اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

10 فرودگاه برتر اروپا:
بسیاری از فرودگاه های مشهور و معتبر بین المللی در قاره اروپا قرار دارند و ایرلاین های برتر دنیا در این فرودگاه ها رفت و آمد دارند. فرودگاه هایی مثل فرودگاه هیترو لندن، فرودگاه فرانکفورت و فرودگاه شارل دوگل از جمله فرودگاه های پرسابقه و برتر اروپا هستند.


فرودگاه مونیخ

فرودگاه مونیخ | Munich Airport:
فرودگاه بین المللی مونیخ باردیگر توسط وبسایت اسکای ترکس به عنوان بهترین فرودگاه اروپا انتخاب شد. این فرودگاه در شمال شرقی شهر مونیخ واقع شده و قطب اصلی فعالیت های ایرلاین های ایر برلین، لوفت هانزا و کوندور به شمار می رود. فرودگاه مونیخ یکی از فرودگاه های پررفت و آمد در اروپا و دومین فرودگاه شلوغ در آلمان (بعد از فرودگاه فرانکفورت) است.

فرودگاه مونیخ با نماهای شیشه ای و فضای باز باعث ورود نور طبیعی به داخل فرودگاه می شود و فضایی جالب و مدرن ایجاد می کند. مسافرانی که بلیط هواپیمایشان را به مقصد این فرودگاه رزرو کرده اند در مدت انتظار در فرودگاه می توانند از پارک نزدیک فرودگاه دیدن کنند. در این فرودگاه یک زمین مینی گلف و نمایشگاه هواپیماهای قدیمی نیز وجود دارد.


فرودگاه زوریخ

فرودگاه زوریخ | Zurich Airport:
فرودگاه زوریخ در فاصله 12 کیلومتری مرکز شهر زوریخ قرار گرفته و دسترسی خوب و سریعی به مرکز شهر دارد. این فرودگاه قطب اصلی فعالیت های سوئیس اینترنشنال ایر است و بزرگ ترین شهرهای سوئیس را به یکدیگر مرتبط می کند.

مسافرانی که بلیط هواپیمایشان به مقصد این فرودگاه است می توانند در مدت انتظار از خدمات کرایه دوچرخه و اسکیت استفاده کنند و گشتی در اطراف فرودگاه بزنند. همچنین موزه حمل و نقل لوسرن سوئیس نیز برای مسافران سرگرم کننده خواهد بود.


فرودگاه هیترو لندن

فرودگاه هیترو لندن | London Heathrow Airport:
فرودگاه بین المللی هیترو پررفت و آمدترین فرودگاه اروپا و یکی از 5 فرودگاه مهم لندن است. در حال حاضر این فرودگاه در دست نوسازی و توسعه است و قرار است ساختمان جدید ترمینال شماره 2 ساخته شود. ترمینال شماره 5 فرودگاه هیترو بار دیگر از سوی وبسایت اسکای ترکس به عنوان بهترین ترمینال فرودگاهی دنیا انتخاب شده است. فرودگاه هیترو قطب اصلی فعالیت های بریتیش ایرویز و ویرجین آتلانتیک به شمار می رود.


فرودگاه فرانکفورت

فرودگاه فرانکفورت | Frankfurt Airport:
فرودگاه بین المللی فرانکفورت چهارمین فرودگاه پرتردد در اروپا و یکی از مهم ترین قطب های ترانزیت در دنیاست. سالانه بیش از 60 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده می کنند. فرودگاه فرانکفورت یکی از قطب های فعالیت لوفت هانزا به شمار می رود و بیش از 270 فروند هواپیمای ایرلاین لوفت هانزا در این فرودگاه فعالیت می کنند.

سهولت رفت و آمد بین ترمینال ها و تنوع زیاد فروشگاه ها و رستوران ها از جمله دلایل انتخاب فرودگاه فرانکفورت به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های اروپا بوده است.


