اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


پارچه پلی پروپیلن


پارچه پلی پروپیلن در چه کشورهایی تولید می شود؟

اولین تولید کننده آمریکا، بزرگ ترین صادر کننده چین.اخیرا چین به یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان محصولات پلی پروپیلن تبدیل شده است. کارخانجات این کشور در سال 2016، حجمی از پلاستیک های پلی پرو را به ارزش 9/5 میلیارد دلار تولید نموده اند و پیش بینی می شود که این مسیر در آینده نیز به همین صورت باقی بماند.

این ماده در آلمان نیز به خوبی مورد داد و ستد قرار می گیرد و تقریبا 5/2 میلیارد دلار پلی پروپیلن در سال 2016 در این کشور تولید شده است. ایتالیا، فرانسه، مکزیک و بلژیک جزء دیگر تولید کنندگان اصلی این ماده هستند. ایالات متحده در سال 2016، محصولات پلی پرو را به ارزش 1/1 میلیارد دلار تولید نمود. بزرگ ترین بازیگر بین المللی در صنعت تولید پلی پروپیلن، شرکت LyondellBasell است.

این شرکت در هلند مستقر است و دفاتر عملیاتی در شهرهای هیوستون و لندن نیز دارد. دیگر شرکت های برتر این صنعت، Sinopec Group و PetroChina هستند که هر دو در شهر پکن مستقر می باشند. 10 تولید کننده برتر این ماده، حدود 55 درصد از تولید کلی پلی پروپیلن جهان را به خود اختصاص داده اند. پلی پروپیلن در سراسر جهان به پارچه تبدیل می شود. بزرگ ترین تولید کننده پارچه های پلی پرو، کشور چین است که این نوع از منسوج را به پوشاک تبدیل می کند. دیگر انواع پارچه در کشورهای هند، پاکستان، اندونزی و شماری دیگر از کشورها تولید می گردد.

هزینه تولید پارچه پلی پروپیلن چقدر است؟

آستر پارچه پلی پروپیلن که در داخل تخت چوب درخت سدر نصب می شود.از آنجا که پلی پرو یکی از مهم ترین نوع محصولات پلاستیک است، لذا معمولا قیمت آن در تولید انبوه زیاد نمی شود. تعداد زیادی از کارخانه های اصلی تولید این پلاستیک با هم در رقابت هستند تا سهم بیشتری از بازار پلاستیک جهان را به خود اختصاص دهند و این رقابت سبب کم شدن هزینه ها گردیده است.با این حال پارچه پلی پروپیلن ممکن است نسبتا گران باشد. دلیل اصلی برای این افزایش قیمت به کمبود تقاضا مربوط می شود.

هرچند که پارچه پلی پروپیلن استفاده شده برای ایجاد گرمای نسبی در لباس های زیر کاربرد دارد، اما پیشرفت های اخیر در تولید پلی استر عاملی برای نادیده گرفتن این نوع از پارچه شده است. بنابراین هزینه های این نوع از پارچه برای تولید منسوجات نسبت به پارچه های مصنوعی مشابه، نظیر پلی استر بیشتر است و این هزینه افزایش یافته معمولا به مصرف کننده نهایی تحمیل می شود.

با این حال مهم است که به صورت روشن توضیح داده شود که این افزایش قیمت فقط در پارچه پلی پروپیلن که برای تولید پوشاک مورد طراحی قرار می گیرد، وجود دارد. انواع مختلفی از پارچه پلی پروپیلن که برای پوشاک مناسب نیستند، در قیمت های نسبتا کم در بازار موجود هستند و معمولا ارزان قیمت می باشند. این پارچه ها در طیف متنوعی از رنگ ها و بافت ها تولید می شوند.

گواهینامه های موجود برای پارچه پلی پروپیلن

پارچه پلی پرو با توجه به نحوه تولید ممکن است واجد شرایط دریافت گواهینامه ISO 9001 باشد که این گواهینامه توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) به شرکت ها داده می شود. این سازمان ممکن است برای نوعی از محصولات پلی پروپیلن که برای اهداف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند، گواهینامه ISO 13485 را نیز ارائه دهد.

علاوه بر این، ISO برای پلی پروپیلن نوع دیگری از گواهینامه مخصوص را ارائه می دهد. آزمایش های استاندارد برای بررسی قابلیت کشش، مقاومت به ضربه و نرخ جریان جرمی مذاب پلی پروپیلن تحت گواهینامه ISO 19069-1:2015 به شرکت ها تعلق می گیرد تا اطمینان حاصل شود که این محصول مطابق با معیارهای اصلی تولید می گردد. این نوع از پلاستیک ممکن است واجد شرایط دریافت گواهینامه از سوی انجمن استاندارد ملی آمریکا (ANSI) یا NSF بین المللی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>