اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دیسک گرانیت

سنگ گرانیت گونه ای از سنگ آذرین درونی است که از سختی بالایی برخوردار است. گرانیت بر های متنوعی وجود دارند که در صنعت جهت برش این سنگ استفاده می شوند. در زندگی ما گرانیت به دلیل تنوع در رنگ و مقاومت و دوام بالایی که دارد از نقش پر رنگی برخوردار است.

از طرفی هم چون برش آن به آسانی صورت نمی گیرد از قیمت بالایی هم برخوردار است. سنگ گرانیت به دلیل خشکی که دارد هنگام برش، خرده های آن تا مسافت زیادی پرش می کند. بنابراین در هنگام استفاده از گرانیت بر باید از عینک ایمنی استفاده کرد. علاوه بر آن دیسک برش هنگام کار دارای سروصدای زیادی است. داشتن صدای کم یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید دیسک گرانیت بر است.

جلوگیری از لب پریدگی سنگ گرانیت

بافت سنگ گرانیت به دلیل سختی که دارد شامل دانه های درشتی است که برش آن به راحتی انجام نمی گیرد. بنابراین باید از گرانیت بر مناسبی استفاده کرد. تیغه ای که برای برش گرانیت استفاده می شود باید کیفیت بالایی داشته باشد تا سنگ دچار لب پریدگی نشود. سریع و روان بودن دیسک از پریدگی سنگ گرانیت جلوگیری می کند. گرانیت خشک هنگام برش بسیار سخت است. بنابراین صفحه برش باعث ایجاد زیبایی در سنگ می شود. دیسک های برش متنوعی در بازار موجود است.

به عنوان مثال دیسک چاک موئی، به دلیل ضخامت کم و دقت بالایی این دیسک میزان پریدگی سنگ گرانیت بسیار کم است. اما متاسفانه این دیسک ها زود کند می شوند. اما دیسک های شیار باریک به دلیل وجود چاک و سگمنت کوتاه علاوه بر دقت بالا در برش از سرعت و طول عمر بالایی هم برخوردار است. دیسک های بدون شیار و یا موئی دقت بالا و قیمت ارزان تری دارند اما زود کندبر می شوند. با این وجود جهت جلوگیری از پریدگی سنگ گرانیت باید از دیسک گرانیت بر سریع با دقت بالا که امکان خطای کمی داشته باشد به کار برد.

سرعت بالای دیسک گرانیت بر

از ویژگی های یک دیسک برش خوب داشتن مقاومت در برابر فشار است. سنگ گرانیت به دلیل محکم بودن نیاز به دیسک قوی دارد که در هنگام برش دچار خمش و یا شکستگی نشود. بهترین دیسک ها، دیسک هایی هستند که در کنار سگمنت از تیغه های الماسی استفاده می شود این کار برش را آسان می کند. داشتن سرعت بالا برای یک دیسک گرانیت بر با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بهترین دیسک های برش دارای 6650 دور در دقیقه هستند. کند و یا سریع بودن دیسک برش به برند محصول بستگی دارد. بنابراین هنگام خرید دیسک گرانیت بر باید به این نکته توجه کرد. هرچه قطر صفحه باریک تر باشد در ایجاد ظریف کاری تواناتر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>