اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


چرم آناناس


محصولات تولید شده از چرم آناناس یا پیناتکس

مارک های بیشتر و بیشتری از این روند پایدار آگاه می شوند. آنها نیاز به گزینه های پایدار تر را درک می کنند و شروع به استفاده گزینه های زیادی برای چرم می کنند. از آنجا که پیناتکس بسیار متنوع است، می تواند تقریباً برای هر بخش صنعت مد، از تسمه های ساعت کوچک گرفته تا جلیقه های بزرگ استفاده کرد.

امروزه دسته ای از محصولات چرمی DAN & MÉZ وجود دارد و برندهای بزرگی همچون هوگو باس و پوما قبلاً استفاده از این پارچه را برای کاهش تأثیرات محیطی خود آغاز کرده اند.در آینده نزدیک مارک های بیشتری از موادی مانند پیناتکس استفاده می کنند که برای محیط زیست بهتر هستند.

همچنین صنعت خودروسازی از پیناتکس برای صندلی های چرمی و دکوراسیون داخلی خود استفاده می کند. محصولاتی مانند کیف پول، کیف دستی، ساعت، کفش، کاپشن و موارد دیگر از این قبیل است. در اینجا برخی محصولات پیناتکس را نام میبریم که همه باید حداقل یکبار آنها را مشاهده کرده باشید.

کفش و بوت

احتمالاً سخت ترین تست دوام در هنگام استفاده از پارچه های چرمی کفش و بوت است. اگر متریال این آزمون را پشت سر گذارد، احتمالاً می توانید از آن برای هر موردی در صنعت مد استفاده کنید. خوب هوگو باس و پوما آن را امتحان کردند و هر دو مجموعه جدید خود را که با چرم آناناس ساخته شده است و در چندین رنگ و اندازه موجود است معرفی نمودند و این به خودی خود گویای دوام پیناتکس است.

کیف پول و کیف دستی

کیف پول ها احتمالاً وسیله ای هستند که بیشتر از چرم ساخته می شوند. اما این مسئله به راحتی می تواند به نفع پیناتکس تغییر کند، مانند برخی از مارک های معروق که آن را به بازار داده اند. مارک اسپانیا MARAVILLAS BAGS توسط طراح کریستینا بوسمن دارای طیف بسیار گسترده ای از کیف پول های پیناتکس است.

همه آنها دست ساز و سازگار با محیط زیست در مایورکا، اسپانیا در حال تولید هستند.انواع کیف های مختلف از جمله کوله پشتی و ساک ورزشی مخصوص خانم ها و آقایان نیز با پیناتکس در حال تولید هستند. همه آنها در چندین رنگ موجودند و قطعاً فانتزی به نظر می رسند. حتی کیف نوت بوک سیاهی که با پیناتکس تولید شده و بسیار بی نظیر و شیک به نظر می رسد.

کاپشن

چه چیزی از کاپشن چرمی شیک تر است؟ این یک کاپشن چرمی از آناناس است. بسیاری از مارک ها سعی در ساخت کاپشن نکرده اند اما این یکی قطعاً متفاوت است. Altiir یک برند مد لوکس است که طراحی منحصر به فردی با بالاترین کیفیت ممکن دارد. آنها استانداردهای بسیار خوبی را برای کاپشن های چرمی طراحی شده برای دوچرخه سواری و راک اند رول دارند و نه تنها در سبک خود بلکه در تولید محصولات پایدار حرف اول را می زنند.

بند ساعت

پس از آزمایش مواد مختلف DAN & MÉZ. چرم آناناس را انتخاب کردند زیرا دوستدار محیط زیست هست و این از ارزش های اصلی برند DAN & MÉZ. است.PU چرمی مانند پلاستیک را القا می کند و متناسب با سبک DAN & MÉZ. نیست. همچنین ارزان است و بر روی پوست حس خوبی ندارد. از طرف دیگر پیناتکس بر روی پوست احساس خاصی دارد، از بافتی عالی برخوردار است و خارق العاده به نظر می رسد و در حال حاضر در 6 رنگ مختلف شامل ارائه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>