اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره استخوان بر

دستگاه های اره نواری استخوان بر دستگاه هایی مدرن و مکانیزه هستند که با استفاده از حرکت دورانی تیغ اره نواری قادر به برش انواع گوشت با سرعت و دقت بسیار زیاد هستند، دستگاه های اره استخوان بر دستگاه های بسیار مهمی برای ارائه سریع خدمات به مشتریان محسوب می شوند, و به راحتی می توانند نیاز مشتریان انواع آشپرخانه های صنعتی, کشتارگاه ها, هتل ها, شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی, قصابی و موارد مشابه دیگر را برطرف نمایند.

نحوه عملکرد دستگاه اره استخوان بر

دستگاه اره استخوان بر عملکردی کاملاً مشابه با دستگاه اره نواری عمود بر دارد, دستگاه اره استخوان بر از دو فلکه تشکیل شده است که یکی از فلکه ها به صورت مستقیم یا از طریق تسمه به الکترو موتور دستگاه متصل شده است و نیروی حرکتی تیغ اره نواری را به صورت دورانی حول محور دو فلکه تامین می کند, تیغ اره های نواری دارای انعطاف پذیری بالا هستند و برای اینکه هنگام برش دچار تاب خوردگی و تغییر مسیر نشوند توسط دو بازو راهنما (گاید) در مسیر اصلی برش قرار داده می شوند و به صورت کاملاً صاف می توانند انواع گوشت را برش دهند.

انواع دستگاه اره استخوان بر

دستگاه های اره استخوان بر دارای تنوع زیادی می باشند و در سایز های مختلفی تولید می شوند, دستگاه های اره استخوان بر را با توجه به سایز می توان به سه گروه اصلی تقسیم بندی نمود.

اره استخوان بر رومیزی

از اره های استخوان بر رومیزی می توان در سوپر پروتئین ها, آشپرخانه های تهیه غذا, هتل ها, قصابی ها و هایپر های کوچک استفاده نمود, این دستگاه ها را می توان بر روی پیشخوان و هرگونه میزی به راحتی با توجه به سایز کوچک خود استفاده نمود.

اره استخوان بر پایه دار

اره های استخوان بر پایه دار به طور معمول موتور قدرتمند تر و ابعاد بزرگ تری نسبت به دستگاه های اره استخوان بر رومیزی دارند و برای استفاده در آشپرخانه های صنعتی, رستوران های بزرگ, کترینگ ها و هتل ها گزینه بسیار مناسبی می باشند, زمان کارکرد و توان موتور در این دستگاه ها نسبت به مدل رومیزی بیشتر می باشد.

اره استخوان بر صنعتی

همانطور که از نام اره های استخوان بر صنعتی مشخص است، مناسب برای استفاده در شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی, کشتارگاه ها, شرکت های شیلات, کشتارگاه, هایپر های بزرگ و موارد مشابه دیگر می باشد, توان موتور این دستگاه ها بسیار بالا بوده و قابلیت کار مستمر و تحمل کار سخت را دارا می باشند.

قطعات و اجزاء اصلی دستگاه های اره استخوان بر

از قطعات اصلی دستگاه اره استخوان بر می توان به الکترو موتور, شاسی دستگاه, میزکار، بازو های راهنما, تابلو برق, صفحه کنترل, فلکه های دستگاه, تیغ اره نواری و بازوی محافط اشاره نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>