اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ماده اصلی منسوجات

مشخص کردن اندازه نخ های منسوجات

ما برای اینکه بسیار دقیق و با احتیاط باشیم، باید نمونه های نخ را به آزمایشگاه جهت انجام یک تحلیل ارسال نماییم، اما این کار نیازمند زمان و هزینه است. ما می خواهیم در مورد اندازه نخ به سرعت به اطلاعات دست پیدا کنیم، بنابراین می توانیم روش زیر را مورد استفاده قرار دهیم و در کمتر از 5 دقیقه در مورد اندازه نخ به مشخصات مورد نیاز خود برسیم.

  • ابتدا بعضی از مالکیت های متعلق به اندازه نخ تأیید شده مانند 7s، 10s، 16s، 20s، 40s و 45s که اندازه نخ های بسیار محبوب پنبه 100% یا T/C (پنبه + پلی استر) هستند را حفظ نمایید.
  • اکنون 1- pcs نخ را از پارچه ای که شما می خواهید در مورد اندازه آن اطلاع یابید را بیرون بکشید.
  • شما باید نخ را در 4 مرحله زیر به پیچش دچار نمایید و ضخامت ها را به صورت چشمی مقایسه کنید، همچنین شما می توانید مقدار اندازه دلخواه نخ را تعیین نمایید.
  • میزان 10 pcs از رشته های تار و 10 pcs از رشته های پود را انتخاب و بیرون بکشید.
  • مقدار 10 pcs از نخی که قبلا در مورد اندازه آن اطلاع دارید را آماده کنید.
  • نخ را به هم متصل نمایید.

اکنون نخ را تاب دهید و مشاهده نمایید که آیا اندازه نخ مجهول، بزرگ تر یا کوچک تر از تراکم نخ 10 است یا خیر.اگر شما مشاهده کردید که نخ ناشی از پارچه نسبت به اندازه نخ مجهول، کوچک تر است، باید از یک اندازه نخ تأییدشده کوچک تر جهت مقایسه استفاده کنید.

وقتی ضخامت ها مشابه باشند، شما می توانید اندازه مورد نیاز خود را تعیین نمایید. نظریه ای که با مشاهده یک قطعه از نخ بتوان اندازه آن را فهمید، بسیار مشکل است، اما این کار را می توان با مشاهده 20 قطعه همزمان در مقایسه با 20 قطعه دیگری که شما می خواهید اندازه آنها را بدانید، ممکن است.

اگر شما می خواهید یک پارچه جدید را توسعه دهید، نباید اندازه های نخی که محبوب نیستند (اگر اندازه های نخ بسیار گران به دست آیند، کاربردی و محبوب تلقی نمی شوند) را در نظر بگیرید. اگر شما به یک اندازه مخصوص از نخ نیاز دارید، باید به ایجاد آن از طریق ریسندگی تلاش نمایید که ممکن است به 100000 پوند یا بیشتر به عنوان یک حالت حداقل جهت راه اندازی تولید نیاز داشته باشید.

تکنیک هایی جهت شناسایی مواد موجود در نخ منسوجات

تعیین ماده ای که در نخ وجود دارد و شما به دنبال فهمیدن در مورد آن هستید، گاهی اوقات مشکل است. در این مورد به دانش عالی و تجربه خوب جهت ایجاد یک قضاوت مناسب نیاز خواهید داشت. اگر شما می خواهید بسیار دقیق باشید، باید ماده را به آزمایشگاه برای یک تحلیلگر علمی ارسال نمایید. همچنین بعضی از تکنیک ها وجود دارند که در رسیدن به جواب سریع می توانند کمک کننده باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>