اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چرم وگان

نحوه ذخیره سازی چرم وگان

چرم وگان باید در جای خشک و خنک نگهداری شود. باید آنها را از نور مستقیم خورشید دور نگه داشت، زیرا خورشید می تواند باعث تغییر رنگ و پوشش محافظ آنها شود. مثلا بیشتر مبلمان ها در داخل خانه نگهداری می شوند که مکان مناسبی برای نگهداری چرم است. اگر لباس یا اکسسوری چرم وگان دارید، بهترین جا برای نگهداری آنها داخل کشو یا کمد است. آنها حتماً باید از گرمای شدید و نور خورشید، دور نگه داشته شوند.

بعضی از چرم های تخصصی وگان، مانند چرم هایی که در ساخت لوازم داخلی اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرند با محافظ هایی که باعث کم کردن آسیب های خورشید می شوند، پرداخت می گردند. این کار باعث می شود تا زمانیکه آنها در معرض اشعه ماورابنفش قرار می گیرند، همانند چرم های معمولی که با مواد مخصوص پرداخت نشده اند، به سرعت خراب نگردند.

سعی کنید درباره انواع پرداخت کاری نهایی چرم اطلاعات کافی داشته باشید تا بدانید که برای استفاده بهینه و نگهداری از چرم چه کارهایی باید انجام دهید.چرم وگان آرایشی عجیب و منحصر به فرد از مواد حاوی رنگ ها، بافت ها و روش های پرداخت مختلف دارد که موارد استفاده مختلفی را در اختیار ما قرار می دهد. اگر به دنبال ماده ای هستید که از پوست حیوانات ساخته نشده باشد، مطمئناً چرم وگان ارزش توجه کردن را دارد.

آیا چرم پلی اورتان (PU) همان چرم وگان است؟

بله چرم (PU) همان چرم وگان است. به دلیل اینکه چرم های وگان از طریق پوست حیوانات تولید نمی گردند، از مواد دیگری مثل پلاستیک، میوه یا گیاهان ساخته می شوند. رایج ترین نوع چرم وگان از جنس پلاستیک است که شامل چرم PU و چرم PVC می شود.

آیا چرم وگان گران است؟

چرم های وگان رایج مثل چرم های PU و PVC در مقایسه با چرم های طبیعی ارزان تر هستند. مثلا 20 فوت مربع چرم گاوی دباغی شده باکیفیت ممکن است حدود 150 دلار قیمت داشته باشد، اما همین اندازه از چرم وگان معمولاً 12 دلار قیمت دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>