اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جعبه ابزار

قدیمی ترین ابزار ساخته شده به دست انسان در اتیوپی کشف شده و متعلق به حدود 2.3 میلیون سال قبل است. نخستین تبر حدود 1.7 میلیون سال پیش ساخته شد و از آن زمان تا به امروز ما ابزارهای پیشرفته تری ساخته ایم و محتویات جعبه ابزارهایمان را افزایش داده ایم. ابزارهایی برای اندازه گیری، بریدن و نگه داشتن اجسام که جزئی ضروری از زندگی روزمره ما شده اند. ابزارهای چند منظوره که برای انجام کارهای روزانه احتیاج داریم.

پیچ گوشتی

پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن پیچ ها در سایز های مختلف کاربرد دارد. شاید یک پیچ گوشتی دو سو ( سرتخت) و یک چهار سو کار شما را راه بیاندازد ولی اگر می خواهید در شرایط خاص به دردسر نیافتید یک پیچ گوشتی ستاره ای، پیچ گوشتی شش گوش و یک ست پیچ گوشتی ساعتی هم تهیه کنید. بهتر است پیچ گوشتی ها را از نوع ضربه خور انتخاب کنید.

آچار

آچارها انواع گوناگونی دارند و برای کاربردهای مختلف ساخته می شوند. آچار دو سر تخت، آچار دو سر رینگ، آچار یکسر تخت یکسر رینگ، آچار فرانسه یا انگلیسی، آچار لوله گیر، آچار جغجغه ای و… برای محیط منزل یک آچار فرانسه کاملا مناسب است. آچار فرانسه جغجغه ای هم عملکرد بهتر و هم طول عمر بیشتری دارد.

انبردست

بدون انبر دست انجام کارها زمان بر و خسته کننده و گاهی غیر ممکن به نظر می رسد. از انبر دست برای کارهای گوناگون استفاده می شود و البته اشکال متفاوتی هم دارند. پیشنهاد ما تهیه یک انبر دست، یک سیم چین و یک دم باریک برای جعبه ابزار خانگی است. بهتر است در انتخاب انبر دست به جنس روکش فلز فک ها و دسته توجه کنید.

چکش

چه در خانه و چه در محل کار؛ فارغ از اینکه یک حرفه ای هستید یا کارهای تعمیراتی خانه خود را انجام می دهید، داشتن حداقل یک چکش ضروری به نظر می رسد. چکشی که به ضربه گیر مجهز باشد و طراحی ارگونومیک داشته باشد مناسب ترین انتخاب است. معمولا سر چکش از فولاد فورج شده ساخته می شود. بهتر است یک چکش دو شاخ انتخاب نمایید تا بتوانید از سمت دیگر چکش به عنوان میخ کش استفاده کنید.

انبرقفلی

انبر قفلی در سال 1924 کشف شد و از آن زمان تا کنون در جعبه ابزار تمامی حرفه ای ها جای دارد. انبر قفلی مانند تمامی انبرها عمل می کند و به نگهداشتن اجسام کمک می کند، اما انبر قفلی قابلیت قفل شدن هم دارد که امکان محکم تر شدن فک و دندانه های انبر بر روی شیئ را فراهم می کند.

کاتر

در میان ابزار ضروری جعبه ابزار، کاتر را فراموش نکنید. شاید تا کنون تنها برای باز کردن بسته ها و جعبه های مقوایی از آن استفاده کرده باشید؛ اما توانایی برش تیغه های تیز کاتر محدود به این نمی شود. از کاتر می توان برای بریدن موکت و حتی پنل های پیش ساخته استفاده کرد. برای حفظ امنیت؛ کاتری را انتخاب نمایید که به دکمه قفل کن اتوماتیک مجهز باشد.

متر

متر در اواسط قرن 18 اختراع شد و در قرن بیستم به ظاهر امروزی رسید و مشخصا برای اندازه گیری طول کاربرد دارد. برای انجام کارهای ساده یک متر فلزی یا روکش دار پی وی سی 5 یا 10 متری مناسب است.

تراز

وجود تراز در هر خانه ای کاربردی است. هنگام نصب قاب عکس روی دیوار، یا هر جسم دیگر تراز به شما اطمینان می دهد که آن جسم کاملا افقی قرار دارد. در تراز از یک حباب که درون مایع شناور است و داخل یک حباب شیشه ای قرار دارد برای نمایش زاویه استفاده می شود. رایج ترین تراز در بازار سایز 30 تا 100 سانتی متری است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>