اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میخکوب بادی

برای نصب یک قاب عکس و یا ساخت یک کتابخانه ساده، چکش ابزار کاملا مناسبی است؛ ساده، ارزان و کارآمد است. اما اگر بخواهید یک کلبه چوبی بسازید یا یک مغازه تعمیر مبلمان داشته باشید، بهتر است یک میخ کوب داشته باشید. این ابزار قدرتمند در کسری از ثانیه و با دقت بسیار میخ را در قطعه کار جای می دهد. در اختیار داشتن یک میخ کوب، ساعت ها در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد.

میخ کوب در ساده ترین حالت باید دو وظیفه اصلی را به خوبی انجام دهد. متمرکز نمودن نیروی چکشی برای پرتاب میخ و تکرار این کار، مرحله اول است و بار گزاری میخ بعدی بعد از خارج شدن میخ، مرحله دوم کار را تشکیل می دهد.میخ کوب بادی یا پنوماتیک رایج ترین مدل میخ کوب در بازار است.در این مدل، نیروی چکشی به وسیله هوای فشرده تامین می شود. هوای فشرده ای که معمولا کمپرسور تولید می نماید. عملکرد کمپرسور هوا بسیار شبیه پمپ آب خانگی است؛ دستگاه به وسیله یک یا دو سیلندر هوای محیط را مکش می کند و هوای فشرده را به میخ کوب هدایت می نماید.

میخ کوب بادی ساختار نسبتا ساده ای دارد؛ یک پیستون متحرک سنبه دستگاه را به حرکت در می آورد. هنگامی که فشار هوا در بالای پیستون بیشتر از قسمت پایینی آن می شود، پیستون به سمت پایین حرکت می کند و زمانی که فشار پایین پیستون از قسمت بالایی بیشتر شود پیستون ثابت می ماند.فشردن ماشه، جریان هوای فشرده را تغییر می دهد و این تعادل را بر هم می زند.این عدم تعادل سیلندر را به سمت بالای پیستون فشار می دهد. با وجود سیلندر درون پیستون، هوای فشرده ای که وارد دستگاه می شود نمی تواند به قسمت بالایی پیستون برسد و آن را به سمت پایین هل دهد.

زمانی که ماشه یک میخ کوب بادی فشرده می شود؛ سوپاپ ماشه بسته شده و مسیری برای عبور هوا ایجاد می شود. با وجود سوپاپ درون پیستون، هوای فشرده نمی تواند به سمت بالای سیلندر جریان یابد. فشار هوای پایین سیلندر بیشتر از قسمت بالایی آن است. سیلندر بالا می رود و هوای فشرده به سمت بالای پیستون می رود. این هوای فشرده، به پیستون و سنبه فشار می آورد و میخ را از خان دستگاه به بیرون پرتاب می کند. زمانی که پیستون پایین می رود، هوای درون سیلندر به کمک سوراخ هایی به اگزوز هدایت می شود.

هر چه هوای بیشتری وارد اگزوز می شود، فشار هوا افزایش می یابد. زمانی که ماشه رها می شود، هوای فشرده سیلندر را به مکان اولیه بر می گرداند، که جلوی جریان هوا در قسمت فوقانی پیستون را می گیرد. با حذف شدن فشار رو به پایین، هوای فشرده درون اگزوز برای برگرداندن پیستون به نقطه اولیه کفایت می کند. هوای بالای پیستون هم از میخکوب خارج می شود.

میخکوب بادی حتی زمانی که میخ های نازک را به قطعه کار بسیار سخت فرو می کند عملکرد ایده آلی دارد.برای انتخاب میخکوب بادی بهتر است به طراحی ابزار و وزن آن، نوع و سایز میخ های مورد استفاده، جنس و نوع خشاب، برند محصول، و کیفیت خدمات پس از فروش آن توجه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>