اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

باقت سرژه

یک بافت سرژه شکسته برگشته از مقاطع عمودی که به صورت متناوب در جهت های راست و چپ قرار می گیرند، تشکیل شده است. در بافت های سرژه شکسته برگشته، بافت های سرژه با شکستن پیوستگی هر بافت سرژه پیوسته، شکل می گیرند. آنها با معکوس کردن الگوی بخش مسیر از طریق تکرار ایجاد می شوند. حالت شکستن و برگشتن را می توان در روش های مختلفی به دست آورد.

این بافت ها با شکستن پیوستگی هر بافت سرژه پیوسته به وجود می آیند. پیوستگی را می توان در یک درجه منظم یا غیرمنظم شکست. بافت های سرژه شکسته برگشته معمولا یک طرح راه راه مانند را ارائه می دهند. جهت طرح های راه راه می تواند به جهت تار یا پود براساس حالتی که پیوستگی مسیر تار یا پود شکسته می شود، متمایل گردد.

تنوع گسترده ای از طرح های جالب توجه را معمولا شبیه به ظاهر بافت های سرژه حاوی حرکت دندانه ای می توان مشاهده کرد که با شکستن یک بافت منظم، می توانند تولید گردند.

بافت های سرژه موج دار به عنوان بافت های جناغی نیز شناخته می شوند. در این دسته ها از بافته های جناغی، سرژه در یک جهت برای نصف تکرار، حرکت می کند و سپس برای نصف دیگر از تکرار به صورت معکوس در می آید. حالت عکس سرژه ممکن است در روشی منظم یا غیرمنظم انجام گیرد که در ابتدا سری رشته هایی که بر وجه پارچه غالب هستند را در نظر می گیرد. بنابراین وقتی تار بر روی پود غالب است، مسیر تار به صورت معکوس خواهد بود، همچنین اگر پود بر فراز تار غالب باشد، سبک و سیاق حرکت پود معکوس می شود.

بافت های سرژه موج دار یا زیگزاگی

این بافت ها به عنوان بافت های جناغی نیز شناخته می شوند. در این دسته ها از بافته های جناغی، سرژه در یک جهت برای نصف تکرار، حرکت می کند و سپس برای نصف دیگر از تکرار به صورت معکوس در می آید. حالت عکس سرژه ممکن است در روشی منظم یا غیرمنظم انجام گیرد. در حالت ایده آل، حرکت عکس بافت سرژه باید سری رشته هایی که بر روی وجه پارچه غالب هستند را در نظر بگیرد. بنابراین در حالتیکه تار بر روی پود غالب است، مسیر تار به صورت معکوس خواهد بود، همچنین اگر پود بر فراز تار غالب باشد، سبک و سیاق حرکت پود معکوس می شود.

بافت های سرژه حاوی حرکت دنده ای

در این حالت از بافت های سرژه، سرژه همانند بافت های جناغی دچار حالت معکوس می شود. همچنین طرح جناغی شکسته می شود. این نوع از ساختار، یک طرح راه راه مجزا را تولید می کند و از شکل گیری نخ شناور مسطح شده که بافت را دچار پیچش می کند، نیز جلوگیری می کند. از این منظر، می توان مزیت های بیشتری برای بافت های حاوی حرکت دنده ای نسبت به بافت های جناغی در نظر گرفت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>