اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صنعت چوب

بیشتر کسانی که قصد ورود به صنایع چوبی را دارند با توجه به بودجه ای که دارند به دنبال خرید تجهیزات برقی ضروری در این صنعت هستند. خوشبختانه برای شروع کار نیازی نیست تمامی این ابزار خریداری شوند. بزرگان این صنعت خرید چند ابزار برقی ضروری را برای شروع کار توصیه می کنند، ابزاری که خیلی هم گران قیمت نیستند. با این 7 ابزار می توانید حرفه خود را شروع کنید و با توسعه فعالیت دیگر اقلام را به مرور تهیه نمایید.

اره گرد نجاری

هر چند بسیاری افراد اره گرد نجاری را یک ابزار صنعتی می دانند، به اعتقاد ما هیچ ابزاربرقی به اندازه اره گرد نجاری برای کار چوب ضروری نیست. اره گرد در کنار ابزار مناسب و هنگام لزوم می تواند نقش یک اره میزی را ایفا کند و صفحات تخته چند لایه و فیبر های چوبی را برایتان برش دهد. با خرید یک اره گرد نجاری علاوه بر اینکه هزینه های اولیه تان تا حد زیادی کاهش می یابد پر کاربردترین ابزار برقی ممکن را در اختیار خواهید داشت.

دریل برقی

ممکن است برای شروع به یک دریل شارژی فکر کرده باشید؛ ولی هنگامی که صحبت از ابزارهای برقی اولیه نجاری می شود، دریل برقی کاربردی تر و قدرتمندتر به نظر می رسد. با اینکه دریل های شارژی قابلیت حمل بهتری دارند و امکان مانور بیشتری فراهم می کنند؛ ولی دریل های برقی ارزان تر هستند و کارهای بیشتری می توانند انجام دهند. در هنگام خرید دریل برقی به چند نکته توجه داشته باشید، جنس و سایز سه نظام دریل و آچار خور بودنش، ساده یا چکشی بودن دریل و…

اره عمود بر

سومین ابزار کاربردی در نجاری اره عمود بر است. اره عمود بر امکان برش صاف یا منحنی چوب را به کاربر می دهد. هر چند اره عمود بر دقت برش خیلی زیادی ندارد ولی برای شروع کار کاملا مناسب به نظر می رسد. به جهت افزایش کارایی ابزاری را انتخاب کنید که امکان برش زاویه دار را فراهم کند؛ در دست راحت باشد و سیستم تعویض تیغه آسانی داشته باشد.

سنباده لرزان نجاری

چهارمین ابزار برقی ضروری در کار با چوب که هر نجاری باید بخرد، سنباده لرزان نجاری است. اگر چه عملیات سنباده کاری را با دست هم می توان انجام داد؛ استفاده از ابزار سنباده لرزان هم سرعت انجام کار را افزایش می دهد و زمان انجام آن را کم می کند و هم محصول نهایی با کیفیت تر و تمیز تری ارائه می دهد. در استفاده از سنباده زن فشار زیادی به دستگاه وارد نکنید و از کاغذ سنباده مناسب استفاده نمایید. بعد از کار ابزار را باد بگیرید.

اره میزی

اگر چهار ابزار برقی ضروری قبلی را تهیه کرده باشید، اکنون وقت آن است که قلب کارگاه خود را تهیه کنید. اره میزی روح و جان هر کارگاه نجاری است. جایی که تمامی ابزارهای دیگر تحت تأثیر آن عمل می کنند. بنا براین در خرید اره میزی دقت زیادی به خرج دهید. کمی زمان بگذارید و نیازهای خود را شناسایی کنید و با توجه به بودجه و نیاز بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

فارسی بر

خرید مهم بعدی قطعا فارسی بر است. هر چند اره فارسی قیمت بالاتری نسبت به سایر ایزارهای نجاری دارد؛ ولی در برش های پیچیده و زاویه دار بسیار کاربردی و ارزشمند است. هنگامی که کار با ابزار را به خوبی فرا بگیرید در می یابید که اجرای بسیاری از برش ها با فارسی بر ساده تر از اجرای آن با اره گرد است. فارسی برها انواع گوناگونی دارند که برای شروع یک فارسی بر کشویی سبک وزن نه چندان گران قیمت ایده آل به نظر می رسد.

اورفرز نجاری

آخرین ابزار برقی ضروری بعدی برای هر نجار، اورفرز نجاری است. اورفرزها در دو مدل ثابت و قابل حمل ارائه می شوند. پیشنهاد ما انتخاب یک مدل قابل حمل است که وظایف متعددی را انجام خواهد داد. بهتر است اورفرزی انتخاب کنید که موتور پرقدرتی داشته باشد، قابلیت تنظیم دور دستگاه را بدهد و حداقل 2 سایز تیغچه فرزکاری را پشتیبانی کند.

در مراحل بعدی و هنگام توسعه کار اگر قصد خرید ابزارهای پیشرفته و بیشتر برقی داشتید می توانید ابزارهایی مثل میخ کوب و منگنه کوب برقی، رنده برقی، لبه گیر، پولیش و پیچ گوشتی برقی را به لیستتان اضافه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>