اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فرودگاه مونیخ

از فرودگاه مونیخ به مرکز شهر:
فرودگاه مونیخ دومین فرودگاه پرتردد آلمان و یکی از ده فرودگاه شلوغ اروپا محسوب می شود. سالانه بیش از 40 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده می کنند. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از این فرودگاه به عنوان قطب دوم فعالیت هایش استفاده می کند.

مسافرانی که بلیط هواپیمایشان را به مقصد فرودگاه مونیخ رزرو می کنند احتمالا در مورد حمل و نقل و نحوه دسترسی به شهر پرسش هایی دارند.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم در مورد گزینه های حمل و نقل فرودگاه مونیخ صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از این اطلاعات در سفر به مونیخ می توانید بهترین گزینه حمل و نقل را انتخاب کنید و به راحتی به هتل و مرکز شهر مونیخ بروید.

فرودگاه مونیخ در فاصله 40 کیلومتری مرکز شهر مونیخ قرار گرفته است. همان طور که گفتیم فرودگاه بین المللی مونیخ یکی از فرودگاه های شلوغ اروپاست و سالانه میلیون ها نفر برای جابه جایی از این فرودگاه استفاده می کنند. خوشبختانه گزینه های حمل و نقل فرودگاه مونیخ متنوع است و با توجه به هزینه و زمان می توانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

سرویس حمل و نقل فرودگاه مونیخ بسیار منظم و برنامه ریزی شده است و طبق برنامه زمانبندی شده حرکت می کنند. شما با استفاده از قطار، اتوبوس و تاکسی می توانید از فرودگاه به مرکز شهر مونیخ بروید. قطار و اتوبوس تقریبا هزینه ای مثل هم دارند و هر دو در مدت زمان حدودا 45 دقیقه از فرودگاه به مرکز شهر می رسند.

تاکسی شاید گزینه راحت تری باشد اما به دلیل ترافیک کمی دیرتر به شهر می رسد و بیش از 1 ساعت زمان می برد. اما به طور کل حمل و نقل فرودگاه مونیخ بسیار منظم است و به راحتی می توانید به هتل و مرکز شهر بروید.

اتوبوس شاتل:
سرویس شاتل فرودگاه طبق زمانبندی های منظم از فرودگاه مونیخ به سمت ایستگاه مرکزی در شهر مونیخ حرکت می کند. سرویس لوفت هانزا اکسپرس (Lufthansa Express Bus) هر 15 دقیقه یکبار حرکت می کند و از ساعت 6:30 صبح تا 10:30 شب فعال است و به جابه جایی مسافران می پردازد.

اتوبوس ها بسیار منظم هستند و طبق زمانبندی های دقیق حرکت می کنند. بلیط اتوبوس را هم می توانید با پرداخت نقدی از راننده خریداری کنید و هم به صورت آنلاین و با کمی تخفیف تهیه کنید.

در صورتی که برای مسیر برگشت نیز می خواهید از اتوبوس استفاده کنید می توانید بلیط دو طرفه تهیه کنید که ارزان تر نیز هست.

اتوبوس شاتل مسیر فرودگاه تا مرکز شهر را در 45 دقیقه طی می کند. کودکان زیر پنج سال می توانند به طور رایگان سوار اتوبوس شوند و کودکان 6 تا 14 سال نیز از تخفیف برخوردار خواهند بود. اتوبوس ها از بیرون ترمینال شماره 2 حرکت می کنند و در مقابل ترمینال 1 نیز توقف دارند.

قطار:
قطار یکی از گزینه های خوب حمل و نقل فرودگاه مونیخ است. دو خط S1 و S8 مسافران را از فرودگاه مونیخ به مرکز شهر مرتبط می کند. هر دو این خطوط در مدت زمان 45 دقیقه مسافران را به شهر مونیخ می رسانند.

قطارها از ساعت 4 صبح تا 1:30 بامداد فعالند و هر ده دقیقه یکبار حرکت می کنند. برای تهیه بلیط مترو هم می توانید از دستگاه های فروش بلیط استفاده کنید و هم از باجه های بلیط در ایستگاه فرودگاه مونیخ (بین دو ترمینال) بلیط تهیه کنید.

اگر تصمیم گرفته اید که از قطار استفاده کنید در نظر داشته باشید که دو خط شما را به مرکز شهر می رساند. البته نگران گم شدن در شهر نباشید، چون هر دو خط به مقصد مرکز شهر حرکت می کنند و اگر هتلتان در مرکز شهر قرار دارد از هردو خط می توانید استفاده کنید.

تاکسی:
تاکسی یکی از گزینه های راحت و بی دردسر حمل و نقل فرودگاه مونیخ است. ماشین های مختلفی برای سرویس دهی وجود دارد و با توجه به تعداد و وسایلی که همراهتان دارید مناسب ترین تاکسی را انتخاب کنید.

اگر وسیله و چمدان زیادی همراهتان دارید، خسته هستید و می خواهید سریع تر به هتل برسید تاکسی بهترین انتخاب است. علاوه بر این، سرویس های حمل و نقل عمومی ساعات کاری محدودی دارند و مثلا اگر بلیط هواپیمایتان طوری باشد که بعد از نیمه شب به فرودگاه برسید چاره ای جز تاکسی گرفتن نخواهید داشت. البته رزرو ماشین نیز یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه مونیخ است که در ادامه توضیح می دهیم.

ترانسفر فرودگاه مونیخ:
اگر دوست ندارید در فرودگاه معطل شوید و مدام مسیرها و زمانبندی های وسایل حمل و نقل فرودگاه مونیخ را بررسی کنید گزینه ای راحت تر نیز وجود دارد. شما از قبل می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی تاکسی سفارش دهید و رزرو کنید.

به این ترتیب وقتی به فرودگاه برسید یک راننده منتظر شماست و بلافاصله می توانید سوار ماشین شوید. راننده نه تنها شما را در زمان معین شده ملاقات می کند بلکه در جابه جایی وسایل و چمدان نیز به شما کمک می کند. این سرویس هم تاکسی های اکونومی و هم مینی بوس هایی با ظرفیت 7 نفر به مسافران ارائه می کند.

کرایه اتومبیل:
در فرودگاه مونیخ چندین شرکت داخلی و بین المللی سرویس کرایه اتومبیل را به مسافران ارائه می کنند. شرکت های معتبر و مشهوری مثل سیکست (Sixt)، اویس (Avis)، هرتز (Hertz)، یوروپکار (Europcar) و … در این فرودگاه حضور دارند. دفتر خدمات دهی تمام این شرکت ها در مرکز فرودگاه مونیخ (MAC) در طبقه سه قرار دارد.

کرایه اتوبوس:
شاید این گزینه حمل و نقل فرودگاه مونیخ برای اکثر مسافران کاربرد نداشته باشد. اما اگر به صورت گروهی و با تعداد نفرات بالا به مونیخ سفر می کنید کرایه اتوبوس یکی از بهترین و به صرفه ترین سرویس های حمل و نقل فرودگاه مونیخ به شمار می رود. این سرویس را می توانید زودتر و قبل از رسیدن به فرودگاه رزرو کنید. با کرایه اتوبوس می توانید گروهی به هتل و شهر بروید و در شهر گشت و گذار کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
سنا موسوی:
انتقال پول از آلمان به ایران میخوام انجام بدم، لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>