فرودگاه اسخیپول آمستردام

فرودگاه اسخیپول آمستردام | Amsterdam Schiphol Airport:
سالانه بیش از 63 میلیون نفر از فرودگاه اسخیپول آمستردام استفاده می کنند و آن را به یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اروپا تبدیل کرده اند. فرودگاه اسخیپول یکی از بهترین فرودگاه های اروپاست و ایرلاین هایی مثل کی ال ام (KLM)، ترانساویا (Transavia) و دلتا (Delta) در این فرودگاه فعالیت دارند. فرودگاه اسخیپول به دلیل تنوع بالای سرگرمی، کتابخانه ای با کتاب های جدید و خواندنی و امکانات رفاهی مناسب به عنوان پنجمین فرودگاه برتر اروپا انتخاب شده است.


فرودگاه کپنهاگ

فرودگاه کپنهاگ | Copenhagen Airport:
فرودگاه بین المللی کپنهاگ یکی از شلوغ ترین فرودگاه ها در اروپای شمالی و قطب اصلی فعالیت های اسکاندیناوین ایرلاینز و نروژین ایر به شمار می رود. در سال 2015 بیش از 26 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده کرده اند. اسکای ترکس به دلیل تعداد زیاد تابلوهای راهنما و امکانات رفاهی و خدمات تسهیلی مناسب این فرودگاه را به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های اروپا انتخاب کرده است.


فرودگاه هلسینکی

فرودگاه هلسینکی | Helsinki Airport:
فرودگاه بین المللی هلسینکی در 20 کیلومتری شمال شهر هلسینکی قرار دارد و قطب اصلی فعالیت های دو شرکت هواپیمایی فینر (Finnair) و نروژین ایر شاتل به شمار می رود. مسافرانی که بلیط هواپیمایشان را به مقصد این فرودگاه تهیه کرده اند می توانند به خوبی خود را سرگرم کنند.

فرودگاه هلیسنکی به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های اروپا، امکانات و خدمات رفاهی مناسبی در اختیار مسافران قرار می دهد. گالری هنری، موزه هوانوردی، مبادله کتاب و … از جمله فعالیت های سرگرم کننده در فرودگاه هلسینکی هستند.


فرودگاه وین

فرودگاه وین | Vienna Airport:
فرودگاه بین المللی وین در فاصله نسبتا نزدیکی از شهر وین قرار دارد و تنها 20 کیلومتر با پایتخت اتریش فاصله دارد. در رده بندی وبسایت اسکای ترکس، فرودگاه وین به دلیل تمیزی فرودگاه، ارتباط قسمت های مختلف با هم و اینترنت وای فای پرسرعتش به به عنوان یکی از بهترین فرودگاه اروپا انتخاب شده است. ایرلاین هایی مثل آسترین ایرلاینز، نیکی (NIKI) و یورو وینگز (Eurowings) در این فرودگاه فعالیت دارند.


فرودگاه بین المللی هامبورگ

فرودگاه بین المللی هامبورگ | Hamburg Airport:
فرودگاه بین المللی هامبورگ در سال های گذشته به یک فرودگاه مهم در منطقه تبدیل شده است. بسیاری از ایرلاین ارزان قیمت مثل یورو وینگز، ایزی جت و رینار (Ryanair) در این فرودگاه فعالیت دارند. وبسایت اسکای ترکس در سال 2017 فرودگاه هامبورگ را به عنوان بهترین یکی از بهترین فرودگاه های اروپا انتخاب کرده است.


فرودگاه کلن بن

فرودگاه کلن بن | Cologne Bonn Airport:
فرودگاه کلن بن تنها 15 کیلومتر با شهر کلن آلمان فاصله دارد و یکی از پایگاه های اصلی ایرلاین های ارزان قیمت آلمان است. معماری مدرن، تمیزی و دسترسی راحت قسمت های مختلف فرودگاه باعث شده تا اسکای ترکس این فرودگاه را نیز در لیست بهترین فرودگاه های اروپا قرار دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>