اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اره فلکه چیست؟


تعویض تیغ اره نواری اره فلکه ای

دستگاه های اره فلکه ای دارای دو فلکه می باشند که یکی از آنها ثابت بوده و به موتور دستگاه اتصال دارد و دیگری متحرک می باشد که وظیفه بالانس کردن فلکه و تعویض تیغ اره نواری را بر عهده دارد, برای تعویض تیغ اره نواری دستگاه اره فلکه ای ابتدا باید گیره فلکه متحرک را کمی آزاد کنید تا تیغ اره نواری شل شود تا از روی فلکه های خارج شود.

بعد از خارج کردن تیغ اره نواری مستعمل تیغ اره نواری جدید را جایگزین نمایید و گیره فلکه متحرک را به حالت اولیه باز گردانید.هنگام تعویض تیغ اره نواری حتماً دستگاه را از برق خارج نمایید.در صورتی که تیغ اره نواری شما دارای کاور می باشد حتماً تا زمان جایگذاری کامل تیغه کاور را جدا ننمایید.

کلیدهای دستگاه

دستگاه های اره فلکه ای چوب بری به طور معمول دارای رابط کاربری بسیار ساده ای می باشند، که شامل دکمه شروع، توقف و توقف اضطراری می باشد, تنظیم دور تیغ اره در دستگاه های اره فلکه ای چوب بری به طور معمول از طریق جابه جایی تسمه انجام می پذیرد.در دستگاه های گیربکسی کلید تنظیم دور تیغ اره نواری نیز بر روی پنل کنترل دستگاه قرار دارد.

نکات ایمنی کار با دستگاه اره فلکه ای چوب بری

مهم ترین نکته ای که باید در ابتدا به آن توجه داشته باشید، حفظ هوشیاری هنگام کار با دستگاه می باشد، بنابراین به هیچ عنوان هنگام کار با دستگاه از داروهایی که باعث خواب آلودگی و از بین بردن هوشیاری می شود استفاده نکنید.حتماً از تجهیزات ایمنی مخصوص برشکاری نظیر دستکش ایمنی، عینک محافظ استفاده نمایید.

دومین نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم خاموش نگه داشتن دستگاه هنگام تعویض تیغ اره نواری و تعمیرات دستگاه می باشد.به هیچ عنوان حفاظ روی فلکه های دستگاه را هنگام برشکاری برندارید، تا از بروز خطراتی نظیر برتاب خرده چوب و در رفتن تیغ اره جلوگیری نمایید.

هنگام برشکاری نیروی یکسانی را به قطعه کار وارد نمایید تا از لغزیدن و چرخیدن قطعه جلوگیری شود.
هنگام مدل بری و یا برش قطعات کوچک مواظب برخورد تیغ اره نواری با دست باشید و از تکه های کوچک چوب برای هل دادن قطعه کار استفاده نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>