اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نصب تأسیسات

ابزار وسیله ای است که انجام کار را برای ما آسان می کند. در ساده ترین کارهای تأسیساتی که در طول روز با آن ها سروکار داریم ابزارالات دستی و برقی نقش مهمی به عهده دارند. هر کاری ابزار مخصوص به خود را می طلبد. برای ساخت اولین ابزارآلات تاریخ مشخصی در دست نیست اما برای ابزار کشف شده در کنیای شمالی شاید قدمتی به اندازه دو میلیون و 600 هزار سال تخمین زده اند.

برخی از این ابزارآلات دستی هستند و برخی دیگر جزو ابزارآلات برقی به شمار می آیند. ابزارآلات در کارهایی مانند خرد کردن چوب، تراشکاری و اره کردن و... همیشه کاربرد داشته اند. اما برخی دیگر به مرور زمان بر اساس نیاز روز به وجود آمده و با پیشرفت علم و تکنولوژی همراه بوده است. کلیه ی رشته ها از قبیل نجاری، آهنگری و ساختمانی و … هرکدام ابزآلات خاص خود را دارند. برای انجام کارهای مختلف به ابزارآلات خاصی نیازداریم که در جعبه ابزار هر خانه ای یافت می شود.

برای نصب آبگرمکن٬ نصب کاغذ دیواری٬ نصب کولر٬ نصب دوربین مدار بسته و …هر کدام ابزارهای مخصوصی نیاز دارند. در زندگی روزمره خود حتی برای نصب یک قاب عکس به دیوار به ابزارهایی نیازمندیم. یک جعبه ابزار معمولی شامل انواع پیچ گوشتی دو سو و چهار سو٬ آچاربکس از سایز 4 تا 12 میلیمتر٬ چکش٬ چاقو مخصوص٬ پیچ و روپلاک در اندازه های مختلف و … است. برند رونیکس ابزارالات دستی و برقی با کیفیتی را روانه ی بازار کرده است که از استانداردهای روز برخوردار است. با داشتن ابزارالات مورد نیاز جهت انجام کارهای تأسیساتی منزل دیگر نیازی به تعمیرکار نیست.

میخ کوب

حتما تا به حال خواسته اید با میخ قابی٬ تابلوی٬ موکتی و یا … را به دیوار یا کف و یا هرجایی نصب کنید اما زندگی آپارتمانی ایجاد سروصدا را از شما سلب کرده است. میخ کوب یکی از آن ابزارآلات است که به کار نصب میخ سرعت بخشیده است و در عین حال سروصدای کوبیدن را حذف کرده است. این ابزار هم به صورت شارژی موجود است و هم به صورت سیمی یافت می شود.

دریل

برای سوراخ کردن هر چیزی به دریل نیاز داریم. دریل ها به دلیل قابلیت سوراخ کاری راحت و دقیقی که دارند همیشه در جعبه ابزار یک فنی کار یافت می شود. دریل قابلیت سوراخ کردن روی هر جسم سخت و نرمی را دارد. با توجه به سر قابل تعویض آن می توان در اندازه های مختلف سوراخ ایجاد کند.

آچار

آچار یکی از ابزارآلات بسیار مهم و پر کاربرد است. از آچار برای بستن یک اتصال که شامل پیچ و مهره است استفاده می شود. در برخی از کشورها آچار به مهره گشا معروف است. آچار را از آلیاژهای کروم - وانادیوم می سازند. آبکاری با کروم از زنگ زدگی آچار جلوگیری می کند. آچار انواع مختلفی دارد اعم از: آچار فرانسه٬ آچار آلن٬ آچار رینگی٬ آچار دو سر تخت٬ آچار دو سر رینگ٬ آچار یکسر تخت یکسر رینگ٬ آچار بکس٬ آچار جغجغه٬ آچار شلاقی یا لوله گیر٬ آچار گشتاور یا ترک٬ آچار چرخ و …

دریل بتن کن ها برای سوراخ کردن و کنده کاری در دیوار و بتن در ظرفیت های مختلفی کاربرد دارند. درکارهای تأسیساتی و جهت امور نصب از بتن کن ها زیاد استفاده می شود. برای نصب تابلوی مغازه حتما به دلیل سختی دیوار انجام کار به کندی پیش رفته است. بتن کن در این رایط ابزاری ضروری است. دریل های بتن کن به دو گروه چهار شیار و پنج شیار تقسیم می شوند. ایران اولین تولید کننده انواع دریل های کارآمد و با کیفبت با برندهای مختلف است.

شیارزن

در صنعت ساختمان جهت کارهایی چون برق کشی از ابزار شیارزن استفاده می شود. برای نصب لوله و سیم کشی شیارزن وسیله ای کارآمد است. شیار زن برای دیوارهای سفت و سخت با دقت بالایی کار برش را انجام می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>