اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کمپرسور سایلنت

یکی از ابزارات آلات مهم که کاربرد فراوانی در مشاغل مختلف دارد و به دلیل کارآمدی بسیار زیاد و صدای کم شناخته شده، کمپرسور سایلنت است. برندهای متعددی در زمینه تولید کمپرسور بی صدا فعالیت می کنند که تفاوت اصلی آنها در کیفیت قطعات به کار برده شده برای ساخت تجهیز است.

کمپرسور سایلنت چیست؟

کمپرسور باد به دسته ای از ابزارآلات اشاره می کند که انرژی الکتریکی را به هوای تحت فشار یا فشرده تبدیل می کنند. کمپرسورها با راندن و محبوس کردن هوا در داخل مخزن ذخیره سازی که همراه کمپرسور است کار می کنند تا اینکه فشار هوا در مخزن به آخرین حد خود برسد. در این مرحله، هوای تحت فشار می تواند آزاد شود تا بسیاری از فعالیت ها به کمک آن انجام شود.

کمپرسور سایلنت با پمپ بی صدا انتخاب بسیار خوبی از میان انواع کمپرسور باد برای صنایع است که راندمان بالا، کیفیت مناسب و سطح دسیبل پایین را دارند. این کمپرسورها هوای تمیز و باکیفیتی را برای انواع کارها فراهم می کنند، خصوصاً در صنایع دندانپزشکی، پزشکی و جواهرات کارایی زیادی دارند.

تفاوت پمپ با کمپرسور بی صدا چیست؟

با توجه به مقدمه گفته شده ممکن است این سوال در ذهن شما نقش ببندد که تفاوت پمپ و کمپرسور چیست؟ از جنبه های مختلف به این تفاوت ها می توان پرداخت از جمله:

تفاوت در عملکرد

برای درک تفاوت این دو کافیست تا به عملکردشان توجه کنید. کمپرسور سایلنت، همان گونه که اشاره شد به فشرده سازی گاز یا هوا می پردازد و بعد نیروی حاصل آزاد می شود. در حالی که در پمپ، برای آزاد سازی هوا به فشرده سازی مایعات نیاز است.

عدم نیاز به روغن کاری مداوم

یکی دیگر از تفاوت های کمپرسور بی صدا با پمپ های معمولی در این است که پمپ ها نیاز به روغن کاری مداوم دارند، اما این محصولات که به نام کمپرسور بدون روغن نیز شناخته می شوند، هنگام تولید در کارخانه و یک بار برای همیشه روغن کاری می شوند. البته مدل دیگری از کمپرسور بی صدا به نام کمپرسور سایلنت یخچالی وجود دارد که نیاز به روغن کاری دارد اما با این وجود در مقابل پمپ های معمولی کارایی بیشتری داشته و بدون صدا کار می کند.

صدای بسیار کم

تفاوت مهم دیگر هم در صدای تولیدی این دستگاه هاست. پمپ ها دارای صدای زیادی هستند و برای استفاده خانگی به ویژه در محیط آپارتمانی اصلاً مناسب نیستند یا حتماً باید از عایق صوتی در محیطی که با آنها کار می کنند، استفاده شو. اما همان گونه که از نام کمپرسور بی صدا مشخص است سطح صدا و نویزی که این وسیله ایجاد می کند بسیار بسیار کم است و قابل چشم پوشی است.

در واقع، در این نوع محصولات به دلیل ماشینکاری دقیق، روانکاری موثر و عایق صوتی خارجی اضافی برای جذب صدا، نویز بسیار کم است. پمپ های بادی بی صدا ایده آل برای استفاده در فضاهای محصور، مانند کارگاه های کوچک است که استفاده یک کمپرسور آرام و اقتصادی ترجیح داده می شود.

کاربرد کمپرسور سایلنت

از کاربردهای صنعتی گرفته تا استفاده در منزل این نوع پمپ بی صدا، بسیار کارآمد خواهد بود. در کنار استفاده در صنایع بزرگ، این وسیله به عنوان یک ابزار کارگاهی برای اشخاصی به علاقه مند به نجاری، جواهر سازی و … هستند، کارایی مناسبی دارد.

شاید جالب باشد بدانید که برای پزشکان و دندانپزشکان نیز کمپرسور بی صدا بسیار پرکاربرد است. همچنین به هنرمندانی که در خانه به تولید آثار دستی و هنری می پردازند و به دلیل نوع محیط کاری ترجیح می دهند ابزار کم سر و صداتری باشند، خرید کمپرسور سایلنت توصیه می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>