اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه لیوسل



پارچه لیوسل برای چه مصارفی مورد استفاده قرار می گیرد؟

معمولا از تنسل به عنوان جایگزینی برای پنبه و ابریشم استفاده می شود. این پارچه همانند پنبه به فرد احساس نرمی منتقل می کند و جهت تولید چیزهایی مانند پیراهن های مجلسی، حوله و لباس های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

هر چند که بعضی از لباس ها به صورت کامل از طریق لیوسل تولید می شوند، اما دیدن پارچه های ترکیب شده با انواع دیگر پارچه ها، مانند پنبه یا پلی استر رایج است. چون تنسل بسیار قوی است، بنابراین وقتی با دیگر پارچه ها ترکیب می گردد، پارچه نهایی ترکیب شده نسبت به پنبه یا پلی استر قویتر می شود.

علاوه بر استفاده در پوشاک، از این پارچه در طیف متنوعی از کاربردهای تجاری نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، بسیاری از تولید کنندگان به جای استفاده از پنبه در بخش های پارچه ای تسمه نقاله از لیوسل استفاده می کنند، چون تسمه هایی که با این پارچه ساخته می شوند، طول عمر بیشتری دارند و در برابر سایش و پارگی دارای مقاومت بیشتری هستند.

علاوه بر این، تنسل به سرعت به پارچه محبوب برای لباس های پزشکی تبدیل شده است. داشتن پارچه ای که کشش بالایی داشته باشد، در هنگام حیات یا مرگ بسیار مهم است و تنسل ثابت کرده است که نسبت به پارچه هایی که برای لباس های پزشکی در گذشته مورد استفاده قرار می گرفت، قویتر است. ویژگی جذب بالایی که این پارچه دارد، باعث شده است تا این پارچه برای استفاده در کاربردهای پزشکی بسیار ایده آل باشد.

محققین مدت کوتاهی بعد از توسعه لیوسل، پتانسیل آن را به عنوان یک جزء در کاغذهای مخصوص تشخیص دادند. اگر شما نمی خواهید تا بر روی کاغذ تنسل چیزی بنویسید، ممکن است باز هم تعداد زیادی از فیلترها در اصل از کاغذ ساخته شده باشند و چون این پارچه در برابر هوا، مقاومت کم و کدری بالایی دارد، به عنوان ماده فیلتراسیون بسیار ایده آل است.

چون پارچه لیوسل یک ماده چند کاربردی است، بنابراین ممکن است در انواع مختلفی از کاربردهای ویژه نیز مورد استفاده قرار گیرد. تحقیقات در مورد این پارچه در حال انجام است و شاید استفاده های بیشتری برای تنسل در آینده کشف گردد. در کل کاربردهای لیوسل را می توان به موارد زیر خلاصه نمود:

  • به عنوان جایگزینی برای پنبه یا ابریشم: استفاده شده برای تولید لباس، پیراهن، حوله و لباس های زیر.
  • برای استفاده های تجاری: استفاده شده به عنوان بخش های پارچه ای تسمه نقاله؛ وقتی تسمه ها با این پارچه ساخته می شوند، طول عمر بیشتری دارند و در برابر سایش و پارگی دارای مقاومت بیشتری هستند.
  • برای کاربردهای پزشکی: استفاده شده در لباس های پزشکی.
  • به عنوان یک مؤلفه برای کاغذهای مخصوص: استفاده شده به عنوان ماده فیلتراسیون.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>