اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه فرانکفورت

از فرودگاه فرانکفورت به مرکز شهر:
فرودگاه فرانکفورت یکی از فرودگاه های مهم دنیاست که در شهر فرانکفورت، پنجمین شهر شلوغ آلمان قرار دارد. فرودگاه فرانکفورت قطب اصلی فعالیت های لوفت هانزاست و پررفت و آمدترین فرودگاه آلمان محسوب می شود.

در سال 2015، بیش از 61 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده کرده اند. بسیاری از مسافران در سفر به آلمان، بلیط هواپیمای خود را به مقصد فرودگاه فرانکفورت رزرو می کنند.

فرودگاه فرانکفورت شلوغ ترین فرودگاه کشور آلمان است و تنها 12 کیلومتر با شهر فاصله دارد. گزینه های حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت بسیار متنوع است و از فرودگاه به راحتی می توانید به مرکز شهر و تمام نقاط شهر بروید.

اگر در مدت اقامت در فرانکفورت می خواهید زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید توصیه می کنیم فرانکفورت کارت (Frankfurt Card) تهیه کنید. با خرید کارت های یک روزه یا دور روزه فرانکفورت کارت می توانید علاوه بر وسایل حمل و نقل عمومی، از تخفیف های قابل توجهی در موزه ها، تورهای شهری، رستوران ها و فروشگاه ها نیز برخوردار شوید.

قطار:
فرودگاه فرانکفورت ایستگاه قطار ویژه خود را دارد. قطار یکی از سریع ترین و راحت ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت است و در عرض 15 دقیقه شما را به مرکز شهر می رساند. ایستگاه قطار S-Bah در طبقه زیر ترمینال شماره 1 قرار دارد.

اگر هتل و مقصدتان در مرکز شهر فرانکفورت قرار دارد پیشنهاد می شود پس از حدود 15 دقیقه در ایستگاه Frankfurt Hauptwache از قطار پیاده شوید (زمانبندی قطار فرودگاه فرانکفورت). قطار فرانکفورت علاوه بر مرکز شهر، مسافران را به شهرهای دیگر آلمان نیز می رساند.

به این ترتیب، خط S8 به سمت فرانکفورت، خط S9 به سمت شهر هاناو (Hanau)، خط 21 به سمت آشافنبورگ (Aschaffenburg)، خط 55 به سمت ماینتس (Mainz) و خط 75 به سمت ویسبادن (Wiesbaden) حرکت می کند. برای تهیه بلیط قطار می توانید از دستگاه های فروش خودکار در ایستگاه ها استفاده کنید. قطارهای S-Bahn هر 10 الی 15 دقیقه یکبار حرکت می کنند و مسافران را از فرودگاه فرانکفورت به سمت مرکز شهر و بالعکس جابجا می کنند.

اتوبوس:
اتوبوس های متعددی در فرودگاه وجود دارد و یکی از ارزان ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت به شمار می روند. با استفاده از اتوبوس می توانید به نقاط مختلف شهر و نواحی حومه بروید. ایستگاه اتوبوس ها هم در ترمینال شماره 1 و هم ترمینال شماره 2 قرار دارد.

این اتوبوس ها مسافران را به مرکز شهر فرانکفورت و نواحی اطراف آن می رسانند. توصیه می شود از قبل در مورد آدرس هتل و ایستگاه های اتوبوس نزدیک مقصدتان تحقیق کنید تا با توجه به آدرس هتل بهترین اتوبوس را انتخاب کنید.

تاکسی:
تاکسی گزینه اول کسانی است که دوست دارند مستقیما به هتل برسند و دوست ندارند در خیابان های شهر معطل شوند. تاکسی راحت ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت است و در هر دو ترمینال و همینطور در ایستگاه قطار فرودگاه می توانید تاکسی ها را مشاهده کنید.

اگر از شهر به سمت فرودگاه می آیید نام ایرلانتان را به راننده بگویید تا شما را نزدیک ترین گیت پیاده کند. در فرانکفورت تاکسی های بزرگ با ظرفیت 7 نفر را نیز می توانید مشاهده کنید. با استفاده از تاکسی می توانید در مدت زمان 20 الی 30 دقیقه (بسته به شدت ترافیک) خود را به مرکز شهر فرانکفورت برسانید.

فرودگاه فرانکفورت

ترانسفر خصوصی:
اگر وسایل زیادی همراهتان است و دوست ندارید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید ترانسفر خصوصی نیز در دسترس شما قرار دارد.

با رزرو اتومبیل می توانید مطمئن باشید که به محض رسیدن به فرودگاه، راننده منتظر شماست و دیگر لازم نیست در فرودگاه معطل شوید. اگر همراه با کودکتان سفر می کنید می توانید هماهنگی های لازم جهت صندلی کودک را نیز انجام دهید.

اتوبوس ایرلاینر:
یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت، اتوبوس هایی به نام ایرلاینر است. این اتوبوس ها از فرودگاه فرانکفورت به مقصد شهر دارمشتات (Darmstadt) در جنوب کلان شهر فرانکفورت حرکت می کند.

اتوبوس های ایرلاینر تقریبا روزانه 40 بار بین فرودگاه فرانکفورت و ایستگاه راه آهن مرکزی دارمشتات حرکت می کنند. اتوبوس ها هر نیم ساعت یکبار حرکت می کنند و در عرض 30 دقیقه مسافران را به دارمشتات می رسانند.

کرایه اتومبیل:
برای کسانی که دوست دارند با آزادی عمل و استقلال بیشتری در شهر گشت و گذار کنند کرایه اتومبیل گزینه ای ایده آل در حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت است. شرکت های مختلف آلمانی و بین المللی در فرودگاه فرانکفورت فعالیت می کنند و خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می کنند.

در بخش A ترمینال شماره 1 و بخش D ترمینال شماره 2 می توانید میز پذیرش این شرکت ها را ببینید. از جمله شرکت های معتبری که در فرودگاه فرانکفورت فعال هستند می توان به اویس (Avis)، باجت (Budget)، یوروپکار (Europcar)، هرتز (Hertz) و سیکست (Sixt) اشاره کرد. با مقایسه قیمت و خدمات می توانید بهترین شرکت را انتخاب کنید.

کرایه اتوبوس:
اگر به صورت گروهی و دسته جمعی سفر می کنید امکان کرایه اتوبوس نیز برای شما وجود دارد. با توجه به تعداد بالای نفرات، کرایه اتوبوس به صرفه ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه فرانکفورت خواهد بود و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

البته اگر قصد کرایه اتوبوس را دارید پیشنهاد می شود قبل از پرواز به صورت آنلاین رزرو کنید تا شرکت مربوطه فرصت کافی برای انجام هماهنگی های لازم را داشته باشند. با این حال، اگر به صورت آنلاین هم رزرو نکرده اید نگران نباشید؛ امکان رزرو حضوری اتوبوس نیز وجود دارد. البته در نظر داشته باشید که تاکسی های بزرگ نیز گنجایش 7 نفر را دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>