اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

غلات

موارد مصرف و کاربرد
انواع غلات حجیم شده، غالبا به عنوان تنقلات مصرف می شود. البته این فرآورده ها به عنوان غذاهای صبحانه ای نیز کاربرد غذایی دارند. این فرآورده ها به عنوان غذای صبحانه یا به شکل غذای کودک، همراه با شیر استفاده می شوند.

بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
غلات حجیم شده به شکل انواع اسنک، پفک، پلت و پاپ کورن و … به دلیل مزه و طعم خود همواره لذیذ و مورد استقبال مردم بوده است. در سال های اخیر این محصولات با طعم ها و در اشکال متفاوت به بازار عرضه و مورد توجه واقع شده است. محصولاتی مانند چیپس سیب زمینی، انواع میوه جات خشک شده، دانه ها و مغزهای آجیلی و سایر خشکبار می توانند به عنوان کالاهای جایگزین مطرح باشند. البته در این مورد، تنوع سلایق افراد جامعه، عادات غذایی و فرهنگی نیز نقش عمده ای دارد. واقعیت این است که اگر چه خشکبار یا دانه های آجیلی به عنوان کالای جایگزین برای این محصولات مطرح هستند، ولی این فرآورده ها هر روزه طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده و مورد استقبال مردم قرار می گیرند.

اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
آمار استفاده از تنقلات و غذاهای آماده در جوامع شهری و صنعتی رو به افزایش است. امکان ایجاد تنوع در محصولات از لحاظ ترکیب مواد اولیه، شکل و طعم، همواره تولید کنندگان را به سمت ایجاد تغییرات و عرضه محصولات جدید هدایت کرده است. مواد اولیه این محصولات تقریبا در همه کشورها فراوان و در دسترس است و تولید این محصولات نیز طی فرآیند ساده ای انجام پذیر است، از این جهت محصولی با ارزش افزوده نسبتا بالا است. با توجه به بالارفتن روز افزون آمار استفاده از غلات حجیم شده در جهان و علاقه و تمایل مردم به استفاده از این محصولات متنوع، غنی کردن این محصولات با پروتئین، آهن و … می تواند در برنامه کار تولید کنندگان قرار گیرد.

کشورهای عمده تولیدکننده و مصرف کننده
آمار دقیقی از میزان تولید و مصرف غلات حجیم شده در کشورهای مختلف ارائه نشده است. اما بر اساس گزارش های موجود، در تولید و مصرف این فرآورده ها کشور آمریکا مقام اول را داراست. انگلستان، آلمان و فرانسه نیز میزان مصرف بالایی از این فرآورده ها را دارا هستند. ارتباط مستقیم و معنی داری بین میزان تولید مواد اولیه این فرآورده ها مانند گندم، ذرت و برنج و میزان تبدیل آنها در بخش فرآوری به فرآورده های حجیم در کشورهای مختلف وجود ندارد. از اینرو آمار دقیقی که بیانگر میزان تولید و مصرف این محصول در هر کشور باشد وجود ندارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>