اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرم وگان

از آنجاییکه چرم وگان دارای یک سطح محافظتی است، لذا نیاز به آماده سازی ندارد. همچنین از نظر عملی نیز این کار غیرممکن است. سطح پرداخت شده از مواد پلاستیکی زیرین چرم محافظت می نماید. همچنین به عنوان یک سد غیر قابل نفوذ عمل می کند.

خوشبختانه این سطح محافظتی را می توان با یک پارچه مرطوب به آسانی تمیز کرد که روشی بسیار راحت برای حفظ کیفیت و زیبایی ظاهری آن است. اگر لایه سطحی آن پوسیده شود، می توان از یک محافظ اضافی برای ترمیم کردن آن استفاده نمود.

بعضی از این مواد محافظ به کمک پارچه یا قلم مو مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی از آنها هم اسپری می شوند و بعد از اسپری کردن محو می گردند. قبل از اینکه شروع به پرداخت یا ترمیم چرم کنید، حتماً دستورالعمل ماده ای را که می خواهید از آن استفاده نمایید را کاملا مطالعه کنید و برای اطمینان ابتدا آن را بر روی یک قسمت کوچک از چرم امتحان نمایید (تا مطمئن شوید که سطح چرم تغییر رنگ نمی دهد).

نحوه تعمیر خراشیدگی چرم وگان

تعمیر خراشیدگی روی یک تکه چرم وگان معمولاً با استفاده از کیت تعمیر چرم به سادگی انجام می گیرد. به دلیل اینکه چرم وگان یک ترکیب پلاستیکی است، بنابراین موادی که خراشیده شده اند، باید جایگزین گردند. کیت های تعمیر چرم در حالت کلی مایعی دارند که رنگ آن مطابق با رنگ چرم است و در ترک چرم ریخته می شوند.

پس از استفاده از این مایع شاید لازم باشد که مایع بر روی سطح چرم صاف و یکدست شود، تحت فشار گرما قرار بگیرد یا شکل الگو بر روی آن نقش زده شود. سپس باید به آن اجازه داد تا خشک گردد و سطح خراشیدگی با آن کاملاً پر شود.

نحوه تعمیر پارگی چرم وگان

تعمیر پارگی چرم وگان سخت تر از تعمیر خراشیدگی آن است. به دلیل اینکه چرم وگان یک ترکیب پلاستیکی است ممکن است تعمیر پارگی آن به کیت تعمیر که شامل یک پر کننده (بتونه) است، نیاز داشته باشد. احتمالاً فضای ایجاد شده توسط پارگی باید پر شود.

با توجه به اندازه پارگی، این کار را می توان با پارچه، چسب های انعطاف پذیر یا مایع های داخل کیت تعمیر که همرنگ چرم هستند، انجام داد. معمولاً کالاهای چرمی که نیاز به تعمیر دارند، شامل صندلی ها و وسایل کاربردی دیگر می شوند، بنابراین موادی که برای پر کردن پارگی چرم به کار می روند، باید بعد از خشک شدن انعطاف پذیر باشند. دوختن پارگی هم بسته به اندازه پارگی می تواند یک گزینه مناسب باشد.

پس از پر شدن پارگی فقط خراشیدگی روی آن قابل مشاهده است که می توانید آن را نیز برطرف کنید. برای برطرف کردن این خراشیدگی از مایع داخل کیت تعمیر چرم که همرنگ چرم است، استفاده نمایید و آن را بر روی خراشیدگی باقی مانده بریزید.پس از استفاده از این مایع شاید لازم باشد که مایع بر روی سطح چرم صاف و یکدست شود، تحت فشار گرما قرار بگیرد یا شکل الگو بر روی آن نقش زده شود. سپس باید به آن اجازه داد تا خشک گردد و سطح خراشیدگی با آن کاملاً پر شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>