اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه زوریخ

حمل و نقل فرودگاه زوریخ | Zürich Airport Transportation:
شهر زوریخ پایتخت کشور سوئیس و بزرگ ترین شهر در این کشور است. زوریخ مقصد محبوبی برای گردشگران است و به ویژه در فصل زمستان به یکی از قطب های اصلی اسکی دنیا تبدیل می شود. بسیاری از افرادی که به سوئیس سفر می کنند بلیط هواپیمایشان را به مقصد فرودگاه زوریخ رزرو می کنند.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم در مورد حمل و نقل فرودگاه زوریخ صحبت کنیم و نحوه دسترسی از فرودگاه به مرکز شهر را به شما معرفی می کنیم. البته اگر با تور زوریخ به این شهر سفر می کنید لازم نیست نگران حمل و نقل باشید، چون حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی معمولا از سوی مجریان تور ارائه می شود.

اما اگر تنها بلیط هواپیما و هتلتان را رزرو کرده اید و می خواهید به صورت شخصی به این شهر زیبا سفر کنید لازم است در مورد حمل و نقل فرودگاه زوریخ اطلاعاتی داشته باشید.

فرودگاه بین المللی زوریخ بزرگ ترین فرودگاه سوئیس است. این فرودگاه قطب اصلی فعالیت های هواپیمایی سوئیس ایرلاینز نیز به شمار می رود. فرودگاه زوریخ تنها 10 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و خیلی راحت و سریع می توان از فرودگاه به هتل رفت. گزینه های حمل و نقل فرودگاه زوریخ بسیار متنوع است و با بودجه و زمانی که در اختیار دارید می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

زوریخ کارت | Zürich Card:
برای پرداخت کرایه حمل و نقل در زوریخ می توانید در فرودگاه زوریخ کارت تهیه کنید. با این کارت می توانید از تمام وسایل حمل و نقل عمومی در شهر زوریخ و حومه استفاده کنید. علاوه بر این، با در اختیار داشتن زوریخ کارت می توانید از تخفیف در بسیاری مکان ها مثل موزه، رستوران و فروشگاه نیز برخوردار شوید.

اتوبوس شاتل:
سرویس شاتل فرودگاه بین فرودگاه و مرکز شهر حرکت می کند و در بین مسیر هیچ گونه توقفی ندارد. با استفاده از این سرویس می توانید در مدت زمان 30 الی 40 دقیقه به مرکز زوریخ بروید.

برنامه حرکت اتوبوس ها تقریبا هر یک ساعت یکبار است و کودکان زیر 12 سال می توانند به طور رایگان سوار این اتوبوس ها شوند. در این اتوبوس ها اینترنت وای فای رایگان وجود دارد و در طول مسیر می توانید از اینترنت استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس شاتل بیرون ساخمان فرودگاه است، اما راننده در مقابل سالن پروازهای ورودی نیز مسافران را سوار می کند.

قطار:
این گزینه را می توان سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه زوریخ دانست. با استفاده از قطار تنها در عرض 10 دقیقه و سریع تر از تاکسی می توانید به هتل و مرکز شهر برسید. قطار فرودگاه روزانه هر 5-10 دقیقه یکبار از فرودگاه زوریخ به سمت ایستگاه مرکزی زوریخ حرکت می کند. ساعات کاری این قطارها از ساعت 5 صبح تا 30 دقیقه بامداد است.

بلیط قطار را هم از دستگاه های فروش بلیط SBB در سالن پروازهای ورودی و هم از مرکز سفر SBB می توانید تهیه کنید. قطارها از مسیر زیر ساختمان فرودگاه حرکت می کنند، بنابراین با دنبال کردن تابلوهای راهنما به طبق پایین بروید.

سرویس ترانسفر هتل:
تقریبا تمام هتل سرویس حمل و نقل را با دریافت هزینه به مسافران خود ارائه می کنند. بنابراین می توانید با هماهنگی با پذیرش هتل با استفاده از این سرویس به هتل بروید. همچنین بسیاری از هتل هایی که نزدیک فرودگاه قرار دارند سرویس رایگان حمل و نقل برای میهمانان خود فراهم کرده اند. به همین دلیل اگر آدرس هتلتان در نزدیکی فرودگاه زوریخ قرار دارد این موضوع را با مسئولین هتل در میان بگذارید.

تراموا:
یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه زوریخ استفاده از تراموا یا قطار برقی است. خط شماره 19 تراموای زوریخ مسافران را از فرودگاه زوریخ به ایستگاه مرکزی می رساند و در طول مسیر از کنار دانشگاه زوریخ و دانشکده فنی و قسمت های دیگر شهر عبور می کند. مسیر فرودگاه زوریخ تا ایستگاه مرکزی زوریخ حدود 35 دقیقه طول می کشد.

تاکسی:
تاکسی های فرودگاه در مقابل خروجی 1 سالن پروازهای ورودی و 2 قرار دارند. تاکسی یکی از راحت ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه زوریخ است و اگر وسیله و چمدان زیادی همراهتان است بهتر است از تاکسی استفاده کنید. مدت زمان رسیدن به شهر به میزان ترافیک بستگی دارد، اما به طور معمول با استفاده از تاکسی می توانید در مدت زمان 15 دقیقه از فرودگاه زوریخ به هتل و مرکز شهر بروید.

کرایه اتومبیل:
اکثر شرکت های مشهور کرایه اتومبیل مثل سیکست، اویس، یوروپکار و … در فرودگاه زوریخ دفتر دارند. همچنین شرکت های معمولی نیز در این فرودگاه حضور دارند و می توانید با مقایسه خدمات و قیمت بهترین گزینه را انتخاب کنید. تمام دفاتر کرایه اتومبیل در طبق اول قرار دارد. اگر قرار است گشت و گذارهای متعددی در شهر داشته باشید و 3-4 نفره به زوریخ سفر کرده اید این گزینه نیز می تواند انتخابی مناسب و به صرفه برای شما باشد.

اتوبوس فرودگاه به مقصد پیست اسکی:
همان طور که می دانید سوئیس یکی از مقاصد محبوب و پرطرفدار برای اسکی بازان است. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی اش دارای پیست های اسکی متعدد و مشهوری است. شهرت این پیست ها به حدی است که بسیاری افراد صرفا برای اسکی بازی بلیط هواپیمای زوریخ را رزرو می کنند.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید باید بدانید که در فرودگاه زوریخ تسهیلات حمل و نقل مناسبی وجود دارد. در فصل زمستان اتوبوس اسکی مسافران را از فرودگاه زوریخ سوار می کند و به سمت Stuben، Zürs، Lech، St. Christoph و St. Anton حرکت می کند. این اتوبوس ها در طول روزهای هفته روزی یک بار، در آخر هفته روزی دوبار و در روزهای شلوغ چهار بار در روزحرکت می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>