اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کرونا

از زمان منتشر شدن خبر شیوع ویروس کرونا، چند ماه می گذرد. صفحه اول روزنامه های کثیرالانتشار و تصاویر شبکه های تلویزیونی به تصاویری از مردم چین با صورت های ماسک زده و پوشیده شده اختصاص پیدا کرده است. این صورت های یکبار مصرف، لایه های فیلتر ریسیده شده مذاب و کاردشده دارند که از مهم ترین منسوجات مقابله با کرونا ویروس هستند و از زمان شیوع آن مورد تقاضای مردم چین قرار گرفته اند.

منسوجات مقابله با کرونا ویروس و پیشرو بودن محصولات بافته نشده  ویروس کرونا, صنعت نساجی, دستمال کاغذی, تولید ماسک, پارچه بدون بافتزیرلایه های بافته نشده، نقشی مهم در سلامتی انسان و محافظت از محیط به عنوان مهم ترین منسوجات مقابله با کرونا در برابر شیوع ویروس کرونا ایفا می کنند.

با اطلاعیه اخیر سازمان بهداشت جهانی (WHO) در مورد اینکه این بیماری یک حالت اضطراری برای جهان ایجاد نموده است، اقداماتی برای مهار این بیماری از جمله توسعه واکسن مورد توجه قرار گرفته است. از زمان شیوع این بیماری، روزانه حدود 170 نفر در چین می میرند و این بیماری به 18 کشور سرایت داشته است.

براساس اظهارنظر کارشناسان پزشکی، حالت اولیه گسترش این ویروس کرونایی جدید از طریق هوا و هوابردی منتقل می شود. رعایت بهداشت مانند شستشوی مداوم دست ها و محافظت به شدت توصیه می شود. ماسک های محافظ صورت می توانند به مقابله با سرایت هوابردی این بیماری با توجه به سطح محافظت هر شخص کمک کنند. دستمال های بدون بافت می توانند یک کمک کننده خوب برای بهداشت فردی باشند.

کریس پلوتز، مدیر آموزش و امور فنی INDA که یک صنعت 19 ساله کارآزموده در زمینه منسوجات بی بافت است، می گوید: فیلترها در کاهش یا متوقف کردن انتشار ویروس کرونا در بیمارستان ها و دیگر ساختمان هایی که از فیلترهایMERV 13 و نرخ های بالاتر بهره میرند، نقشی مهم ایفا می کنند، چون ویروسی که از طریق هوا منتقل می شود را از بین می برند. دیگر فیلترها از جمله ماسک های محافظ صورت، می توانند موجب متوقف ساختن انتقال ویروس از طریق سرفه و عطسه کردن شوند که این فیلتر وقتی فرد دیگری در فاصله کمتر از 3 تا 6 فوتی قرار داشته باشد، بسیار مهم خواهد بود.

براساس اعلام انجمن صنایع پارچه های بدون بافت (INDA)، زیرلایه فیلترها و دستمال کاغذی ها، 25% از سهم وزن را در سطح کاربر نهایی جمع می کنند. در حالت کلی، این صنعت در سطح تولید کننده در حدود 5/15 میلیارد دلار ارزش دارد.زیرلایه های بافته نشده در سلامتی انسان و محافظت از محیط به عنوان مهم ترین منسوجات مقابله با کرونا یک نقش مهم ایفا می کنند.

در حال حاضر، وقتی حملات شیمیایی سمی اتفاق می افتند، دستمال کاغذی های ضدعفونی کننده FiberTect که توسط فناوری First Line به بازار عرضه می شوند، مفید خواهند بود. پس از ریخته شدن نفت BP در سال 2010 در ایالات متحده، چندین فناوری دستمال بدون بافت به وجود آمد. فناوری Towelie یک فناوری بدون بافت سازگار با محیط زیست است که می تواند نفت را جذب کند. وقتی در بیمارستان ها، پرسنل آلوده درمان می شوند، پرستاران از انواع مختلفی از PPEها استفاده می نمایند.محصولات بافته نشده و منسوج با افزایش وظایف خود، به کمک مهار شیوع بیماری واگیردار و مسائل زیست محیطی مانند نشت نفت خام می روند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>