اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میلگرد ck45

شمش ck45 در دمای بالا و پس از طی چندین مرحله نورد، به میلگرد تبدیل می شوند. افزایش میزان کربن در میلگرد ck45 نسبت به میلگرد های معمولی، باعث شده تا این میلگردها سختی و استحکام بیشتری داشته باشند. این نوع میلگرد ها در دمای 650 تا 700 درجه سانتی گراد پخته شده و سپس در دمای 900 تا 1150 درجه عملیات آهنگری روی آن صورت گرفته و بعد از نرمالسازی و تابکاری توسط روغن و اب سرد شده و حرارت کاملا تخلیه شده است.

حداقل تنش تسلیم و تنش استحکام میلگرد ck45 به ترتیب برابر 355 و 610 نیوتن بر متر مربع می باشد. در سازمان های DIN آلمان و SEA آمریکا، انواع استاندارد میلگرد CK45 و مشخصات آن ها به ترتیب با کد های 1.1191 و 1045 نام گذاری شده اند. قیمت میلگرد CK45 در استاندارد های مختلف با توجه به برند تولیدکننده متفاوت است.

گروه آلیاژی یزد تولیدکننده اصلی این محصول در ایران است. کارخانه های اسفراین و اصفهان نیز دیگر سازندگان داخلی بشمار می روند.قیمت میلگرد CK45 در مقایسه با سایر میلگرد های موجود در بازار آهن آلات بیشتر است و لذا برند تولید کننده و کیفیت محصول هر کارخانه بر قیمت نهایی آن تأثیر می گذارد.

ورق CK45

به ورق CK45 در صنعت، ورق استیل یا ورق کربن متوسط گفته می شود. ورق CK45 به شیوه نورد گرم، ابتدا تختال های فولاد در دمایی 1100 درجه سانتی گراد از فرآیند ریخته گری به دست آمده و به وسیله دستگاه هوا برش به طول های مشخصی بریده می شوند و سپس این قطعات در کوره های پیش گرم شده و بعد از چند مرحله عملیات نورد گرم به ضخامت مورد نظر می رسند.

ضخامت معمول این ورق 3 تا 50 میلی متر و ابعاد آن 2000*6000 و 1500*6000 میلی متر است. قیمت ورق CK45 با توجه به ابعاد و اندازه تولید شده و همچنین کیفیت و مشخصات متقاوت بوده و از ورق آهنی بالاتر است.

ورق CK45 در دسته ورق های ضد سایش قرار می گیرد به دلیل اینکه ویژگی کششی ای نوع ورق بالا بوده و به علت جوش پذیری و سختی بالا باعث شده در ساخت قطعاتی مانند تیغه های ماله کشی که مقاومت پایینی در برابر ساییدگی دارند، از این ورق استفاده می شود.کارخانه فولاد مبارکه اصفهان، یزد، اسفراین تولید کننده داخلی فولاد CK45 هستند و واردات این ورق ها نیز کشورهای آلمان، کره جنوبی و روسیه می باشند.

تسمه CK45

تسمه CK45 به سه دسته فابریک، نوری و ماشینی تقسیم می شوند. این نوع تسمه ها سختی و طول عمر بالاتری دارند. این تسمه ها هم به صورت معمول و هم از ذوب قراضه های فولاد CK45 ریخته گری می شود. تسمه های ماشینکاری شده از برش ورقه های مادر به قطعاتی به عرض کمتر به دست می آیند.

در این روش برخی عوامل باعث خمیدگی تسمه ها حول محور های مختلف شود. هرچه عرض تسمه کمتر باشد خمیدگی و تابیدگی آن بیشتر می باشد.طول تسمه ها معمولا 6 الی 10 متر، عرض بین 10 تا 100 سانتی متر و ضخامت آن ها از 3 تا 12 میلی متر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>