید تا مطمئن شوید که استفاده از آن باعث از بین رفتن رنگ کیف یا بقیه محصولات چرمی نمی شود. بسیار دقت کنید شما که نمی خواهید هنگام پاک کردن لکه اول، لکه دیگری نیز ایجاد کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>